![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Wetenschap & Technologie Van grondstoffen tot afgewerkt product, oude en nieuwe ontdekkingen, ... + de relatie tot de mens, macht, ... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verwanten van de mens slachtten 1,45 miljoen jaar geleden hun soortgenoten
Uit de tekst: Citaat:
![]() Also Sprach Zarathustra
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 juni 2023 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoiets als die 2% Neanderthaler in verschillende varianten. De "oermens" is in Afrika gebleven. De rest zijn mengvormen met de Neanderthalers.
Het verband tussen Polygamie en Kannibalisme? Als alle vrouwtjes benomen zijn, gaat de overschot wat anderen afslachten. Zo simpel is dat niet.. Kijk naar het dierenrijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nice to know.
Maar commentaar kan ik daar niet op geven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vroeg mij dat ook al af toen ik het las: wat moet je daar nu op reageren????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja nu worden blanke mannen afgeslacht en de blanke meiden worden uitgenaaid in Nederland door al die buitenlanders met kleurtjes, echte White Genocide denk ik. ze zijn wel te beschaafd om de lange, vetgemeste, blanke mannen dus op te eten denk ik. Blank vlees kan lekker bruin gebakken worden, vlees van zwarten zal te snel aanbranden denk ik. Kannibalisme kan de overbevolking in alle grote steden supersnel verhelpen, dus de politiek moet kannibalisme legaliseren of gedogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.standaard.be/cnt/dmf20230831_96394699
Een miljoen jaar geleden heeft het geen haar gescheeld of we waren uitgestorven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|