![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is er toch van gekomen en ironisch genoeg wordt degene die anderen beschuldigde van verkiezingsfraude nu zelf hiervoor vervolgd.
Benieuwd hoe dit afloopt. De feiten staan vast, hij heeft zelf gezegd dat hij de opdracht gaf… https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230330_97896426 Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Wel, het lijkt erop dat Trump eindelijk de 'popular vote' heeft gewonnen.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lock him up!!!
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of dit een goed idee is. Volgens mij gaat hij hier garen uit spinnen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De schoonzoon van Pelosi reageerde ook zo, gisteren in de Afspraak.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus het gaat wel van belang zijn voor de Republikeinse nominatie. En als DeSantis de voorverkiezingen wint is er een goede kans dat Trump als onafhankelijke opkomst. Droomscenario voor de Democraten.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 31 maart 2023 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar kunnen ze Trump voor niet veel meer aanklagen dan wat pietluttigheden zoals het afkopen van een chanteerder. Ik verschiet daarvan. Vinden ze echt niets in zijn belastingparcours ? In België hoeft onze premier zelfs niemand af te kopen. De media knijpen sowieso een oogje toe voor de omgang met prostituees.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 31 maart 2023 om 10:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De titel van de draad is een flagrante leugen.
De inhoud van de aanklacht is vooralsnog geheim.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Overduidelijk s het dat men niet il dat Trump zich weer kandidaat zou stellen voor het presidentschap.
Alle manieren zijn 'goed' om dit tegen te gaan dat hij zijn kandidatuur zou indienen. Een medewerker, de genaamde Pence, heeft een verschrikkelijk vuile rol in heel de zaak. Dat schreef ik trouwens al eerder toen hij, TRUMP pas POTUS was, pas op voor uw naaste 'medewerkers' Dat Politici en anderen nog steeds niet doorhebben dat ze van de vrouwen moeten afblijven die men op pad stuurde, dan moet toch alles op ROOD gaan in je bovenkamer? Ok, het vlees is zwak... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 maart 2023 om 18:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 31 maart 2023 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat roddelsos luisje in de pels niet verwarren met Donald's wereldberoemd klein pietje & groot bakkes, hè.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Frankrijk heeft Sarkozy toch ook 1 jaar gevangenis aan zijn been gehad voor financiele "fraude" tijdens de verkiezingen. Maar dat was een stuk flagranter, dan een hoer centen toestoppen om te zwijgen over wat geflikflooi.
Ik ben ermee akkoord dat als DAT alles is wat ze Trump kunnen aanwrijven, dit veel en veel meer op een heksenjacht zal lijken dan op het stoppen van een schandalige fraudeur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit nu het definitieve einde van Trump of is die niet weg te krijgen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Die krijg je niet weg.. als je bedenkt hoeveel moeite men al doet sinds zijn aanstelling als president om hem weg te krijgen..... heksenjacht, las ik zo net.. meer lijkt het inderdaad niet te zijn.
Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 1 april 2023 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een belangrijk gegeven is dat Trump voor de MAGA-corekiezers niet meer of minder dan een goddelijke status heeft. Wat hij ook misdoet kan hen niet schelen. En dat is vooral voor de Gop een probleem. Voor die groep is DeSantis een flauw afkooksel.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen van zijn naaste medewerkers hebben hem ook al een slag in het gezicht gegeven. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 1 april 2023 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt wel zo'n "Grisham" boek.
Als we hem niet kunnen pakken op centen en verkiezingsuitslag. Dan doen we het wel op zijn reputatie. Kamp: De tegenstanders Ik zorg ervoor dat de wapenlobby achter ons blijft en enkele andere sponsors. We gaan Amerika bang maken met Mr Trump. Er komt allerlei onheil over onze staat. Stem voor mij... Piekfijn getimed, beste kostuum. Kamp: de Voorstanders. Ach, de pro's en contra's afwegen tegen Mr.Trump. Wie geeft hem nog een 2de kans. Dubbeltje op zijn kant, denk ik.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor elke normale mens is dat een domme narcist met veel geld.