![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Als ze maar over de troetels kunnen schrijven de wokers,
Als je denkt dat je alles hebt gehoord of gelezen komt er toch nog altijd iets dat ze uit hun mouw schudden. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Je kan nu ook wel gewoon toegeven dat het hier nogal op de Bronx lijkt. Alleen heb je hier nog niet van die junkies die wat op de straat tegen zichzelf zitten te praten. Er is nog een sociaal vangnet; pakweg voor een jaar of 10.
![]() Och, avondklok; dat komt snel genoeg als je zo blijft importeren. Geen enkele mens met gezond verstand komt dan nog buiten op bepaalde uren. We kunnen ook nog wat wapens importeren en het is helemaal klaar hier in de straten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Junkies, wapens en mega gevangenissen.
![]() Neen, Europa is meer beschaafd dan de VS. Aah, zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Wat zei een Oostenrijker: "Die hoge gebouwen; kon de slaap niet vatten. Het is zo onderdrukkend. De stad slaapt nooit."
Ik was blij dat ik terug in mijn onnozel dorp was. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=hI8A14Qcv68
"Nas - N.Y. State of Mind" Strumpf. Dat is van Germaanse afkomst. En hij is van New York; de stad die nooit slaapt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat de moslims thuis maar doen wat ze willen. Hier wonen er een hoop in mijn buurt en heb er geen last van. Ze mogen hun peignoir wel uit doen als ze op straat wandelen. Ik loop ook niet in mijn pyjama op straat. Kwestie van beleefdheid en beleefdheidregels volgen.
Allemaal interessant hoe andere culturen beleefd worden, maar dat mag in een column, hoeft niet in gewoon nieuws te komen. Net als alles van sport. Dat hoort in aparte programma's, niet in het nieuws.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
|
![]() Citaat:
Amiauw akbar.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Moslimtuig in Brussels & Waarschijnlijk in iedere belgische stad. Bezet land uitverkocht aan een moordende koppensnellende sekte.
https://www.facebook.com/share/v/1BUoxxmnna/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De hamvraag die men zich in extremis kan stellen is de volgende:
Wie blijft ze ook maar binnenhalen? Hebben de meeste mensen daar een boodschap aan dat hun eerdere rustige leven zwaar verstoord is door mensen die in ons land de EU eigenlijk totaal niet moeten zijn daar hun manier van samenleven te verschillend is dan die van het gros van de Europese bevolking. Zij die ze blijven binnenhalen beboeten. Diegenen die maar 1 ding als doel hebben wat is: alles inpalmen, die moet men sito presto de deur wijzen, illegalen, asielzoekers en dergelijke anders gaat het probleem met rasse schreden in stijgende lijn gaan. Zij die van einde ende verre komen aangevaren en waar men in de EU totaal geen boodschap aan heeft en die geen enkele nuttige bijdrage weten te leveren eruit zetten. ![]() p.s. De grote volksverhuizingen van de dag van vandaag kan men zien als een PLAN. Een wreed duister plan voor EUropa p.s. extra Of een Trumpiaans plan dan maar? Daar rijst dan weer de vraag: gaat hij daar wist met boeken of gaat het tegenstand krijgen? Het gaat wel duidelijk over illegalen en mensen die de wet overtreden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 maart 2025 om 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "geitvraag" is misschien beter geformuleerd wat betreft all things moslim.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zal wel al vegetarische ham bestaan zeker ?
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Jean Jambon is ook voorstander van import schotelvodden en hun aanhangsels.
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 31 maart 2025 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() voor diegenen die er aanstoot aan genomen hebben, sorry. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |