![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lekker!!!
![]() Wel passend met dit weer, dacht ik.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 13 juni 2025 om 13:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet?
Oke, dan drink ik hem zelf wel op...
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jammer dat-ie in zo weinig cafés te krijgen is. Ik weet hier in de buurt welgeteld 1 terras waar ze hem hebben. Al heeft dat volgens mij meer met de prijs te maken dan wat anders. Goedkoop is die Chimay 150 immers niet. Je betaalt al snel rond de €2,5 voor een flesje. Als men dan in de horeca de gebruikelijke verkoopprijs=inkoopprijs x3 gaat hanteren moeten ze er al €7,5 voor vragen en hoewel hij heel lekker is: dat ga ik er toch ook niet voor betalen. Een thuisbiertje dus. Ook niet verkeerd.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is het he, de prijs. want hij is relatief makkelijk te vinden, in de meeste serieuze supermarkten en bierdinges. Rochefort 10. of Orval komt ge ook alleen maar tegen in horeca zaken die een serieuze bierkaart hebben, om nog maar van de duurdere geuzen te zwijgen. ik ga zo eens op restaurant, en ik wil ne geuze als aperitief , ik zal u de kaart eens brengen was het antwoord, ... bonk dat was ook om van op u gat te vallen... de keuze was uitgebreid een complete pagina als prominente plaats tussen de wijnen. Gaande van betaalbaar tot, ge kunt u even goed een fles champagne bestellen, maar of dat dan even goed gaat smaken... een paar maand later kreeg datzelfde restaurant overigens een vrij goeie score in de gault millau . De Geuze was wel goed |
|
![]() |
![]() |