![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij draaide een reportage over racisme in België en als hij dan zelf het slachtoffer wordt van dat Noord-Afrikaans krapuul scheerde hij een paar uur alle mensen van Maghrebijnse afkomst over dezelfde kam.
![]() Wel Deborsu, dat is wat de mensen daar alle dagen meemaken. En als ze daar iets op zeggen zijn het volgens de politiek correcte politici en media racisten. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 27 april 2025 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: "Hij trok de straat op, om te zien wat de mensen daarover te vertellen hebben. Maar toen hij in het noordstation stond, liep het mis. “Ze hebben al mijn materiaal gestolen. De zak lag vlak achter mij naast mijn tas."
En niemand die zich afvraagt: "Als al zijn materiaal in de zak zat, wat zat er dan in zijn tas?" Echt niet?
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 7 mei 2025 om 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |