![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() In Humo van 8 april 2003:
Ik vind het goed zich niet te laten verleiden door allerlei kleine partijtjes. Als paarsgroen één goeie hervorming heeft geraliseerd dan is het wel invoering van de kiesdrempel. Volgens Dehaene mocht die drempel zelfs nog hoger gelegen hebben dan 5%. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja, dat is nu je eigen standpunt, anders valt er weinig over te zeggen hé...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Dit is het standpunt van Dehaene, lees eens aub wat er staat!!! En verdraai niets steeds de woorden van iemand!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Het feit dat jij dit post wil zeggen dat je er toch een mening over hebt, of bestaat je politieke visie enkel uit wat anderen je zeggen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ik wilde dat gewoon even aanhalen en voor alle duidelijkheid voor mij moest die kiesdrempel er niet gekomen zijn. Trouwens het wil niet zeggen dat je nu meer dan 5 % haalt dat je automatisch een zetel haalt hé, het kan perfect zijn dat je 8 % haalt van de stemmen maar toch geen zetel haalt. Die kiesdrempel van 5 % vind ik dan persoonlijk nog enorm te doen, ook al omdat zonder die kiesdrempel van 5 % het ook moeilijk zou geweest zijn van verkozenen te halen. Tja ROSSEM haalde 12 jaar geleden wel verkozen met een percentage beneden de 5 %! Nu ja een mens mag hier niets meer zeggen blijkbaar, mag geen mening meer hebben. Ik heb dat gewoon even aangehaald om aan te tonen dat er nog zijn die daar voorstander van zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Je bent dus voorstander van de kiesdrempel, amai, na 5 posts weten we dat pas....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Kan jij lezen? Ik zeg dat die kiesdrempel er NIET moest gekomen zijn. Weeral verdraaiing van de woorden. Weeral, weeral, weeral!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nerveus bartje, gisteren geen negerpik mogen voelen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Allé weeral één van die vele vooroordelen, dat hoeft niet bij alle homo's hé, datgene wat je daar aanhaalt. Bij mij draait het om Liefde met een grote L, elkaar echt graag zien, voor elkaar door een vuur gaan, dat noem ik Liefde. En ne goeie stevige knuffel dat is voor mij van goudwaarde!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ben jij soms de vriend van Tom Lanoye? Jij lijkt me even pervert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Bewijs dan dat ik pervert zou zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Je wil(vaak met AIDS besmette) mannen knuffelen ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Volgend bewijs: bewijs dat vele homo's met AIDS besmet zijn, want dat is toch wat je bedoelt. Trouwens weet je een onderzoek heeft uitgewezen dat AIDS meer voorkomt bij hetero's dan bij homo's! Ik wxacht dus nog steeds op de bewijzen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu weet ik het niet meer. Gisteren kreeg ik een uitbrander omdat ik alle homo's als anaalgericht beschouwde (niets op tegen!!) en nu is het ook een vooroordeel om te denken dat ze allen genitaal gericht zijn (ook niets op tegen). Is homoseksualiteit dan een soort van platonische verliefdheid? (ook niets op tegen!!) en zijn alle homo's dan knuffelbeertjes voor elkaar? Een knuffel kan je krijgen, maar meer kan ik je echt niet geven. (Help?????????? ben ik nu ook homo ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Lokaal Raadslid
|
![]() AIDS komt meer voor bij hetero's inderdaad, maar jij spreekt wel of Afrika en Azië, en dat zijn regio's waar ik geen hoeder van mijn hetero-sexuele broeder ga spelen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() allé, Dehaene voorstander van de kiesdrempel...
![]() ![]() ![]() En nu terug naar homohuwelijken. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Goedemorgen Paulus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Iemand die graag uitpakt met zijn perversies (en daar heb ik wel iets op tegen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Inderdaad
![]() |
![]() |
![]() |