Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2022, 01:09   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Schizofrenie patienten maatschappelijk buiten gesloten / vervalsing onderzoek

ONderwerp:
Schizofrenie patienten maatschappelijk buiten gesloten / vervalsing onderzoeken

Titel publicatie GGZ, psychiatrie in deel Zuid Holland, Nederland
Patiënten met schizofrenie amper vertegenwoordigd in medicijnstudies naar antipsychotica

Betoog:

1) Maatschappelijk relevant thema ok, er zijn verdomd veel depressieve, suicidale en vereenzaamde personen bij gekomen, mede door de corona oorlog/ genocide drama van pakweg 2,5 jaar al. Ik zie hier in Delft Zuid overal op straat nu vereenzaamde en verstoten psychiatrische patienten die er heel verwaarloosd bij lopen. Echt een maatschappelijk drama waar geen enkele politieke partij iets aan wil doen.

2) Ik ben zelf schizofreen (diagnose paranoide ASII) en helaas is het waar, mijn leven is suicidaal ok, vaak wil ik nu gewoon dood gaan maar mijn katten zoontje, Wieroe helpt mij nu met alle eenzaamheid als knuffelpoes. Mijn eigen Hindoe familie heeft mij verstoten en eiste mijn zelfmoord vier jaar geleden, heb de recording van dit telefoongesprek met een volle Hindoe neef uit Den Haag. Zo is hindoe wereldje, ok ik ben afgeknapt nu op hindoeisme en Hindoes omdat veel hindoes mij de dood intrapten en er waren veel vechtpartijen in hindoe tempels, ik moet nog de openbare aangiften doen met alle recordings als harde bewijs.

3) Wie is hier ook psychiatrische patient, doe aub nu je coming out ok, slik je anti psychotica, ik slik orap 4 mg, net drie keer per week of meer als het slechter gaat. Doe je coming out ok, ik ben meerdere keren opgenomen in psychiatrische inrichtingen ook met RM 1 keer, totaal ruim 24 maanden sedert 1990. Dus ik doe nu mijn Coming OUt als schizofreen en het is iets dat erger is dan HOMOFIEL te zijn denk ik en je Coming Out te doen?? Niemand zal zo gek zijn om zo een Coming OUt te doen als psychiatrische patient, of als je in het verleden ooit een paar maandjes in een psychiatrische kliniek opgesloten zat.

4) Nu blijkt dus dat schizofrene patienten echt buiten gesloten worden bij medische onderzoekingen van anti psychotica en dat is dus feitelijk vervalsing van onderzoeks resultaten.

5) Ik ben nu door een heleboel organisaties en personen toch totaal verstoten, buiten gesloten ok, en ik heb altijd eerlijk verteld dat ik psychiatrische patient ben en suicidale problemen heb omdat ik toch een Untermensch ben, Geen Ir titel, seksueel gehandicapt nu, sociaal niets meer over in feite. Schrijven is wel mijn zelftherapie en veel schizofrene patienten schrijven inderdaad als zelftherapie over hun suicidale problemen, had ik ook van derden vernomen. Ik wil vaak gewoon dood ok, maar Aliens uit Space 1999 leerden mij dat 'Leven is beter dan niet leven', en ik voel mij nu ook meer Alien.

6) Wat vinden jullie van deze maatschappelijke uitsluiting van patienten die schizofreen zijn en vatbaarden zijn voor depressies en psychoses, groen, oranje en rood he, als zelfmonitoring GGZ cursus omgaan met schizofrene stoornissen. Heeft mij toch veel geholpen, bij Oranje weet ik dat ik medicatie moet slikken en af moet koelen, alles afzeggen, cool down anders bij Rood kan ik amok maken en van de flat springen of dingen kapot maken buiten, schreeuwen, mensen aanvallen. Ik ben ongeneeslijk ziek nu en de DOOD is mijn verlossing denk ik vaak. Euthanasie of verstrekking van zelfmoordpillen toch aanzienlijk versoepelen en legaliseren voor gekleurde en buitenlandse psychiatrische patienten is misschien het beste voor Nederland en Belgie denk ik vaak. IN Nazi Duitsland zou ik een viesbruine proefkonijn worden voor medische experimenten om het Arisch Duitse Apenras te verbeteren.

-----------------------------
Onafhankelijke website met nieuws over en uit de wereld van de GGZ

https://www.ggznieuws.nl/patienten-m...a+-+nieuwbrief

Medicatie, Onderzoek, Schizofrenie
Patiënten met schizofrenie amper vertegenwoordigd in medicijnstudies naar antipsychotica
Facebooktwitterlinkedinmail

27 januari 2022 – Maar liefst 80% van de patiënten die gevoelig zijn voor psychoses mag niet meedoen aan klinische studies naar de effectiviteit van antipsychotica. Dergelijke medicijnstudies hanteren namelijk strikte uitsluitingscriteria, waardoor enkel de minst zieke patiënten aan het onderzoek kunnen deelnemen. Denk daarbij aan mensen die weliswaar gevoelig zijn voor psychoses, maar n?*et lijden aan verslavingen, lichamelijke ziektes of zelfmoordgedachten.

Bovendien blijkt dat mensen met psychosegevoeligheid die wél last hebben van bijvoorbeeld verslavingen, lichamelijke ziektes of zelfmoordgedachten slechter reageren op antipsychotica dan de minder zieke patiënten. Een en ander komt naar voren uit internationaal onderzoek onder leiding van de Universiteit Maastricht (UM). De opvallende bevindingen zijn vandaag verschenen in het wetenschappelijk tijdschrift JAMA Psychiatry.

Patiënten
Het internationale onderzoeksteam maakte voor deze studie gebruik van grootschalige medische registers uit Scandinavië die tientallen jaren teruggaan. In Zweden en Finland wordt namelijk al decennialang minutieus bijgehouden met welk ziektebeeld patiënten zich bij psychiaters melden. Data van tienduizenden patiënten uit deze nationale registers – die dus gaan over de patiënt in de spreekkamer – legden de wetenschappers vervolgens naast de uitsluitingscriteria die klinische studies naar antipsychotica hanteren bij het includeren van proefpersonen.

Uitsluitingscriteria zijn bijvoorbeeld ‘suïcidale neigingen’, ‘lijdend aan lichamelijke ziektes’ of ‘verslaafd aan drugs of medicijnen’. Zowel uit de Zweedse als de Finse registers kwam naar voren dat vier op de vijf psychosegevoelige patiënten die zich in de spreekkamer bij de psychiater melden, niet in aanmerking komen voor deelname aan klinische studies naar geneesmiddelen tegen psychose (antipsychotica).

Klinische studies
Bovendien konden de onderzoekers uit de Scandinavische gegevens afleiden dat juist de meest complexe gevallen meer kans maken op een ernstig ziektebeloop wanneer zij antipsychotica ontvangen dan psychosegevoelige mensen die geen last hebben van verslavingen, lichamelijke ziektes of zelfmoordgedachten. Hoofdonderzoeker en psychiater Jurjen Luykx pleit dan ook voor meer inclusiviteit bij grote klinische studies. En voor meer specifieke studies bij bepaalde patiëntgroepen die juist wel regelmatig in de spreekkamer worden gezien, zoals bijvoorbeeld personen die psychotisch én verslaafd zijn.

“Onze bevindingen tonen aan dat er eigenlijk nog maar weinig bekend is over de beste behandeling voor de meest voorkomende patiënt met psychosegevoeligheid in de spreekkamer”, aldus Luykx. “Dat is namelijk degene die ook gevoelig is voor verslaving, zelfmoordgedachten of lichamelijke ziekten. Als psychiater zie ik veel mensen met een psychotische kwetsbaarheid en dit soort bijkomende klachten. Het is essentieel om te weten welke behandeling goed werkt bij deze mensen, omdat we hen dus vaak in onze spreekkamers terugzien. Daarom moeten we in de toekomst veel inclusiever zijn bij wetenschappelijke onderzoeken naar nieuwe geneesmiddelen voor mensen met psychosegevoeligheid.”

Bron: maastrichtuniversity.nl

Dit bericht is 503 keer gelezen.

--------------------------

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2022, 15:44   #2
NieuwNoors
Secretaris-Generaal VN

NieuwNoors's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dewanand Bekijk bericht
ONderwerp:
Schizofrenie patienten maatschappelijk buiten gesloten / vervalsing onderzoeken

Titel publicatie GGZ, psychiatrie in deel Zuid Holland, Nederland

Betoog:

1) Maatschappelijk relevant thema ok, er zijn verdomd veel depressieve, suicidale en vereenzaamde personen bij gekomen, mede door de corona oorlog/ genocide drama van pakweg 2,5 jaar al. Ik zie hier in Delft Zuid overal op straat nu vereenzaamde en verstoten psychiatrische patienten die er heel verwaarloosd bij lopen. Echt een maatschappelijk drama waar geen enkele politieke partij iets aan wil doen.

2) Ik ben zelf schizofreen (diagnose paranoide ASII) en helaas is het waar, mijn leven is suicidaal ok, vaak wil ik nu gewoon dood gaan maar mijn katten zoontje, Wieroe helpt mij nu met alle eenzaamheid als knuffelpoes. Mijn eigen Hindoe familie heeft mij verstoten en eiste mijn zelfmoord vier jaar geleden, heb de recording van dit telefoongesprek met een volle Hindoe neef uit Den Haag. Zo is hindoe wereldje, ok ik ben afgeknapt nu op hindoeisme en Hindoes omdat veel hindoes mij de dood intrapten en er waren veel vechtpartijen in hindoe tempels, ik moet nog de openbare aangiften doen met alle recordings als harde bewijs.

3) Wie is hier ook psychiatrische patient, doe aub nu je coming out ok, slik je anti psychotica, ik slik orap 4 mg, net drie keer per week of meer als het slechter gaat. Doe je coming out ok, ik ben meerdere keren opgenomen in psychiatrische inrichtingen ook met RM 1 keer, totaal ruim 24 maanden sedert 1990. Dus ik doe nu mijn Coming OUt als schizofreen en het is iets dat erger is dan HOMOFIEL te zijn denk ik en je Coming Out te doen?? Niemand zal zo gek zijn om zo een Coming OUt te doen als psychiatrische patient, of als je in het verleden ooit een paar maandjes in een psychiatrische kliniek opgesloten zat.

4) Nu blijkt dus dat schizofrene patienten echt buiten gesloten worden bij medische onderzoekingen van anti psychotica en dat is dus feitelijk vervalsing van onderzoeks resultaten.

5) Ik ben nu door een heleboel organisaties en personen toch totaal verstoten, buiten gesloten ok, en ik heb altijd eerlijk verteld dat ik psychiatrische patient ben en suicidale problemen heb omdat ik toch een Untermensch ben, Geen Ir titel, seksueel gehandicapt nu, sociaal niets meer over in feite. Schrijven is wel mijn zelftherapie en veel schizofrene patienten schrijven inderdaad als zelftherapie over hun suicidale problemen, had ik ook van derden vernomen. Ik wil vaak gewoon dood ok, maar Aliens uit Space 1999 leerden mij dat 'Leven is beter dan niet leven', en ik voel mij nu ook meer Alien.

6) Wat vinden jullie van deze maatschappelijke uitsluiting van patienten die schizofreen zijn en vatbaarden zijn voor depressies en psychoses, groen, oranje en rood he, als zelfmonitoring GGZ cursus omgaan met schizofrene stoornissen. Heeft mij toch veel geholpen, bij Oranje weet ik dat ik medicatie moet slikken en af moet koelen, alles afzeggen, cool down anders bij Rood kan ik amok maken en van de flat springen of dingen kapot maken buiten, schreeuwen, mensen aanvallen. Ik ben ongeneeslijk ziek nu en de DOOD is mijn verlossing denk ik vaak. Euthanasie of verstrekking van zelfmoordpillen toch aanzienlijk versoepelen en legaliseren voor gekleurde en buitenlandse psychiatrische patienten is misschien het beste voor Nederland en Belgie denk ik vaak. IN Nazi Duitsland zou ik een viesbruine proefkonijn worden voor medische experimenten om het Arisch Duitse Apenras te verbeteren.

-----------------------------
Onafhankelijke website met nieuws over en uit de wereld van de GGZ

Medicatie, Onderzoek, Schizofrenie

27 januari 2022 – Maar liefst 80% van de patiënten die gevoelig zijn voor psychoses mag niet meedoen aan klinische studies naar de effectiviteit van antipsychotica. Dergelijke medicijnstudies hanteren namelijk strikte uitsluitingscriteria, waardoor enkel de minst zieke patiënten aan het onderzoek kunnen deelnemen. Denk daarbij aan mensen die weliswaar gevoelig zijn voor psychoses, maar n?*et lijden aan verslavingen, lichamelijke ziektes of zelfmoordgedachten.

Bovendien blijkt dat mensen met psychosegevoeligheid die wél last hebben van bijvoorbeeld verslavingen, lichamelijke ziektes of zelfmoordgedachten slechter reageren op antipsychotica dan de minder zieke patiënten. Een en ander komt naar voren uit internationaal onderzoek onder leiding van de Universiteit Maastricht (UM). De opvallende bevindingen zijn vandaag verschenen in het wetenschappelijk tijdschrift JAMA Psychiatry.

Patiënten
Het internationale onderzoeksteam maakte voor deze studie gebruik van grootschalige medische registers uit Scandinavië die tientallen jaren teruggaan. In Zweden en Finland wordt namelijk al decennialang minutieus bijgehouden met welk ziektebeeld patiënten zich bij psychiaters melden. Data van tienduizenden patiënten uit deze nationale registers – die dus gaan over de patiënt in de spreekkamer – legden de wetenschappers vervolgens naast de uitsluitingscriteria die klinische studies naar antipsychotica hanteren bij het includeren van proefpersonen.

Uitsluitingscriteria zijn bijvoorbeeld ‘suïcidale neigingen’, ‘lijdend aan lichamelijke ziektes’ of ‘verslaafd aan drugs of medicijnen’. Zowel uit de Zweedse als de Finse registers kwam naar voren dat vier op de vijf psychosegevoelige patiënten die zich in de spreekkamer bij de psychiater melden, niet in aanmerking komen voor deelname aan klinische studies naar geneesmiddelen tegen psychose (antipsychotica).

Klinische studies
Bovendien konden de onderzoekers uit de Scandinavische gegevens afleiden dat juist de meest complexe gevallen meer kans maken op een ernstig ziektebeloop wanneer zij antipsychotica ontvangen dan psychosegevoelige mensen die geen last hebben van verslavingen, lichamelijke ziektes of zelfmoordgedachten. Hoofdonderzoeker en psychiater Jurjen Luykx pleit dan ook voor meer inclusiviteit bij grote klinische studies. En voor meer specifieke studies bij bepaalde patiëntgroepen die juist wel regelmatig in de spreekkamer worden gezien, zoals bijvoorbeeld personen die psychotisch én verslaafd zijn.

“Onze bevindingen tonen aan dat er eigenlijk nog maar weinig bekend is over de beste behandeling voor de meest voorkomende patiënt met psychosegevoeligheid in de spreekkamer”, aldus Luykx. “Dat is namelijk degene die ook gevoelig is voor verslaving, zelfmoordgedachten of lichamelijke ziekten. Als psychiater zie ik veel mensen met een psychotische kwetsbaarheid en dit soort bijkomende klachten. Het is essentieel om te weten welke behandeling goed werkt bij deze mensen, omdat we hen dus vaak in onze spreekkamers terugzien. Daarom moeten we in de toekomst veel inclusiever zijn bij wetenschappelijke onderzoeken naar nieuwe geneesmiddelen voor mensen met psychosegevoeligheid.”

Bron: maastrichtuniversity.nl

Dit bericht is 503 keer gelezen.

--------------------------
't Is toch wat. Wat jij allemaal meemaakt en Wieroe ook....ERG.
Namasté.
NieuwNoors is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2022, 23:09   #3
dewanand
Minister-President

Standaard 2200: blanken zijn uitgeroeid op onze apen planeet

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors Bekijk bericht
't Is toch wat. Wat jij allemaal meemaakt en Wieroe ook....ERG.
Namasté.

ja joh hoe die zwarte hindoe apen mij kapot maakten, discrimineerden ja jarenlang, vechtpartijen overal, ik heb alle recordings en email corr

en ja ik moet aangifte doen openbaar, namen ok is privacy maar organisatie namen mag je noemen en bestuursleden die openbaar zijn mag je ook noemen, is geen laster en smaad.

hindoeisme valt toch vies tegen nu, ik ga nog op facebook onderzoeken wat die hindoes nou geloven en wat zij zelf schrijven, het is toch vreselijker dan ik dacht ok.

die hele karmaleer van hindoeisme is heel zielig, fatalistisch, suicidaal, dus ISlam is op dit punt ietsje beter, maar de vrouwenhaat in islam is toch het zieligste MANCO.

Andere psychiatrische patienten moeten nu ook hun COming Out doen, ook ex patienten moeten het gewoon Doen, 11 Oktober ok Comng Out dag, leuk idee he

Ik interpreteer Coming OUt als een Intelligente Machine, Vger uit star Trek , dus ook een vrouw die elk weekend de grote prive hoer is van tien grote, sterke negers moet ooit op een dag Haar Coming Out doen door openbaar te maken dat zij al tien jaar elke weekend lekker de Grote Blank Arische Negerhoer is geweest van haar stad. Ik denk dat dit een natte vingerfantasie is van heel veel moderne, vrijgevochten blanke meiden. Zelf is het mijn Fetisch he om een Raszuivere, hete, jonge, superieure Hindoe hoertje te zijn met alle echte onderdelen he boven en onderin. Mijn Coming Out is dus breder he in feite dan dat standaard gedoe en gepiep van uit de kast komen van bange, kleingeschapen, minder potente, blanke bottom homootjes.

Oud 26 januari 2025, 03:56   #4
dewanand
Minister-President

Standaard Coming OUT haha is veel meer dan homootjes die bloot uit hun HOMO Kasten kruipen

[BEGIN] Delft Zuid, Voorhof, zelfmoordflat Dirk Costerplein, < week 04, zondag 26 januari 2025, om 03:24 uur AM nacht, geen regen, koud buiten)

01) Ik ben nu ook echt overal weggejaagd, toegang geweigerd, bedreigd en bijna zwaar mishandeld en mijn Coming Out dus dubbel, als Bottom HOMOmeisje en als Schizofrene patient dus ik word nu overal kwadratisch gediscrimineerd en dit is ook echt gebeurd gedurende de afgelopen (vanaf poederbrieven arrestatie dag juni 2002 tm heden 2025 ) 23 jaar dus, en nu is er geen weg meer terug.

02) Dus ok ik begin volgende week met de ontwikkeling van een speciale doorlopende boekserie over mijn hele discriminatie drama in KKK Arisch Nederland als de Ultieme HOOGontwikkelde en Overbeschaafde, Blanke Apen natie.

03) Diverse mensen uit de psychiatrie zelf hadden mij inderdaad vroeger verteld dat het een groot taboe thema is om aan derden je privacy prijs te geven door je Coming Out te doen als Schizofrene psychiatrische patient. En ok nu is het al te laat voor mij denk ik, en ik hoor vaak geluiden die niet bestaan dus ik zal niet lang meer leven denk ik nu.

04) Mijn leven is nu eenzamer dan ooit tevoren en ik had geen keus meer, dan de whatsapp en telefonische kontakten met HOMOHATERS die mij hele dag belden totaal te verbreken, om niet meer elke dag gepest en geestelijk kapot gepraat te worden door hen allemaal, waarna ik hele dag down en suicidaal ben.

05) Dus ook mijn gehackte whatsapp is nu dus geblokkeerd voor alle leden, finito en nu komt tijd vrij om lekker verder te schrijven en iets nieuws te doen. OOk de telefoon zet ik nu maar gewoon uit omdat alleen homohaters mij belden, en uit eenzaamheid sprak ik met deze haters en moordenaars, die mij alleen pesten en dood in praten, afkatten, bedreigen en stalken, dus nu na, sedert mei 2023 dus na ruim 19 maanden oorlog en MIJN HOLOCAUST ben ik het totaal zat en ik doe die telefoon uit nu als zelfbescherming tegen al die HOMOHATERS.

06) De hele maatschappij is nu hatelijker en harder geworden en eenzamer in Nederland. Veel psychiatrische patienten die uitbehandeld zijn zoals mij moeten het helemaal alleen verder uitzoeken en als paria's en verstotenen wenst iedereen hen een zalig uiteinde en rustgevende uitvaart toe, liefst door een snelle, niet maatschappelijk belastende zelfmoord. En dit kreeg ik ook overal te horen, vaak trapten de hogere kaste hindoe aapjes mij nog extra de dood in, dus zo leerde ik op harde wijze dat hun hele hindoe apen geloof gewoon bullshit is en een zinloze zelfmoord geloof, zonder enige hoop.

07) Geef aan elke psychiatrische patient een doe-het-zelf setje zelfmoord pillen haha haha toch zijn er heel veel mensen die dit ook leuk zouden vinden en ervan zouden genieten. Dus ok, goed dat dit nog niet toegestaan is door de wetgeving in Nederland, want ik zou zo een setje misschien nu meteen openmaken en consumeren om mijn lijdensweg nu meteen stop te zetten en mijn Hindoe Satan/ Hitler vader en hele hindoe familie zouden zeker na mijn zelfmoord heel blij en opgelucht zijn, en feesten samen, met dankgebeden aan hun hogere Blank Arische seks goden en godinnen dat die mij eindelijk lieten dood gaan. Is al te laat nu, voel mij niet goed al wekenlang, dus ok misschien zal ik in dit eenzaamste rampjaar 2025 echt dood moeten gaan. Nu weet ik waarom de DOOD voor mij toch het mooiste kan zijn wat het leven mij nog te bieden heeft en ik kom uit de DOOD dus dit weet ik nu heel goed.

[END] Delft Zuid, Voorhof, zelfmoordflat Dirk Costerplein, < week 04, zondag 26 januari 2025, om 03:55uur AM nacht, geen regen, koud buiten)

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be