![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens AI uiteraard, maar de AI haalt zijn informatie uit statistische data. Ziet er niet goed uit voor mij.
![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230517_95967904 ![]() En de pefecte vrouw doet ook al aan bodybuilding. ![]() Beware of haar vaginale wurggreep. ![]()
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die naalden, die messen, die honden, dat afval, die technologie, die perfectie, ....
Er is nog toekomst voor u als inquisiteur. Verwijder deze ketterij uit onze maatschappij. Zo zuur zeg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dank u. Toch liever naturel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Hendrik de Eerste van Luik (Hein) doet een verdienstelijke poging om het kunstmatig denkvermogen te doorgronden maar blijkt toch de bal mis te slaan. De hier getoonde afbeelding van de volmaakte man is veel eerder het zelfbeeld van een welbepaald lid in dit overlegoord. [IMG]https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230517_95967904 ![]() Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 20 mei 2023 om 10:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die 'perfecte' man echt lelijk! Bweurk zeg.
Daar is niks naturel meer aan. Die zal zeker vanalles slikken en spuiten om er ZO (lelijk) uit te zien. Om nog niet te spreken van botox en implantaten en facelifts! Wat ben ik blij met mijnen Albeir die er normaal uitziet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Groot gelijk.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind die 'perfecte' man echt lelijk! Bweurk zeg.
Daar is niks naturel meer aan. Zelfs zijn gezicht lijkt van plastic! Die zal zeker vanalles slikken en spuiten om er ZO (lelijk) uit te zien. Om nog niet te spreken van botox en implantaten en facelifts! Wat ben ik blij met mijnen Albeir die eruit ziet hoe hij echt is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen Rick Evans nog een kwaliteitsvolle kristallen bol kon raadplegen - Einstein's relativiteits-timeline op zijn Witte's : In the year 2525, if man is still alive If woman can survive, they may find... tadadatam: ...In the year 2019 Ain't gonna need to tell the truth, tell no lie Everything you think, do and say Is in the pill you took today In the year 2025 You won't need no husband, won't need no wife You'll pick your son, pick your daughter too From the bottom of a long glass tube.
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
Het afgebeeld lichamelijk gestel valt te bereiken zonder verboden middelen en (kunstmatige) ingrepen. Misschien als de verplichte klederdracht gevolgd wordt, volledige omhulling, zou men uw vraag kunnen beantwoorden. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |