![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/12...sens-marcourt/
Nu weten we tenminste ook eens wat er zoal met die transfer-miljarden gebeurt...........Jaja, Vlaanderen zal wel "dokken".
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah weer ne PS er die zichzelf goed bediend heeft aan het overheidsbufet.
En zijn slaafje, een onbekwame ambetantenaar die op een veel te hoge post is gezet. Ja dat moet wel een dynamisch duo worden natuurlijk. Ondertussen zal uw living maar overstromen met 2 clowns aan de knoppen en dat is dan nog maar het topje van het geld verbrassen want hier gaat het enkel over de Waalse Kamer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is gewoon de schaamte voorbij zoiets. Ik hanteer al jaren een streng financieel beleid op dat vlak. Soms tot grote frustratie van mijn CEO, maar ik blijf volharden. Ik keur persoonlijk elk budget goed en ik stel verantwoordelijken aan voor elke budgetlijn. Elk kwartaal mogen de verantwoordelijken bij mij langskomen om hun budget te gaan verdedigen tov de actuals en dat werkt. De kosten blijven onder controle en daardoor blijven we mooie resultaten halen (ook omdat sales uiteraard mooi werk levert).
Wat ik hier dan zie, daar kook ik echt van. Het is verdorie hun eigen geld niet dus gooien ze het maar door ramen en deuren. Ik word daar echt woest van. In de privé zullen we wel onze botten afdraaien om dergelijke zever te kunnen blijven bekostigen. Waarom wordt er eigenlijk geen ROI geeist van zulke "zakenreisjes". Ik wil weten wat dit de Waalse bevolking uiteindelijk oplevert. Hoeveel contracten hebben ze daar binnengehaald in Dubai?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |