![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rusland sluit militaire deal met 40 Afrikaanse landen
Uit de tekst: Citaat:
De EU zal moeten opletten voor Poetin want die zijn plan ligt ergens anders dan alleen de strijd in de Oekraïne. Citaat:
Deuren sluiten EU!!! ![]() EXTRA: De splijtzwam tussen Rusland en het Westen: welke plaats krijgt Oekraïne in het Europa van morgen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 juli 2023 om 15:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Al surfende over het net botste ik op het volgende artikel: "Poetin doet precies wat Hitler en Stalin hebben gedaan" En dat was best al een oud artikel (2014) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 juli 2023 om 16:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks is gratis, en al zeker niet van Poetin. Als die, zeg maar Oeganda, wapens geeft, dan zullen beter bewapende Oegandese milities Oost-Congo binnenvallen en de geroofde grondschatten naar Rusland sturen. Dat gebeurt nu trouwens al in de landen waar Wagner zit.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zet duidelijk alle stukken uit (en de Wagners zijn al in situ) om in het Afrikaanse continent de boel weer wat op te stoken....Frankrijk is daar het favoriete doel,en het lukt!
De bestrijding van het "Islamitisch extremisme" werd inderdaad door de Fransen en partners maar ZEER MIDDELMATIG gedaan,inderdaad gaan de Wagners daar efficienter en ruiger doorheen..... Maar momenteel toont de Niger kwestie ,en inderdaad Oost-Congo,al aan dat er ook andere spelletjes spelen.....rellen stoken,kosten veroorzaken,zorgen dat men wel MOET met Moskou praten....Moskou dreigt natuurlijk,net als in het Zwarte Zee geval ook een drol in de Chinese mercantiele plannen te leggen...maar we weten nu dat de Russen niet aarzelen en wie maakt hen wat hé...Een kernmacht mag ALLES! Uiteraard is het maar de vraag hoe groot de groepen Afrikaanse landen gaan worden die hun eigenste AEU eens gaan doen gelden voor wat het dient.....niet meer als speelbal van anderen,nu weer die boerkes ergens uit de Euraziatische vlakte...(eigenlijk ongelofelijk dat,in ruil voor een kommetje graan ). ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 30 juli 2023 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus eerst was hij 50miljoen ton graan aan het uitdelen gratis aan de afrikaantjes
en nu lijkt de graandeal op de klippen gelopen, en kijk eens aan gaat hij gewoon wapens leveren;.. dat is dan het heerlijke https://www.newarab.com/news/africa-...out-grain-deal en met een hypocriet aangezicht de indruk geven dat hij voorstander is van vrede... https://www.africanews.com/2023/07/3...an-on-ukraine/ en in één artikeltje verder... medelev dreigt weer met atoomoorlog (het vredesplan plan-A op zijn russisch) https://www.politico.eu/article/russ...clear-weapons/ dus mijnheer blokkeert graan strooit met een kruimeltje duwt afrika vol gratis wapens om zo afrika op te stoken tot een nieuwe brandhaard en gaat nog eens verder afrika beweren dat hij een vredesplan heeft... volgens mij moeten wij gewoon een kamionkse atoomraketten leveren aan UKR en af spreken met RU: vanaf 1 september gebruiken we ze voor het vredesplan-A... iedereen stopt met vechten zou ik denken
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 juli 2023 om 19:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uit de tekst: Putin pointed out that Russian cargo is still being held up in the ports of the Baltic States. Moscow was willing to deliver the fertilizers to the needy countries free of charge, but had been prevented from doing so. "Nobody can explain to us why," he said. The Russian head of state criticized last year that the country was not allowed to ship 300,000 tons of its fertilizers from EU ports. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://en.portnews.ru/news/335672/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij de Afrikanen zoveel wil toesteken waarom ontvangt hij ze dan niet allemaal in Rusland, zijn wij van een migratieprobleem vanaf.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oekraïne heeft ontwapeningsspijt Was dat toen al een zet van bepaalde anderen om hen dat uit 'handen' te pakken??? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 juli 2023 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nu ik die oorlog zo gepassioneerd volg vraag ik mij het volgende af: stel dat je zegt tegen RU vanaf 1 jan 2024 zit UKR bij de NATO we geven u nog 4 maand om terug te trekken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() straks 500.000 Russische weduwen die snakken naar wat meer dan een dildo tussen de lakens, gaan ze afrikaans bloed kunnen importeren: once you go black, you never go back indachtig, zal dat een vloot superieur chocomelkras opleveren, niet precies het arische Putin ras , maar in elk geval volbloed met mundiaal gemengde genen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Duwde Poetin 'zijn' Rusland zelf in de ondergang? Is de tijd gekopmen dat men Poetin naar de eeuwige jachtvelden gaat sturen en haalt dat wat uit want er zullen er al genoeg staan wachten om zijn 'taak' over te nemen????? ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |