![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals het bij alle populaire, langdraaiende series gaat: op den duur komen de spin-offs.
Omdat er volgens mij van de lange en populaire "Ik moet jammer genoeg..."-draad nog steeds geen spin-off beschikbaar is wil ik hier graag verandering in brengen. Enter Kamiel Dobbermans. Hij maakte zijn opwachting voor het eerst in deze post. Citaat:
En met deze CVF (Cliffhanger Van Formaat) start dan ook deze spin-off. Gooi het eruit!!! Wie is Kamiel? Vanwaar komt hij? Is hij echt onschuldig? Wat is zijn voorgeschiedenis? Is Kamiel ergens allergisch voor? Is hij een tettengek of een billenman? ... Omdat de spin-off echter verschillend genoeg moet zijn van het origineel spreken we af dat Kamiel geen ellende met de fiscus heeft meegemaakt. Er is al ellende genoeg op deze wereld. En fiscussen ook. Go!!!
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 3 september 2025 om 09:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Best alles hypothetisch houden, Kamiel is snel met mensen te bedreigen met vervolging!
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voila zie, we zijn vertrokken.
Kamiel is dus blijkbaar niet echt nen aangename mens. Want hij dreigt al snel met vervolging. Wat zou daar achter kunnen zitten?