![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Code geel waarschuwt het KMI, deze keer niet voor wind, niet voor regen, niet voor storm, niet voor de hitte, niet voor covid, niet voor het NV-A verlies bij de verkiezingen, ... neen, code geel voor MIST. Het is maar dat de blinden weten waar ze aan toe zijn.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 2 augustus 2024 om 07:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alhoewel er in mijn regio geen mist te bespeuren valt ga ik ervan uit dat er elders plaatselijk wèl hardnekkige mist kan optreden. Goed dus dat ze hiervoor waarschuwen.
1 Keer meegemaakt: ik reed naar mijn werk en er was een beetje mist. Mistlamp aangezet en ik kon nog redelijk goed zien. Tot ik bergafwaarts moest rijden. Plots zag ik niks meer! Zelfs geen 2 meter voor mij. Dat is wel beangstigend hoor. Gelukkig was ik ter hoogte van de parking van een ING-kantoor. Ik heb mijn auto daar geparkeerd en ben te voet die laatste kilometer naar mijn werk gestapt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens mijn ochtendlijke fietstocht in de regio Roeselare ben ik in een mistbank terechtgekomen en er kletsnat weer uit geraakt.....
.....en nergens waarschuwende signalisatie of politiepatrouilles die de burgers waarschuwen en beschermen tegen dit meteorologisch gevaar,(ongetwijfeld te relateren aan de afwarming van de opkoeling van het hoofd van weervrouw J.P) te zien. Stel je maar eens voor dat bepaalde mensen schaars gekleed verschijnen op de openbare weg en nu ongewild een soort "doorschijnshow" geven voor al die starende blikken..Dat mogen we toch niet willen hé... ![]() mensenlief ![]()
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 2 augustus 2024 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als je van hoog naar laag rijdt en je hebt daar al last van mist, dan weet ge dat het daar beneden nog linker is he. Hier rond de schelde is dat hetzelfde he, als ge vanaf de heuveltop hier naar beneden rijdt, en ge komt dichter bij de Durme of Schelde, dan zie je die mist ook dikker worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als uw passagier de deur moet openen om de witte lijn aan de straatkant te zien en u bij te sturen, dan is het erwtensoep wat mist betreft.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot, echte diversiteit op kop. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af wat eigenlijk de bedoeling is, mensen bang maken met kleurtjes omdat het weer niet perfect is?
Oei, baas, 't is code geel vandaag, 'k kom niet werken, te gevaarlijk.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik heb regelmatig in de erwtesoep door de po valei gemoeten dat is daar ook notoir voor zijn mistbanken, 100 km door de erwtensoep ge zag met moeite tot aan de volgende paal op de autostrade. Dus op t gemakske ziet ge daar nog altijd slimmeriken met hun camion tegen 90 per uur doorknallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dispatch ik ben in de gracht geschoven, ok bel den takeldienst , wij verwittigen de klant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En er zijn mensen die met de baxter Chemo aan hun arm nog naar't werk gaan en er zijn mensen die liever een dagloon aan een taxi uitgeven, dan te laat komen. Maar die laatsten worden wel heeeeeeeel zeldzaam.
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin zoals ik vermeld heb: ik heb die dag mijn auto op de parking van ING geparkeerd en ben de laatste kilometer te voet naar mijn werk gestapt.
Ik was dus OP MIJN WERK! (voor degenen die suggereren dat ik zou geprofiteerd hebben) ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denkt u nu dat die geen "maatregelen" nemen bij code geel?
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan maar een half uur te laat! (nooit gebeurd trouwens). Ik vind u nogal een norse en moeilijke persoon. Hopelijk bent u in uw privéleven iets begripvoller. Ok; druk maar op het rode driehoekje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God heeft het gebouw verlaten. Spreek met Cufi daarover.
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot mijn grote spijt moet ik de medeforummers mededelen dat er geen kleurkode lijkt te zijn momenteel....
Het weder lijkt "normaal" te zijn.Dit heeft zich vermoedelijk niet meer voorgedaan sedert de vorige keer dat het zich heeft voorgedaan....
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |