![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Europees Commissaris
|
![]() Blijkbaar hebben velen problemen met het feit dat hij dit uitspreekt, doch ik zie het probleem niet. Het is zijn goed recht en ik vind dat hij een belangrijk punt aanhaalt.
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moeten we naar Hongarije verkassen. Dat lijkt het enige land dat zich niet te grabbel wil gooien aan dobbernegers en islamieten.
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Viktor Orbán is welbekend met de globalisten-/eu planning om van europa de smeltkroes te maken en de blanke, westerse cultuur te vernietigen door massa immigratie van zwarten en moslims.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Hongaren zullen geen gemengd ras worden’: Orbán oogst felle kritiek na extreemrechtse uitspraken
Ver het enige Europese land dat het pad om niet overspoeld te willen worden wil bewandelen. Tegenstand zal hij zeker krijgen... p.s. Zijn betrekkingen met Poetin? Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 juli 2022 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zijn zelf slachtoffer van alle sancties die tegen Rusland genomen worden / werden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja het kwaad is geschied en we horen hun niet meer. Zal hun trouwens worst wezen die mensen weten nog niet wat een brood kost laat staan een liter benzine of m³ gas. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 juli 2022 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer spijtig dat de EU geen landen buiten kan flikkeren.
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
haha hah thema RASvermenging, je welk model hanteer je hierbij?? Wat is je hoofddoel, target?? WOKE??? BLM?? zielig is dat. ik geef Orban wel gelijk, moet hem nog brieven schrijven met adviezen en verzoeken. raszuivere blanke, blonde, blauwogige, hete meiden moeten niet gaan uitnaaien met negers en zwarte hindoe aapjes, hou het blanke RAS zuiver en sterk. Is gewoon zonde om raszuivere blanken te vervuilen met zwart sperma in alle gaten. RASzuiver BLANK Arisch zijn is toch iets bijzonders, een genetische anomalie geloof ik. BLANK Is altijd hoger denk ik nu, ook geestelijk, intellectueel, rationeel en cognitief zijn blanken vaak superieur. IS niet alleen RASsenkwestie voor mij. Ben zelf viesbruine koelie aapje, Indiase Sarnami PV RAS. IK begrijp nog steeds niet goed waarom RASzuivere Blanke Ariers bestaan en wat zij precies zijn. Waarom bestaan de hogere Blanke Ariers?? Zelfde vraag als bv waarom bestaan superieure mieren, die met miljoenen legers totalitaire oorlogen voeren en alles echt uitmoorden. En er zijn geen Blanke Arische mieren geloof ik, komen zij voor in Duitsland?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind hem een smerig ventje.
Als je zo expliciet zegt dat je tegen rassenvermenging bent, dan zeg je ook duidelijk dat je pro apartheid bent. Dat je een huwelijk tussen een blanke/zwarte/gele/rode en een andere wil verbieden. Iets heel anders is dat je je eigen cultuur wenst te behouden. Dat je je nog x wilt voelen als je in dorp y van je eigen land bent. (Zou hij dat effectief bedoeld hebben, maar citeren de hoernalisten hem bewust of onbewust verkeerd?)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Biologisch gezien zijn Europeanen vaak niet "zuiver" qua ras. Ik dacht trouwens dat veel Hongaren juist trots waren op die invloed uit Centraal Azië. Dus Orban in gewoon een slecht geïnformeerde aandachtshoer.
Iedereen kiest zelf met wie hij of zij voortplant, daar heeft de overheid of regering zich niet mee te moeien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag me ook af of hij letterlijk die woorden heeft gebruikt. Wat kan mij ras nu schelen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of er nog veel bedrijven zijn die staan te roepen om mensen zonder enige vorm van opleiding. Volgens mij geldt dit voor minstens 85 % van de nieuwkomers. Vergelijk maar eens wat een magazijnier nu moet onder de knie hebben tegenover 50 jaar geleden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals gewoonlijk als 't om "dissidente" meningen gaat & indruist tegen 't linkse globalisatie-narratief.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik denk ook niet dat het Orban echt om ras te doen is. Wat kan hem het wat schelen? Echter, mensen met een ander fenotype komen effectief meestal uit een andere cultuur, vooral in grote getale. En dan gaat het eigenlijk ook niet echt om een smeltkroes, maar eerder om paralelle samenlevingen, he?
Toch heeft dat aspect weinig belang. Als politicus is het echt belangrijk je woorden goed te kiezen. Laatst gewijzigd door Weyland : 26 juli 2022 om 23:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij beslist wel wie er welkom of niet is in zijn land. Hij is verkozen met grote meerderheid, dus zijn bevolking is 't met hem eens. Meer moet dat niet zijn De EU heeft daar niets mee te maken. Ze kunnen wel dreigen, maar Hongarije eruit smijten hebben ze 't lef niet voor, want dan implodeert dat hele EU-spel als 'n dominospel.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |