![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Belang Enkel sympathisanten van Vlaams Belang, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'Vlaams Belang' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In het debat op Terzake tussen S. Bracke en Marie-Rose Morel bracht Marie-Rose, overigens een bloem van een vrouw, er niet al te veel van terecht. Ze draaide rond de pot en nam geen duidelijke stelling in, iets wat we van Blok/Belangers niet gewoon zijn.
Is dat een eerste teken aan de wand dat de tanker de steven gewend heeft ? Is de Verschiltzing begonnen ???? |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Marie-Rose tegen Bracke is niet echt een eerlijke strijd
![]() Moest dat FDW geweest zijn was Bracke al na 2 minuten de mond gesnoerd.
![]() |
#3 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ik vond ze anders zeer vlot overkomen en op economische thema's is het vb ook helemaal niet radicaal eerder centrum en dat vind ik best ok , ik vind haar een zeer grote aanwinst voor de partij en dat heeft niets met schiltzering te maken want anders zou ze zeker niet bij het vb zitten als vlaams-nationaliste ...
|
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() een grondige kennis van de materie heeft ze echt niet, dan heeft onze ex-miss belziek toch een grotere dossierkennis!
#6 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Van VB aanvaarden zij gewoon geen compromissen of centrumgedachten. Maar ja, misschien was Marie-Rose niet in haar dagje. Toch blijft het volgens mij naïef te denken dat door gematigd over te komen er enige goodwill kan gekweekt worden bij de hyena's van de media. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() ja , het is uiteraard zo dat het vb enkel aan bod komt als de mdia het vb kan beschadigen ....en een krant als gva die ooit nog als centrum-rechts kon worden beschouwd moet ook in de pc pas lopen , pluralisme in de media ..; zazeker van links tot extreem-links. Vgl het met amerika 80% van de media steunde onze ketchup vriend , slaagt die er toch wel in de reden van z'n nederlaag te zoeken bij die 20% die hem niet steunde ....
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() het vb moet op economsch vlak gematigd en centrum zijn , onze strijdpunten liggen elders .... en we hebben al vijanden genoeg
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Weet U wat "centrum" is ? De kool en de geit willen sparen om terecht te komen in een vaag discours waar niemand een boodschap aan heeft. Een beetje gaan schipperen om toch maar aanvaard te worden door een stel hyena's is twintig bruggen te ver. Het VOLK moet zich aangesproken voelen, want daar ligt onze macht. Al de rest kan de pot op.... |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het wel over economische sandpunten hé , qua vreemdelingenproblematiek en vlaamse onafhankelijkheid , veiligheid en waarden moet m'n van mijn part geen toegevingen doen
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Morel en Verstrepen vertrouw ik alvast voor geen haar. Ze mogen erbij, zolang ze maar geen macht en invloed verwerven in de partij. "Verschiltzing" is een groot woord omdat Schiltz indertijd een VU-kopstuk was die verraad pleegde tav essentiële standpunten. Voorlopig zie ik dat nog niet direct te gebeuren binnen het VB. Maar wat indien het wel zou gebeuren? Als na de VU - Vlaams Blok - Vlaams Belang een nieuw middel nodig is om onze politieke agenda te verwezenlijken, dan moet dat maar.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
De VB-ers zouden beter alle invitaties van de vrt weigeren ipv zich te grabbel te gooien voor een stelletje vooringenomen staatsarrivisten. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Vtm is geen haar beter .. zeker de laatste tijd niet ...
|
![]() |