![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Medical Express:
Scientists have discovered that even a mild case of COVID-19 might inflict damage on your brain. Covid infection can cause brain to shrink, researchers find. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht dat daar al wel eens een berichtje over gepost geweest was. (niet zeker meer van)
Het schijnt inderdaad dat in bepaalde gevallen het C-Virus ook de hersenen kan aanvallen. Corona en de hersenen ‘Coronavirus zorgt voor neurologische problemen’ ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 maart 2022 om 06:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar heeft een partijkaart van de NVA hetzelfde effect. Als ge kijkt naar hoe blind de schoof mantras zit te herhalen de laatste tijd...
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() En?