![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1. De EU
2. De Fourth Reich as Putin/Trump? ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poetin-Trump... Molotov-Von Ribbentrop V2.0
Probleem met Europa is dat ze het nooit eens geraken als ze tegenover een gemeenschappelijke vijand staan. Dat is door heel de geschiedenis al zo geweest.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 20 februari 2025 om 00:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En economisch boksen de VS, EU en het VK tegen dezelfde zaken in en met China. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie onze EU leiders eerder deals maken met China, daar zit meer losse cash om in de zakken te steken.
Poetinistan is politiek, economisch en technologisch een stort. Daar is weinig aan te verdienen.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan schrik van iets te doen, als ze bij mij ene keer proberen mijn kabels door te snijden dan zit bij de tweede poging die pe op ne spies in mijne gazon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tweede optie uiteraard. Genoeg groen/woke/lgbtqwtf/strontpolitiekers/eurolovers gehad.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een eerste stap is uiteraard een gemeenschappelijk Europees leger. Frankrijk en Engeland gaan dat vrees ik nooit willen.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Warschau is nu plots de 400 kg zilverrug in't verhaal.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de jongste jaren komen Parijs en Berlijn zeer goed overeen.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spijtig genoeg is de UK de belangrijkste kracht uit het verleden gewoon volledig kwijt. Een vloot met meer admiraals dan actieve oorlogsschepen.
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20250220_95891780 Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, daarom dat Vance/Trump/Putin/Musk zo achter de Afd staan te lobbyen. Met Afd blijft Duitsland geïsoleerd en dit verzwakt de positie van de EU.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Uit de geschiedenis weten we dat dictators altijd vallen. De reden is dat niemand hen nog durft tegenspreken dus beginnen ze alles beter voor te stellen dan het is uit angst. Als het slecht gaat gaan dictators dat nooit geloven want ze vinden zichzelf fantastisch en onfeilbaar waardoor ze uiteindelijk verkeerde informatie krijgen.
Al zal het nog een tijdje duren. Amerika wil ervoor zorgen dat Europa niet te eensgezind wordt. Daarom is het voor hun interessant om vooral te lobbyen bij partijen die eurosceptisch zijn zoals Adf in Duitsland. Als die daar aan de macht komen hebben we Duitsland niet om mee Europese defensie te versterken en hebben we minder verdediging tegen Rusland, wat dan perfect in de kaarten speelt van Poetin en Trump die graag de rijkdommen van Oekraïne willen verdelen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten zo reeds wie spelbreker zal zijn: Orban van Hongarije en Fico van Slowakije. Best zou zijn die twee uit de EU buiten gooien. Wel te verstaan als in het EU Verdrag voorzien is dat zoiets kan. Wat ik betwijfel.
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() het gaat er uiteindelijk op uitdraaien dat Minsk een Poolse stad wordt.
en Gdasnk gewoon terug Duits. Want oorlog is een spel dat 90 minuten duurt en op het einde winnen de Duitsers.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zullen zien wie vandaag wint bij de Duitsers. Het kan een wereld van verschil worden.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De USA Rusland niet kunnen losweken van BRICS. De hegemonie van de Angelsaksische wereld is verleden tijd. De BRICS zijn met Mercosur alliantie de nieuwe werelddominantie.
De EU kan niet eens mondmaskers maken. WO III begint als de gold pager ontploft.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het op defensie aankomt heeft het feit dat de Britten zich buiten de EU geplaatst hebben niet zoveel invloed. De Britten voelen net zo goed de Russische dreiging als de Europese continentalen.
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toen bleek dat we toch eensgezinder waren dan verwacht liep het mis. Nu Amerika zijn steun terughaalt zitten we in een gelijkaardig verhaal als met de brexit. De vraag is of dit Poetin nog zal weerhouden andere invasies te doen voor zijn rijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |