![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen ze me bij HLN nu eens uitleggen wat het verschil is tussen cannabis en marihuana ? Dat is volgens mij precies hetzelfde.
![]() Moet zeggen men blijkbaar nog steeds heel onwetend is als het gaat over wietplanten ![]() https://www.hln.be/brussel/cannabisg...lamp~a79e33fa/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 oktober 2024 om 13:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien wel, maar dan vraagt ge 't wellicht beter aan HLN zélf. Het is immers niet zeker of die m/v/x hier mee lezen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cannabis slaat eigenlijk op de plant. Cannabis Sativa, Cannabis Ruderalis,.... dat zijn de planten.
Marihuana zijn dan weer de (gedroogde) toppen van die plant. Maar tegenwoordig wordt dat nogal snel door mekaar gebruikt ja.
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het begot niet weten!
Nooit met cannabis , mariuhana noch andere drugs in aanraking geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het ook niet weten, nooit met in aanraking geweest en ik wil dat zo houden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |