![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb mij een ultrawide monitor aangeschaft
… En dan ontdek ik dat mijn laptop geen 21:9 ondersteunt. Ik zal dan wel moeten een serieuze gaming pc kopen zeker? ![]() ![]()
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar da's voor mij zwarte magie.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar geen 21:9 en dus krijg ik horizontale stretching. Het is op zich nog altijd vrij spectaculair maar die vervorming is er wel.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij je een specifieke taak in gedachte had, is 21:9 dus een irritante variante, en de enige manier om dat aan te pakken is een specifieke driver voor de beeldkaart te zoeken. En aangezien het een laptop is, is zeer waarschijnlijk een onboard versie.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar alle nieuwe (game) monitors gaan naar 21:9 (3440 x 1440 (UWQHD)). The times they are a changing. En alle Nvidia en Radeon grafische kaarten ondersteunen dat. Mijn laptop met geïntegreerde grafische kaart niet. ![]()
Trump: ‘En wat met de koeien?’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 25 september 2025 om 22:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas, helaas
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't Gaat niet helpen, dadee. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of een VR bril.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb op één van de PC's volgende draaien (puur voor games gebruik ik die)
ProLite XUB3493WQSU-B1 - 34” IPS ultra breed scherm met in hoogte verstelbare voet ProLite XUB3493WQSU-B1 (EOL) Opgevolgd door: ProLite XUB3493WQSU-B5 34” IPS ultra breed scherm met in hoogte verstelbare voet Best tof voor games. ![]() Daarom dat ik zo in Dead Space 3 blijf hangen denk ik. (prachtig beeld) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat betreft de resolutie. Ik begrijp wel dat 3440x1440 niet lukt met mijn laptop maar waarom geen 1920x822 voorzien?
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() zo een breedbeeld is ook niet alles, zeker niet van uit het linkse oogpunt, en kleeft er daarbij nog een of andere manie en this helemaal naar de kloten.
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 26 september 2025 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() De laatste tijd stomme antwoorden nu nog stomme aankopen, amai. En tzal er niet op verbeteren
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Tones.be is niet meer
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
aanvullende informatie Ik zou nog een reserve scherm erbij kopen, ge weet nooit dat het eerste scherm vossestreken gaat uithalen binnenkort. Laatst gewijzigd door wagner.666 : 26 september 2025 om 10:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge hebt dus die monitor gekocht, om daarachter een reden te hebben om die gaming pc te kunnen kopen.
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 27 september 2025 om 00:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ssst niet doorvertellen. ![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet mij denken aan die idioten van de directie die jaren geleden allemaal een blackberry moesten hebben, ja iedereen had zo een ding en ze konden toch niet onderdoen he... (we hadden ze dan al kunnen weghouden van ip phones met kleurenschermen die ook een fortuin kosten). Allee ze hadden hun nieuw speelgoed, en een paar stevige gsm facturen later (equivalent van een bruto maandloon in die tijd) ja jouwbuis kijken in de vs is niet gratuit natuurlijk... Security alarm,.... die data staat in de vs, ah ja, ja maar dat mag niet van security, ... dus al die blackberry's op t stort, server op t stort, en de rest is geschiedenis.
0 |
![]() |
![]() |