![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Geef toe, ze zijn echt wel smakeloos. Ooit al een politieker met een deftig kostum gezien? Neen, altijd zo'n vormeloze vod.
Volgens mij willen ze er niet stijlvol uitzien, omdat de mensen hen anders niet serieus zouden nemen. Ofwel hebben schrik van mode... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() tja ze kunnen er niet allemaal uitzien zoals echte anarchisten he...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Ja dat zal het zijn: de mode heeft zo'n rebels kantje.
Voor zover er nog sprake is van "mode"... Ik kan het geloven dat de jeugd zich niet in politiek intresseerd. Enkel om op te kakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Herr Flick. Onthou u van de illusie dat ik mijzelf serieus neem.
Ge lacht alsof het "raak" was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was het ook, ... Alleen al het feit dat ge erop reageerd bevestigt dat trouwens, ... ne mens mag nekeer lachen hé, ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Neen dat was het niet. Ik heb daarvoor net iets TE veel wiet gerookt (niet waar hoor, maar neem maar egezellig aan van wel).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die weetsmoorders die lachen toch met alles, die lachen zelf constant, ... ik heb er zo ooit eenen op mijnen bureau gehad, alle dagen stoned en alle dagen ne smile van zijn een oor tot aan zijn ander. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Niet waar... meestal hebben "wij" geen slappe lach.
Kan zijn van wel hoor, vooral eens we begonnen zijn... Een ongeconditioneerde geest gaat boven alles. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() nu ne slappe lach... later ne slappe lul...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Nog niks van gemerkt. Ik smoor daarvoor ni genoeg.
Wiet kan u BO-TER geil maken. Maar dus wel echt BO-TER. Als ge TE veel smoort, dan kunde wel eens ne slappen hebbe... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Oké, trug naar de smakeloosheid.
Volgens mij is er een karmische reden voor die smakeloosheid: zodat, in deze tijden van verval van normen en waarden, er een groeiend gebrek aan intresse is aan de politiek. Laatst gewijzigd door Bhairav : 17 december 2004 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Schepen
|
![]() Maar neen, politiek is er voor de mensen, en die dragen geen apenpakje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Welke mensen????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() ik refereerde gewoon naar de manier van reclame maken bij de sp.a (Stevaert doet toch alles voor de mensen.)
Niet op letten. Vermits de discussie hier al zo serieus verliep dacht ik hem op te fleuren met een mopje ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Was niet serieus.
Is ontzettende kut-discussie, zoals alle andere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Politici zouden zich moeten kleden volgens hun ideologie. D.w.z.
De groenen kleden zich niét (terug naar de natuur). Vlaams Blok'ers verschijnen in nazi-uniform. NVA'ers wikkelen zich in folkloristisch-Vlaamse kledij (haal u de kostumering van 'Het gezin van Paemel' voor de geest). En christen-democraten trekken een soutane aan (met Vervotte in een nonnekeskleed). VLD'ers kunnen gewoon in maatpak blijven rondhossen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |