![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() De nieuwe naam voor België.
1) Ik ben bij het bekijken van Factcheckers over de Defibrilators net niet van mijn stoel gevallen. Je zal hier maar op openbaar domein een hartaanval krijgen buiten de kantooruren of tijdens de middagpauze: een karrevracht aan AED's die onbereikbaar zijn. "Gelukkig" is er zogezegd een lijst online met alle plaatsen waar een AED aanwezig is. Helaas is die lijst aan een hartaanval overleden, ergens in 2007... 2) Ik heb op 13 februari mijn tellerstanden elektriciteit voor de jaarafrekening naar Fluvius gestuurd. Na een paar seconden een bericht dat ze goed ontvangen zijn. In 2025 zou je mogen verwachten dat de ontelbare computers in al die diensten er zouden voor zorgen dat ze na, laat ons ruim zijn, 5 seconden later bij de leverancier zijn en dat er nog eens 5 seconden later een factuur volgt. Ze zouden beter al die computers buitensmijten en vervangen door goeie oude telramen. Tenzij natuurlijk de bode die de tellerstanden misschien te voet moet brengen van Fluvius naar mijn leverancier een ommetje maakt via Rome...
Vlaming EN Belg. Laatst gewijzigd door nete : 6 maart 2025 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is natuurlijk ook zo dat als je zo een AED toestel in de openbare ruimte hangt, dat ding binnen de kortste keren gevandaliseerd is. Zeker in een stedelijke omgeving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n AED is tegen de wil van onzichtbare vriendjes. En is onverkoopbaar.