![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230530_95018350
Citaat:
Wel gevaar voor hacking van je ‘thuisnetwerk’. Dat begrijp ik niet. Die omvormer hangt toch niet aan je thuisnetwerk? Of wel? Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 mei 2023 om 18:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Aangezien die allemaal een appje hebben om te kunnen kijken hoeveel je nu weer gewonnen hebt, moet je die dinges dus aan uw wifi netwerk hangen, en aangezien het meestal onnozel boeren zijn die geen ballen van cyber security weten die het serverke hebben geprogrammeerd in die dingskes, is dat een potentieel aanvalsoppervlak, zoals al uwe geconnecteerden brol he, van wasmachien tot koffiezet apparaat. De simpele oplossing is om dat niet aan uw netwerk te hangen, maar dan kunt ge dat appje niet gebruiken he |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die domotica is het zotste van alles, waarom moet je dat nu vanop afstand kunnen aan en afzetten?
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ik heb zo een paar robots die wel aan mijne wifi hangen, die hebbben intussen een plan van mijn hof en living naar de sjinezen gestuurd. Maar de woflijzers en valkuilen vallen buiten het opperatie gebied van die machines ![]() Alexa en andere personal assistant sletten blijven buiten, ik heb daar een bloedhekel aan, aan van die spullen waar ge tegen zou kunnen praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weiger zelfs automatische betalingen via de bank.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De thuisbatterijen die ik al gezien heb zijn van Huawei. Het is moeilijk voor China om deze een software-update te laten doen. Na deze update heeft de communistische partij er de volledige controle over. Een sterk wachtwoord gaat daar niets aan verhelpen. Evenmin de auto-update instelling uitschakelen. Het beste kan je dat spul niet aan het internet hangen, of nog beter: blijf er van weg.
Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 30 mei 2023 om 22:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wat zijn de mogelijkheden met uit en aan zetten naar willekeur? Maar ja, hoe minder dat de (r)overheden weten van U, hoe beter het is voor U.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze zitten op uw netwerk he Maddox en lezen mee, of sniffen heel uwen boel. Daarom dat ik wel eens Winnie de pooh grapjes maak of nummel dlieendeltig met lijst bestel, daar worden ze in Bejing helemaal bonkers van , bonkels moet dat zijn natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betwijfel of Huawei/China België covert met hotspots. ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dien huawei bucht komt er gewoon niet in, zo simpel is dat,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren als het bekend wordt dat kiesvee 6 200 000 086 in het laatste jaar een paar keer heeft gezocht naar pegging+bukkake+dwarfs+trowing.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afgezien van het feit dat ik mij niet kan indenken wie interesse heeft om mij te zien masturberen vraag ik mij ook af hoe ze die beelden gemaakt hebben zonder dat er in de buurt van mijn pc een camera aanwezig is. Maarja als je je huis volhangt met camera’s dan heb je dat probleem wel.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen als de pegger mee geworpen word.
![]() |
#18 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn nieuwsgierigheid laat me wel afvragen, was dat met of zonder een blauw diamantje. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Internet of Things........ach...de vooruitgang..
En doordat we aan onze kant van de wereld al minstens een kwart eeuw gedesinvesteerd hebben in het MAKEN van dingen zijn we wel verplicht zowat alles waar meer dan een draadje en 2 ledjes in zitten te laten vervaardigen in zekere naties waar bedrijven VERPLICHT zijn hun overheid al hun data en methoden beschikbaar te houden voor het vaderland, op gevaar van "moeilijkheden" voor de directie... Zelfs de apparatuur van zogezegd "Europese" merken zijn....Chinees tot in hun binnenste chipjes toe...Het "Europese" er aan is gewoon een laag management en commercieel gelul er overheen.... Wat could possibly go wrong... Laatst gewijzigd door kelt : 31 mei 2023 om 04:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ook....al kan het soms niet anders.
![]() Nope, stuur me de rekening maar met de post, zelfs niet via mail. ![]()