![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Op 13 januari 2025 is Willy D'Haeseleer helaas overleden. Het nieuws is al enkele maanden oud maar ik wilde het toch even meedelen.
We zullen hem missen. ![]() https://www.begrafenissen-bael.be/wp...nnenkant-2.pdf
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Amen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Serieuze vraag Ijsboer! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Begrijp het ook niet, zeer onrespektvol.
kk of niet. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 12 april 2025 om 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ja en, is dat alles.
Nogal een flauw antwoord, ben scherpere gewend van u....... En het is wagner.666, een kleine w en drie zessen. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 12 april 2025 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, wat wilt ge? Na Vlondereirs en taal is er ook nog zo iets als Vlondereirs en humor, hè.
Een ramp is 't. Een ramp zeg ik je.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zal misschien een gebrek zijn in mijn kennis van de actualiteit, maar over welke D’haeseleer gaat het hier eigenlijk?
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een willekeurige, die een paar maand geleden is overleden, in Denderhoutem.
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan de reacties te zien ging dit er over. Dus mijn excuses hiervoor. Het was niet de bedoeling dat mensen gekwetst gingen raken, hoogstens eens met hun ogen rollen.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Als clickbait-draad vond ik 't wel geslaagd..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien, maar het was vrij hypocriet van mij want ik meen me te herinneren ergens op het forum ooit gezegd te hebben dat je niet met de doden mag spotten. Ik ben niet de grootste fan van de Ninoofse burgemeester maar ik hoop wel dat hij spoedig herstelt. Ik kan jammer genoeg de draadtitel niet meer wijzigen.
![]()
![]() |
![]() |