![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien had ik het beter gepost bij 'rechts' maar ik heb daar geen inlog.
Rechtse revolte zet zich door: Finland plant regering met anti-immigratiepartij Dat is best slim gezien maar of het zal werken dat is een andere vraag. ![]() p.s. Die bende migranten, dat moet in die landen waar zij vandaan komen nogal een wildkweek geweest zijn, honger???? In de meeste van die landen is er ook totaal niets aan de hand.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 mei 2023 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Van het volgende schijnt dus niet veel van waar te zijn. Meloni kondigt radicale wijziging asielbeleid aan Extra: Er zijn er inderdaad bij die uit landen komen waar er totaal niets aan de hand is. Over asielzoekers die geen asielzoeker zijn
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In sommige landen beginnen ze te begrijpen dat de maat vol is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mijn bescheiden mening zijn al die illegalen en gelukzoekers op pad gestuurd door bepaalde leiders in de landen waar zij met massa's vandaan komen en dat gaat maar om 1 ding en dat is overspoelen van andere contreien en zo snel mogelijk hun eigen willetje p te dringen aan anderen. Toch zijn er nog steeds mensen die het probleem niet willen zien en er zelfs geld blijven voor geven. Voor de EU is het op huidig ogenblik meer dan welletjes geweest en men zal de 'koe bij de horens moeten vatten om een deftige oplossing te zoeken voor het probleem' ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor de EU is het nog niet genoeg geweest, anders zouden ze de Europese grenzen echt afsluiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eu mandatarissen zijn daar niet mee bezig. Enkel met wat er op hun rekening wordt gestort op het einde van de maand boeit die M/V/O
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men zou, door mijn rechtlijnigheid, me waarschijnlijk snel vinden met een nekschot in een of andere gracht...
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Precies wat ik gevreesd heb...
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
die hele EUSSR Wil echt de inheemse blanken mixen met negers en koelie rassen, en becijferd werd dat er makkelijk 3 miljoen negermannen uit Afrika naar Nederland kunnen komen die dus moeten paren met de ruim zes miljoen blanke Hollandse meiden. De media hier promoten dit vernegerings proces ok, en het is gewoon RASverraad, NOOT: Ik ben zelf bruine koelie aapje en ben tegenstander van de hele verzwarting en verkleuring, dus een professionele anti immigratie partij in ITalie is zeker een hele vooruitgang VOL=VOL Geen enkel volk en ras wil zich laten uitroeien en laten uitnaaien door een eigen clubje pedofiele en mallote linkse verraders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() 't Probleem is wel dat het de bevolking is, die het ermee gehad heeft. En zoals iedereen weet, telt de wil van de bevolking niet, behalve als het toevallig woke is.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Democratisch komt dat niet over maar waar staat democratie nog voor in huidige tijden? Mond houden en betalen is dat geloof ik. ![]()
|
![]() |
![]() |