Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 8 april 2003, 18:52   #1
subvert
Vreemdeling
 
subvert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2002
Berichten: 65
Standaard

Het is weer eens zover : een goed initiatief gaat weer naar de knoppen...
TurnhoutseBaan.net is een forum dat bedoeld was om de mensen die in de omgeving van de Turnhoutsebaan wonen, dichter bij elkaar te brengen en meer verdraagzaam te maken voor elkaar.

Je zou toch verwachten dat zo'n forum dan onafhankelijk blijft?

Neen, sinds kort is er een speciaal deel van het forum voorzien als officieel forum van de Internetshop Bismillah!! Wie naar de site van Bismillah surft (http://www.turnhoutsebaan.net/bismillah/) zal zien dat deze alleen maar links heeft naar extremistische organisaties en dito site's (Abdel-Nasser, AEL, Amazigh Online, ...=> vooral deze laatste is een aanrader voor wie het ware gelaat van de Islam wil zien!!!) ( http://www.amazigh-online.com/ )

Spijtig dat die racistische internetshop zomaar reclame mag maken en een 'onafhankelijk' forum mag misbruiken voor moslimpropaganda...
__________________
I'm not an animal!
subvert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2003, 19:06   #2
Ali
Schepen
 
Ali's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 430
Standaard

dan moet je naar een forum van vlaams blok surfen, waar maak jij je nu zo druk over .
__________________
Onwetendheid kan men maar beter verborgen houden.
Ali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2003, 19:15   #3
Pat
Parlementslid
 
Pat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 februari 2003
Locatie: Bananenkoninkrijk
Berichten: 1.879
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subvert
Het is weer eens zover : een goed initiatief gaat weer naar de knoppen...
TurnhoutseBaan.net is een forum dat bedoeld was om de mensen die in de omgeving van de Turnhoutsebaan wonen, dichter bij elkaar te brengen en meer verdraagzaam te maken voor elkaar.

Je zou toch verwachten dat zo'n forum dan onafhankelijk blijft?

Neen, sinds kort is er een speciaal deel van het forum voorzien als officieel forum van de Internetshop Bismillah!! Wie naar de site van Bismillah surft (http://www.turnhoutsebaan.net/bismillah/) zal zien dat deze alleen maar links heeft naar extremistische organisaties en dito site's (Abdel-Nasser, AEL, Amazigh Online, ...=> vooral deze laatste is een aanrader voor wie het ware gelaat van de Islam wil zien!!!) ( http://www.amazigh-online.com/ )

Spijtig dat die racistische internetshop zomaar reclame mag maken en een 'onafhankelijk' forum mag misbruiken voor moslimpropaganda...
Amazigh-online is, in tegenstelling tot de naam, een nep-Amazigh website van de AEL. De AEL kan op weinig steun rekenen van de echte Berbers, toch zeker niet in Nederland. Berbers houden niet van het Pan-Arabisch gedachtengoed (één groot Arabisch rijk, Israel en andere niet-Arabische volkeren van de kaart geveegd) waar de AEL het zo graag over heeft. Daarom organiseert AEL een charme offensief naar hen toe.
__________________
http://faithfreedom.org
Pat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2003, 19:19   #4
subvert
Vreemdeling
 
subvert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2002
Berichten: 65
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ali
dan moet je naar een forum van vlaams blok surfen, waar maak jij je nu zo druk over .
Het VB krijgt van de administrator hier toch geen stuk van dit forum toegewezen waar ze 'officieel' reclame mogen maken?
__________________
I'm not an animal!
subvert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2003, 19:25   #5
Ali
Schepen
 
Ali's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 430
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subvert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ali
dan moet je naar een forum van vlaams blok surfen, waar maak jij je nu zo druk over .
Het VB krijgt van de administrator hier toch geen stuk van dit forum toegewezen waar ze 'officieel' reclame mogen maken?
dan heb je hier nog niet veel gelezen van wat ze hier allemaal uitkramen

die hebben geen reclame nodig.
__________________
Onwetendheid kan men maar beter verborgen houden.
Ali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2003, 19:34   #6
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subvert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ali
dan moet je naar een forum van vlaams blok surfen, waar maak jij je nu zo druk over .
Het VB krijgt van de administrator hier toch geen stuk van dit forum toegewezen waar ze 'officieel' reclame mogen maken?
Het AEL wel dan? Kan je me eens even wijzen waar je dat precies gezien hebt op dit forum?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2003, 20:03   #7
vlaanderen72
Banneling
 
 
Geregistreerd: 15 december 2002
Locatie: antwerpen
Berichten: 5.449
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ali
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subvert
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ali
dan moet je naar een forum van vlaams blok surfen, waar maak jij je nu zo druk over .
Het VB krijgt van de administrator hier toch geen stuk van dit forum toegewezen waar ze 'officieel' reclame mogen maken?
dan heb je hier nog niet veel gelezen van wat ze hier allemaal uitkramen

die hebben geen reclame nodig.
Dan surf jij toch gewoon naar een ander forum ,ben je van die vlaams blokkers vanaf!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2003, 20:26   #8
subvert
Vreemdeling
 
subvert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2002
Berichten: 65
Standaard

Raf, hier is de link

http://www.turnhoutsebaan.net/bismil...HEMELBLAUW.htm

Het is de Internetshop Bismillah die z'n eigen forum heeft bij TurnhoutseBaan.net, niet de AEL zelf
__________________
I'm not an animal!
subvert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2003, 20:33   #9
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subvert
Raf, hier is de link

http://www.turnhoutsebaan.net/bismil...HEMELBLAUW.htm

Het is de Internetshop Bismillah die z'n eigen forum heeft bij TurnhoutseBaan.net, niet de AEL zelf
Het verband met DIT forum ontgaat me nog steeds...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2003, 20:41   #10
subvert
Vreemdeling
 
subvert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2002
Berichten: 65
Standaard

Dit gaat over een racistische internetshop die zomaar een stuk van een 'onafhankelijk' forum KRIJGT toegewezen. En zoals ik al gezegd heb, is dit weer een goed bedoeld initiatief dat naar de kl*ten gaat.
Daarom staat dit ook bij de maatschappelijke discussies.
Dat wou ik laten weten aan de mensen die zoiets misschien interessant vinden...

behrijp je?
__________________
I'm not an animal!
subvert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2003, 20:48   #11
Ali
Schepen
 
Ali's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 januari 2003
Berichten: 430
Standaard

ik begrijp het nog steeds niet kun je je wat duidelijker verklaren
__________________
Onwetendheid kan men maar beter verborgen houden.
Ali is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2003, 20:50   #12
subvert
Vreemdeling
 
subvert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2002
Berichten: 65
Standaard

Ali, lees je onderschrift nog maar eens goed
__________________
I'm not an animal!
subvert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 april 2003, 20:52   #13
subvert
Vreemdeling
 
subvert's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2002
Berichten: 65
Standaard

Je snorretje moet dringend nog eens bijgetrimd worden...
__________________
I'm not an animal!
subvert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2003, 11:16   #14
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Op de site http://www.amazigh-online.com staat er dit prentje bij


onze cultuur


Wees maar zeker, dit ga ik bestrijden met alle middelen die tot mijn beschikking staan.

Ik heb er een levenstaak van gemaakt om zo te zeggen.


(Naast mijn andere bezigheden natuurlijk, ik vergeet ook niet te leven )
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2003, 12:35   #15
Raf
Secretaris-Generaal VN
 
Raf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 maart 2003
Berichten: 53.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Op de site http://www.amazigh-online.com staat er dit prentje bij


onze cultuur


Wees maar zeker, dit ga ik bestrijden met alle middelen die tot mijn beschikking staan.

Ik heb er een levenstaak van gemaakt om zo te zeggen.
Het Vlaemsche Volk zal je eeuwig en drie dagen dankbaar zijn
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Een blote mannenkont is pure kunst.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2003, 12:55   #16
Paulus de Boskabouter
Europees Commissaris
 
Paulus de Boskabouter's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 maart 2003
Berichten: 7.087
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
Op de site http://www.amazigh-online.com staat er dit prentje bij


onze cultuur


Wees maar zeker, dit ga ik bestrijden met alle middelen die tot mijn beschikking staan.

Ik heb er een levenstaak van gemaakt om zo te zeggen.
Het Vlaemsche Volk zal je eeuwig en drie dagen dankbaar zijn
3 dagen?

1 weesgegroetje en je krijgt 3 dagen aflaat!
Paulus de Boskabouter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2003, 13:25   #17
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Ik vraag me gewoon af waar Kris Merckx zijn hoofd stond!

Verander Abou Jahjah door "dominee eutepeteut", die zou willen dat we hier een diepchristelijke calvinistische regering moesten hebben, met vrouwen aan de haard, beschermd door het mannetje omdat ze anders verkracht worden, zonder dat ze recht hadden om zelfstandig te wezen, terwijl ze vrijdags geen vlees mogen eten, en elke zondag braafjes naar de dominee moeten gaan luisteren....
en het kot is te klein!

Waar moeten de WERKELIJKE pvda-stemmers naartoe?

Uit de laatste omzendbrief van het AEL (in het Engels! België blijkt een engelstalig land te zijn volgens boeboe!)


quote

(...)
Any government established by the occupation forces will be looked at and treated as an extension to the occupation. Iraqis who collaborate with the invasion troops are no more or less than collaborators and traitors to the Arab Nation and the Muslim Umma, and will be dealt with as such.
We also reject any UN mandate on Iraq as a step backwards to colonial times. The whole of the Iraqi territory should be and will be liberated by popular resistance. All Iraqis, Arabs and Kurds, Shiites and Sunnis should join forces in fighting against occupation and any extension of it whether it is a local puppet regime or a UN or other mandate. No democracy can come through the bayonet of the enemy of god and the nation.
No one wants a return to the Saddam regime; we want a free Iraq, liberated from the enemies of within and without. [size=7]We want[/size] an Iraq that is an integral part of the Arab nation, with a federated but not separated Kurdish entity in the north, and[size=6] a clear Arab-Islamic government in Baghdad based upon Islamic democracy (al shoera). [/size]This Iraq will come, after the American-Zionist invaders are thrown out of [size=6]our [/size]sacred land.

UNQUOTE

Wel, hij had het al over "ONZE" straten van Borgerhout, nu over "ONS" heilig land! (die Arabieren hebben precies véél HEILIGE landen zo te zien!)

Mogen WIJ misschien OOK "ONS" heilig landje behouden? Of zijn we dan ineens de volgelingen van Hitler?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2003, 15:28   #18
Darwin
Banneling
 
 
Darwin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2002
Berichten: 5.668
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Ik vraag me gewoon af waar Kris Merckx zijn hoofd stond!

Verander Abou Jahjah door "dominee eutepeteut", die zou willen dat we hier een diepchristelijke calvinistische regering moesten hebben, met vrouwen aan de haard, beschermd door het mannetje omdat ze anders verkracht worden, zonder dat ze recht hadden om zelfstandig te wezen, terwijl ze vrijdags geen vlees mogen eten, en elke zondag braafjes naar de dominee moeten gaan luisteren....
en het kot is te klein!

Waar moeten de WERKELIJKE pvda-stemmers naartoe?

Uit de laatste omzendbrief van het AEL (in het Engels! België blijkt een engelstalig land te zijn volgens boeboe!)


quote

(...)
Any government established by the occupation forces will be looked at and treated as an extension to the occupation. Iraqis who collaborate with the invasion troops are no more or less than collaborators and traitors to the Arab Nation and the Muslim Umma, and will be dealt with as such.
We also reject any UN mandate on Iraq as a step backwards to colonial times. The whole of the Iraqi territory should be and will be liberated by popular resistance. All Iraqis, Arabs and Kurds, Shiites and Sunnis should join forces in fighting against occupation and any extension of it whether it is a local puppet regime or a UN or other mandate. No democracy can come through the bayonet of the enemy of god and the nation.
No one wants a return to the Saddam regime; we want a free Iraq, liberated from the enemies of within and without. [size=7]We want[/size] an Iraq that is an integral part of the Arab nation, with a federated but not separated Kurdish entity in the north, and[size=6] a clear Arab-Islamic government in Baghdad based upon Islamic democracy (al shoera). [/size]This Iraq will come, after the American-Zionist invaders are thrown out of [size=6]our [/size]sacred land.

UNQUOTE

Wel, hij had het al over "ONZE" straten van Borgerhout, nu over "ONS" heilig land! (die Arabieren hebben precies véél HEILIGE landen zo te zien!)

Mogen WIJ misschien OOK "ONS" heilig landje behouden? Of zijn we dan ineens de volgelingen van Hitler?
En ik die dacht dat er van de bevolking in Irak nog 10% was dat christen was. De afstammelingen van de mensen uit de pre-arabische periode dus.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 april 2003, 15:37   #19
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
En ik die dacht dat er van de bevolking in Irak nog 10% was dat christen was. De afstammelingen van de mensen uit de pre-arabische periode dus
.

Och Darwin.... die beroepen zich op een MYTHE van 2000 jaar geleden natuurlijk!


Net zoals Vlaanderen zich beroept op 1302.... gewoon wég ermee!

Het is nu AbouJahjah zijn "ALL ARAB SOIL"! allez wegwezen allemaal! of tenminste je bekeren, en als vrouw je burka aandoen!

LAKENS BOVEN!!! zullen we zeggen zeker?

Dank je Agalev, SPa en alle anderen! Mieke Vogels had in elk geval haar hoofddoek al aan... om ze niet tegen het hoofd te stoten?
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 april 2003, 21:45   #20
dutch
Provinciaal Statenlid
 
dutch's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2003
Locatie: Darul Intisar
Berichten: 632
Standaard

Ondertussen maakt Bismillah op dit eigenste moment géén misbruik meer van Turnhoutsebaan.net, WANT als ge naar 't forum wil gaan, dan krijgt ge de boodschap "BOARD TIJDELIJK BUITEN GEBRUIK"...

Of is dit omdat het een aaneenschakeling geworden was van scheldende AEL-ers? Of omdat er toespeling werd gemaakt op het door AEL-ers versturen van met virus besmette e-mails naar gasten wiens mening hun niet aanstond? Of omdat door de AEL-ers werd geëist dat Omar Fathi, Dutch en Catharina van Aragon verbannen werden, alhoewel dezen altijd beleefd gebleven waren (Dutch heeft 1 keer iets gewaagd gezegd, klein bier in vergelijking met AEL-klap)? Wie zal het zeggen?
Enfin misbruik is toch tijdelijk gestopt.

Dutch
__________________
http://www.faithfreedom.org
http://dutch.faithfreedom.org/forum
islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje
In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt
dutch is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be