![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() onderwerp:
OUD Vlaamsche, Belgische 15 eeuwse roman, walter de gek, auteur frans de potter analyse (01) toevallig dit ontdekt tijdens zoeken he: ONLINE boek historische, oude roman, over Walter de GEK, een of andere Graaf uit Vlaanderen, oude Bourgondie, uit 15de eeuw, auteur Frans de Potter is vechten, ridders, moorden, ruzies, gewelddadig bloedig Barbaars Blank/ Germaans europa he middeleeuwen........ (Is in Belgie denk ik?? ) ===================== (02) Dus dit is nu gebeurd ok: hele ellende erbij nu de oorlog met die HOMOHATERS maffia bendes is nu aardig Overleefd maar nog niet helemaal gewonnen. nu komt dit er extra bij, ok deep fake HOMO seksfoto's van mij in boekvorm zijn in verkoop gezet door mijn vijfdegraads neven uit zoetermeer met mijn hele levens drama. 50 euro verkopen ze het, en maken 30 euro winst per verkochte boek. NSB Politie Delft gaat niets doen denk ik (03) ================ dit aan vriendin gemailt zonet: Kan ik bij de Politie in een andere gemeente buiten Delft terecht eventueel voor een proces verbaal en aangifte??? het boek kan ik niet vinden online: walter dewanand doerga boek de gek uit delft maar hans samlall vertelde het, of hij het verzint is heel waarschijnlijk, kan niet waar zijn dat zij dit geflikt hebben, deep fake seksfoto's met mijn gezicht en zo een naam, nee ik zou allang geinformeerd zijn door kontakten, ben toch berucht. Had politie gebeld, zij willen toch het harde bewijs, site, en een exemplaar. fucking koelie aapje hans is psychiatrische patient en hij liegt als de pest. Vaak denk ik van, hans heeft lesje nodig, afstraffing heeft hij nodig. een idee, jij belt hans samlall en je bestelt het boek. ja dit is leuk idee. (mijn hele leven is oorlog ok tot dood nu ) ======================== link OUDE historische roman walter de gek door Frans de Potter, is Vlaanderen, Belgie lang geleden oud Nederlands. https://books.google.nl/books?id=T58...page&q&f=false ======================= |
![]() |
![]() |