![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Nachtelijke leveringen in bebouwde kom toestaan ? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 66,67% |
Ander |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedrijven willen voortaan ook ’s nachts kunnen leveren: “Omwonenden hoeven geen schrik te hebben van geluidsoverlast”
Ik word geregeld wakker van de brommertjes van de gazettenleveranciers. (Raar toch hoe BPost voor honderden miljoenen gesubsidieerd wordt doch illegalen op brommertjes de kranten hier voor het ochtendgloren in de bussen droppen.) Als ik last heb van die brommertjes hoe zouden mensen die nabij supermarkten wonen dan geen last hebben van vrachtwagens en het laden en lossen ervan. En dan hebben we het nog niet over weeral meer mensen die 's nachts moeten werken; wat ongezonder is dan roken, zitten en alleen zijn samen. Sommige jobs kunnen niet anders dan 's nachts gebeuren of moeten wel 's nachts gebeuren onder druk van buitenlandse concurrentie. Dat is hier niet het geval.