![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij het bekijken van archieven, documentatie op internet en andere informatie over de laatste jaren in Europa, ben ik steeds weer verwonderd wanneer ik zie hoeveel vrijheid wij hier de moslims hebben gegeven op het gebied van het verspreiden van haat en geweld onder hun geloofsgenoten.
Het is echt geen toeval dat er zoveel extremistische moslims rondlopen in Europa, vooral dan bij de jongeren. Onderstaande foto is genomen in Keulen, Duitsland, in mei 1999. Niemand die tegen dat soort gedrag optrad. Het geeft een idee van hoe men hier decenia lang laks was ten opzichte van de moslim fundamentalisten en hoe vrij zij al die jaren hun gif hebben kunnen injecteren onder de Europese moslims. ![]() [size=1]Islamic fundamentalist Kaplan with a green flag [/size][size=1]with the shahada (1999 in Cologne, Germany)[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() ah zo...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burgemeester
|
![]() Jij zoekt echt wel spijkers op laag water. Hoeveel bewegingen komen er niet samen waarbij men de groet aan het swastica brengt? Is er dan een niet te stuiten opmars van rechtse fascisten en neo-nazi's? Neen waarom niet omdat de meeste mensen met iets of wat gezond verstand de verderfelijkheid van deze extreme fundimantalistische ideologieën wel door hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Ik dacht dat ik hier een zwaar onderzoek onder men neus geschoven ging krijgen die mij een acceptabele uitleg geeft van de "waarom" vraag in uw topiconderwerp.
Maar nee, wat krijgen we te zien, een vent die zijn zwaard graag wilt showen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder dat hier iemand iets tegen deed. Tot voor kort. Je hebt niet veel studies nodig om te begrijpen waarom er zoveel jellabah's, islam-potskes, moslim-baardjes en hoofddoeken op straat te zien zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() één ding is duidelijk, zie of hoor je Europeanen veel zelfmoordaanslagen doen?
een simpel antwoordt: ja of nee???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En als ze er dan met hun neus in de s. geduwd worden dan gaan ze maar vertellen dat het "faits divers" zijn of "een marginaal deel van een veel breder volksverzet."... (zie: http://jehoofdtegendemuur.at10.be/ca...slag_H+APP.pdf ) Qua hypocrisie kan dat wel tellen!
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *knip
Laatst gewijzigd door Antoon : 24 december 2004 om 12:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Burger
|
![]() Laatst gewijzigd door Haiduc : 24 december 2004 om 12:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ook een simpele vraag (ja of nee) : wil het uiten van je geloof (in dit geval moslim) automatisch zeggen dat je een fundamentalist bent?
![]() |
![]() |
#16 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar, het is wel een feit dat wij,Europeanen blijkbaar zoiets niet doen. Ik vraag me gewoon af hoe Moslims die dit toch doen, erbij komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En nog even dit : de radicalisering van de Vlaming is op gebied van 'gevaar' van ver niet te vergelijking met die van de moslim. Daar zul je het wel met me eens zijn, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() welke aanslagen hebben die al gepleegd die forza neuvo??
|
![]() |
![]() |