![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wie is Nadia Naji?
Ze is van Molenbeek, 30 jaar en adviseur op het kabinet van Elke Van den Brandt. En dat is het. Weet iemand is meer over het groene konijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn benieuwd haar via tv-programma's en andere media te leren kennen.
Verder zijn wij woke genoeg natuurlijk om niets te zeggen over haar sensuele uiterlijk.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() veel tandvlees
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zij heeft gewerkt als PR bij Peppermint. Sinds april is ze kabinetsmedewerker.
Heeft nog nooit een politiek mandaat gehad. Meer vind ik niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nadia Naji en Jeremie Vaneeckhout nieuwe covoorzitters van Groen
Zo, nu is iedereen terug een beetje mee denk ik. Wat is er toch aan de hand met de kappers van tegenwoordig? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarjuist in de Zevende Dag nog.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ver gaat de verdwazing eigenlijk gaan vooraleer het pijn begint te doen ? Een nederlandstalige politica waarover men vraagt of ze nederlands praat ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Onzijdig : 12 juni 2022 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die foto van die 2 boezemt me veel vertrouwen in.
Dat duo is echt wel een uithangbord voor die partij. Perfect gecast , getimed en klaar voor het vilbeluik.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zullen ze nooit veel boven de 10% geraken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die uit Molenbeek zal wel onverdoofd geslacht moeten worden.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, waarom?
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Met een "groen tintje" Een "groen tintje om visueel beetje anders onder de extreem linksen gesitueerd te worden voor pers en TV. >>> zoals extreem linkse Chinese president zei: het speelt geen rol welke kleur en kat heeft als ze maar muizen vangt....Wel weet iedereen dat China extreem links is!!!!. EXTREEM LINKS politieke Partij "Groen" doen er alles aan om hun DNA voor de kiezer = de bevolking te verbergen!!! Het milieu is géén eigendom of privilege van "groen/Ecolo"
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 12 juni 2022 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burger
|
![]() Een gevaar voor ons allen.
Gisteren hoorde ik Nadia Naji nog uitbazuinen dat ze zich prioritair gaat engageren voor het terugdringen van de armoede. Wel, die mevrouw zou moeten inzien dat voor iedere arme die ze helpt ze met haar klimaat en immigratie ideologie ter zelfder tijd 10 nieuwe armen genereert. Ik vergelijk haar met een pyromaan die een grote uitslaande brand zelf heeft aangestoken en dan komt aanrennen tussen het toeziend publiek met een klein kinderemmertje met water om deze te blussen. Groen houdt niet alleen de armoede in stand maar vergroot deze zelf. |
![]() |
![]() |