![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp
Geert Wilders in Vlaanderen ID beweging speech leuk, Geert Wilders die lekker ouwehoert over de islamisering, WOKE, BLM: 1) zeggen wij met elkaar NEE tegen de ISlam?? 2) Vrijheid en islam gaan niet samen. Thema Massa immigratie, staan wij toe dat wij een minderheid in eigen land worden. 3) Dit is ons land of is het ons land niet, Vlaanderen is van ons, Nederland is van ons, ..... Portugal is van ons. 4) Wij capituleren niet. ----------------- MIjn mening: Waldo Dewanand en Wieroe ja VOL=VOL om dit hele massa immigratie en omvolking stop te zetten is een Extreem Rechtse Revolutie nodig in alle Europese landen denk ik, en het is hard ok, maar misschien het allerbeste: De zieke multikukeluku slopen Geert Wilders heeft wel gelijk. En ok Vladimir Poetin wil ook een etnische zuivering van heel Europa om het blank arische RAS te redden. Dus er komt nu een echte harde Derde Wereldoorlog denk ik, ben pessimistischer dan ooit. HEb griep nu, ziek. NOOT: Een rassenoorlog is noodzakelijk en een heel natuurlijk proces en gezond. -------------------------------- Speech Geert Wilders bij ID-conferentie: Ons Europa 9,564 views Jun 23, 2022 Like Dislike Share Save PVVpers deeplink youtube https://www.youtube.com/watch?v=Htr9o9YfeBo ------------------------ |
![]() |
![]() |