![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Wever dient klacht in tegen CD&V-politicus na kritische mail over Gaza
HobokenPremier Bart De Wever (N-VA) heeft een gerechtelijke klacht ingediend tegen de Hobokense CD&V-politicus Walter Nauwelaerts. Die had De Wever een kritische mail gestuurd over het Vlaamse en federale beleid rond Gaza. “Ik ga desnoods met opgeheven hoofd naar de gevangenis, maar ik laat het Palestijnse volk nooit vallen”, reageert Nauwelaerts op Facebook. Tja, de CD&V politici denken en dachten dat ze in België het conflict in Gaza konden oplossen. Zijn (Walter Nauwelaerts) mail is er dus echt over! Dit gaat niet meer over vrije meningsuiting! https://www.hbvl.be/regio/antwerpen/.../90429061.html Uit het art. Nauwelaerts schreef in de mail dat de premier “geen enkel moreel besef” heeft. De Hobokense politicus pleit voor een onmiddellijke erkenning van Palestina en het “verbreken van alle banden met Israël en zijn fascistische regering”. Hij verwijst in de boodschap bovendien naar de “achterlijke orthodox-joodse achterban” van De Wever. Nauwelaerts: “Ik laat me door niemand intimideren” Nauwelaerts plaatste enkele dagen geleden een Facebook-post naar aanleiding van een artikel van nieuwssite Apache, dat de oproep voor verhoor aan het licht bracht. “Ik blijf me met alle kracht en energie verzetten tegen de genocide en etnische zuivering, die zich onder onze ogen afspeelt. Ik laat me door niemand intimideren”, schrijft de CD&V’er. “Ik ga desnoods met opgeheven hoofd naar de gevangenis, maar ik laat het Palestijnse volk nooit vallen.” Laatst gewijzigd door reservespeler : 15 september 2025 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Walter Nauwelaerts beseft niet de carnevalsjoden in Antwerpen stuk voor stuk anti-zionistisch zijn en hun dienstplicht in het IDF niet willen waarnemen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De CD&V is een extreemlinkse partij aan het worden. Ze gaat dezelfde weg op van de 0VLD => kiesdrempel.
Goed van de Wever dat hij dat in de verf zet door deze klacht.
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() In een uiting van vrijheid van mening mensen onder druk zetten hun vrijheid van mening af te zweren om te denken zoals 'gewenst' is? We hebben het duidelijk nog niet allemaal gehad met de door links gedomineerde meningen, media, ....
![]() |
#5 |
|
![]() CD&V heeft al lang geen kleur meer. Ze vist naar kiezers waar ze die denkt te kunnen vangen. Wanhoopsdaad.
![]() |
#6 |
|
![]() nauwe aars
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu zedde te ver gegaan.
Eigen volk vervolgen die nazi praktijken aanklagen?!?! Laatst gewijzigd door CUFI : 15 september 2025 om 10:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen uitverkoren rassen meer = kiem naar nazisme. Laatst gewijzigd door CUFI : 15 september 2025 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Antisemitisme?
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet waar? Mijn objectief raam: Ja, dat klopt. Semieten zijn mensen die een Semitische taal spreken, zoals Arabisch, Hebreeuws, Amhaars, en andere talen die tot de Semitische taalfamilie behoren. Deze taalfamilie is een tak van de Afro-Aziatische talen en omvat verschillende talen die historisch en cultureel met elkaar verbonden zijn. Laatst gewijzigd door CUFI : 15 september 2025 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Christenen zijn evengoed zonen en dochters van Sem net als Islamisten.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 15 september 2025 om 10:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Moest het Vlaams Belang zo'n uitspraak over moslims gedaan hebben zouden ALLE partijen het VB aangeklaagd hebben.
Plots zou er gesproken worden over het vrijwaren van de democratie in plaats van het aanvallen ervan. Je moet de post maar is lezen, zo'n grof racisme en ontmenselijking heb ik nog nooit van het VB gelezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Racisme en ontmenselijking: hoe? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Joden een achtervolk noemen, het overleven niet waart... NVA continu afschilderen als Nazi en facist met een continu stroom aan nazi-termen. Tsja vervang Jood door Moslim en er waren rellen in België moest een politieker dat zeggen... Dat CD&V politiekertje met 34 voorkeurstemmen kan zichzelf niet beheersen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als dat niet mag, hoog tijd dat het terug mag en we onze vrijheid van meningsuiting voor de eeuwige slachtofferrolletjes plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er is nog een verschil dat wij dat schrijven of een politieker ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een aanval op de vrijheid van meningsuiting. Nergens wordt aangezet tot geweld of iets in die aard. |
|
![]() |
![]() |