![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Uw stem Vlaams parlement 09.06.2024 ? | |||
1 Vlaams 22 BBB. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 40,00% |
2 Vlaams Een andere partij. |
![]() ![]() ![]() |
2 | 40,00% |
3 Vlaams Ik ga niet naar het stemhokje. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4 Vlaams Ik ben belet,geen volmacht,niet stemgerechtigd. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5 Vlaams De stemming is geheim. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6 Vlaams Deze kieslijst is onvolledig. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
7 Vlaams Weg met De Mier! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
8 Vlaams Prins Laurent for president! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 20,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 5. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw stem Vlaams parlement 09.06.2024 ?
1 Vlaams 22 BBB. 2 Vlaams Een andere partij. 3 Vlaams Ik ga niet naar het stemhokje. 4 Vlaams Ik ben belet,geen volmacht,niet stemgerechtigd. 5 Vlaams De stemming is geheim. 6 Vlaams Deze kieslijst is onvolledig. 7 Vlaams Weg met De Mier! 8 Vlaams Prins Laurent for president! Stemtip: BBB. ![]() Stemregels van deze forumbevraging: Je mag meerdere keuzes ! De enquêteur neemt zelf deel aan de exit poll. Uw stem wordt openbaar weergegeven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() K&k
The society that separates its scholars from its warriors will have its thinking done by cowards and its fighting by fools. Thucydides (c. 460 – c. 400 BC) ” Laatst gewijzigd door R. Kipling : 8 juni 2024 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vlaams Belang
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 8 juni 2024 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BBB komt voor het Vlaams parlement op in volgende kieskringen: Antwerpen. Limburg. Oost-Vlaanderen. BBB heeft voor het Vlaams parlement geen lijst in volgende kieskringen: West-Vlaanderen Brusselse leden Vlaams parlement. Vlaams Brabant In deze laatste kieskring kan je wel stemmen op lijst 23 PARTIJ vr de Bomen. https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2024/04...n-haar-progra/ In West-Vlaanderen kan je stemmen op L99: ![]() Nogmaals excuses voor het foutje in de enquête.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 8 juni 2024 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien je wil weergeven op wie je gestemd hebt voor het Vlaams en het Europees parlement:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=272294 EU verkiezingen 09.06.2024 exit poll. https://forum.politics.be/showthread.php?t=272295 Federale verkiezingen 09.06.2024 exit poll. Indien iemand zich geroepen voelt een minder-fucked-up exit poll voor het Vlaams parlement kan je vanuit dit topic linken.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |