![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel ik mij de vraag welke eigenklijk de echte reden is dat veel mensen zich laten ontdopen?
Is het de wrange weking van het kerkgebeuren of is het wat anders? Zijn het misschien andere godsdienstovertuigingen die er met te maken hebben? Loeren die achter de hoek misschien??? Of is het de werking van het kerkgebeuren en bepaalde van zijn medewerkers die niet van andere mensen (kinderen) kunnen afblijven. Misschien zie ik het allemaal weer zwartgallig in maar toch... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 september 2023 om 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mistypo: weking was natuurlijk werking
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk nut heeft het? Tijdverlies en enkel een symbolische waarde.
Trek de religieuze deur achter u dicht, draai ze op slot en ga verder.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We weten al jaren van misbruik in de katholieke kerk. Maar nu er nog eens een programma over op tv geweest is (hoeveel van die 'ontdopers' hebben die afleveringen daadwerkelijk gezien?) is het plots heel bon ton om je te laten ontdopen. Wat werkelijk geen zak uithaalt. De kerk krijgt geen toelage op basis van gedoopt of niet. Het aantal inwoners van de parochie telt. Maar hey, dat maakt niet uit. Het staat deze dagen wel heel chique als je op Facebook kan melden dat je jezelf hebt laten ontdopen. Meer is dat niet. Ik zag al een artikel van een cafe waar vooraf afgedrukte 'ontdoopbrieven' klaar liggen... De cafe-baas stuurt die dan naar het bisdom. 't Was druk in't cafe de laatste dagen. Geld verdienen op de kap van de slachtoffers is het misschien nog net niet maar 't komt verdraaid dicht in de buurt.
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, maar de politiek moet nog gepusht worden om eindelijk eens die subsidiêring van alle godsdiensten af te schaffen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat de religioten zelf opdraaien voor hun waandenkbeelden.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 26 september 2023 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of geen Orval om het geheel een beetje hypocriet weg te zwelgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals je ziet heeft "ketter" zijn voordelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar ook mijn idee dat de meeste dat doen om 'interessant' te kunnen doen op sociale media. "Zie ne keer hoe erg ik het vind voor die slachtoffers! Ik heb mij prompt laten ontdopen! Dat zal ze leren! De snoodaards!! Dan hebben ze buiten mij gerekend! Van klein mannen moet ge afblijven!! Dien Daniëls en die Van Hergeluwe, als ik die ooit tussen mij vingers krijg!! Please like."
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ne postzegel gaan kopen. En op de bus doen. Nu is't gewoon kribbel zetten, roepen: "Geeft er hier nog ene want ik ben nog geen klein beetje goed bezig!!". De kassa rinkelt en het leven gaat verder.
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Aangesloten zijn bij een pedofiel netwerk genaamd de katholieke kerk is geen probleem voor de meeste mensen.
Maar moesten ze merken dat ze 2 euro per maand betalen voor een legale dienst die ze niet gebruiken, dan is het kot te klein.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Proficiat !
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() als er problemen ontstaan door achterhaalde wetten dan moet ge die durven in vraag stellen.
uw grote leiders denken hetzelfde over internationale verdragen ivm vluchtelingen en dat is correct. We moeten dus ook durven nadenken over het feit dat we al die mumbo jumbo naar de prullenmand verwijzen. wilt gij thuis voor uw prive altaar, Bagwan wil aanbidden of het vliegend spaghetti monster voor mij geen probleem, We moeten ook niet franse revolutie gewijs alle paters en nonnen uit hun klooster jagen en er paardestallen van maken. Maar als ze in een groot tochtig kot willen wonen is dat hun probleem en niet dat van de belastingbetaler Voor Trappisten wil ik wel een uitzondering maken omdat die een culinaire lekkernij scheppen en dus bijzonder nuttig zijn. Maar ik heb nog geen een Imam gezien die met een goed gebrouwen bier zijn gelovigen komt verblijden dus mag die haathut zonder probleem gesloten worden. Ze is niet relevant in een westerse joods/christelijke cultuur. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 27 september 2023 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We behouden enkel het eigen God-similacrum, onze God is tenslotte de beste.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders was het uw God niet eh?
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is blank en hij speelt elektrische gitaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |