![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() De zwangerschapstest
Een achttienjarige meid vertelt haar moeder dat ze al twee maanden over tijd. Heel ongerust gaat de moeder naar de apotheek en koopt een zwangerschapstest. Het resultaat van de test toont aan dat ze inderdaad zwanger is. Schreeuwend, vloekend, wenend roept de moeder : "wie is dat varken wat jou dit geflikt heeft? ik wil het weten !!" De dochter neemt de telefoon en belt even. Een half uur later stopt een Ferrari voor de deur, een volwassen en gedistingueerd man stapt uit, lichtjes grijzend en gekleed in Versace-kostuum. Hij wandelt naar de voordeur en belt aan. Ze laten hem binnen in de woonkamer, hij zit neer bij vader, moeder en dochter en vertelt hen : "goeiemorgen, uw dochter heeft mij geïnformeerd over het probleem. Helaas kan ik niet met haar trouwen omwille van mijn persoonlijke familiale situatie, maar ik zal ervoor zorgen dat het kindje niks tekort komt. Als het een meisje is, dan laat ik haar 2 supermarkten, een huis in de stad, een villa op het strand en een miljoen euro op een bankrekening. Als een jongen wordt geboren, dan schenk ik hem twee fabrieken en twee miljoen op een bankrekening. Als het een tweeling wordt, dan krijgt elk een fabriek en een miljoen euro. Als het daarentegen een miskraam wordt..." Op dit moment onderbreekt de vader hem, legt een stevige hand op zijn schouder en zegt : "als dat gebeurt, dan neuk je haar NOG eens !!!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schandalig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dit moet grappig zijn? En dat is het ook!
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 23 september 2008 om 14:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pfff, kunnen jullie nu niks meer verdragen
![]() Edit: past eens wa sneller aan ![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 23 september 2008 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() achttien, da's wel een heel politiek correcte mop hé
![]() als we er nu eens 16 van maakten ? Laatst gewijzigd door Anna List : 23 september 2008 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN