![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Auchan in Auxerre: 216 papieren 4-lagen huismerk zakdoekjes voor €2,63.
Dat is €0,12/zakdoekje (en niet €0,11 zoals de site valselijk beweert) Aldi in België: 300 papieren 4-lagen huismerk zakdoekjes voor €2,39. Dat is €0,08/zakdoekje. Kortom: je loopt beter een snotvalling op in België dan in Frankrijk. ![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 5 juni 2025 om 14:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bovendien heb je in België (vanwege het typische Belgische weer) ook veel meer kans om een snotvalling op te lopen dan in Frankrijk!!
Goedkoper en makkelijker. Wat is België toch een heerlijk land...
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() economie...
In lokaties waar een snotvalling krijgen moeilijker is,is er minder omzet te maken voor diegenen die een soort van behandeling ervoor aanbieden. Dus kost dat daar meer..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Frankrijk is zo groot dat je geen zakdoekjes nodig hebt en op z'n Chinees je neus kan snuiten.
![]()
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een natte droom is dat ook een snotvalling?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat telt ook mee maar omdat er hier sowieso al rondlopen voor wie Frankrijk de natte droom is heb ik de draad maar niet naar zo'n soort droom vernoemd.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar hey, alle gekheid op een stokje... wel de helft duurder eh?
Kom daar mee thuis als je net naar Frankrijk bent verhuisd...
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is al lang geleden dat ik nog eens in zo een Franse lokale winkel/annex bakkerij/annex Bar-Tabac binnen geweest ben...
Ik meen me vaag te herinneren dat de pakjes neusdoekjes vlak naast de flessen Absint(een zeer krachtig medicijn tegen ongeveer alles ) stonden........ toevallig? ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 6 juni 2025 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je ziet; in Frankrijk wordt echt over alles nagedacht. Vandaar dat het er zo duur is.
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jammer dat er nu geen inwoners van Frankrijk willen reageren.
Ik altijd als eerste als zij een meanwhile opstarten... Maar nu ik er eens eentje start geven ze niet thuis? Of zouden ze ziek thuis zitten met een snotvalling en zitten te janken bij het kassabonnetje voor de zakdoekjes? ![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 10 juni 2025 om 10:56. |
![]() |
![]() |