![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Wat zou er aan de hand zijn met Kopecky ? Qua tactiek kunnen die vrouwen trouwens nog veel leren. Maar het is wel leuker om naar te kijken dan vrouwen die voetballen en verliezen van de 15-jarigen van pakweg Beerschot.
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() What the fuck is dat? Hebben ze misschien ook een Afrikaanse medicijnman mee of zo?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
volgens mijn kinesiste goed voor de recuperatie mijn kinesiste steekt naalden in me, dus of ze echt gekwalificeerd is over ijsbaden is onduidelijk Ik hoop dat Niewadoma wint. Dat is een lieve.
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Justine Ghekiere redt de klassementsambities van niet 1 maar 2 kopvrouwen
![]() wel raar dat er profwielsrensters zijn die geen berg AF kunnen rijden
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn genoeg profrenners die dat ook niet kunnen hoor. En vaak gaat dat dan over renners die niet van jongsaf op de fiets zitten. Zelf kan ik bergop ook vrij goed mijn plan trekken (niets in vergelijking met die gasten natuurlijk...), maar bergaf ben ik echt dramatisch. De schrik om vel achter te laten op het asfalt is veel te groot. Je moet echt eens aan 80 per uur naar beneden rijden op zo een fiets. Dat stuur begint gewoon te schudden...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ik heb genoten van deze wedstrijd. Heerlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb proberen op te zoeken wie Livia Doma is.
![]() ![]()
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() doordat ze minder georganiseerd en tactisch nog net iets zwakker, is de koers veel minder snel in een plooi.
wat het boeiend houdt.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben er wel net zoals bij de mannen een zuiver klimmerswedstrijd van gemaakt.
Resultaat: een levend lijk rijdt iedereen naar huis op de cols. Een andere (die Amerikaanse) zit net niet in de topdrie omdat ze letterlijk niks kan behalve klimmen. ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : Gisteren om 21:45. |
![]() |
![]() |