Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 november 2025, 07:30   #1
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard Epstein: de eerste slachtoffers zijn al gevallen en het zijn...

... Democraten.

Nog voor het Epstein-dossier is vrijgegeven, verlaten de ratten het zinkend schip.

The Epstein Emails Just Took Down a Top Democrat. Who’s Next?

De eerste is Larry Summers, Bill Clintons minister van financien en directeur of Obama's National Economic Council. Nu hij niet anders meer kan, bestaat het deze bastaard te verklaren: "I am deeply ashamed of my actions and recognize the pain they have caused. I take full responsibility for my misguided decision to continue communicating with Mr. Epstein,”.

De volgende is volksvertegenwoordiger Stacey Plaskett:

Citaat:
Newly released documents showed House Del. Stacey Plaskett (D-Virgin Islands) strategized with Epstein over text messages during a 2019 Congressional hearing — well after everyone knew what he was. Senate Minority Leader Chuck Schumer and House Minority Leader Hakeem Jeffries now face uncomfortable questions about Plaskett's communications.
De derde is Barack Obama’s adviseur Kathryn Ruemmler:

Citaat:
On top of that, Barack Obama’s White House counsel, Kathryn Ruemmler, sought Epstein’s guidance on how to get Obama to nominate her for U.S. attorney general — again, after we all knew who Epstein really was.
Tot overmaat van ramp blijkt nu dat Epstein in 2013 uitgenodigd werd op een fundraising voor Obama's verkiezing door... Hakeem Jeffries, en dat vijf jaar nadat Epstein voor het eerst gearresteerd werd voor misbruik van minderjarigen.

Ik voorspelde eerder dat als het Epstein dossier vrijgegeven wordt, de Democraten heel snel heel stil zullen worden over dit onderwerp.

Weer een prachtige zet van president Trump. Wordt vervolgd.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg jeffries.jpg‎ (36,3 KB, 134x gelezen)

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 19 november 2025 om 07:50.
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2025, 09:27   #2
Knuts
Parlementslid

Knuts's schermafbeelding

Standaard

Verklaart meteen waarom Trump, en de meeste van zijn Republikeinse vriendjes, al maanden alles er aan doen om die bestanden vrij te geven. /s

Maar ernstig, kan iemand het gedrag van Trump, Johnson, ea, in deze zaak eens logisch uitleggen?
Waarom zit Johnson nog altijd te zeuren dat de tekst aangepast zou moeten worden?

Geen dEmOcRaTs bAd BS, geen doorzichtige cherry picking, maar een rationele verklaring.
relative to you
Knuts is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2025, 09:44   #3
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuts Bekijk bericht
Verklaart meteen waarom Trump, en de meeste van zijn Republikeinse vriendjes, al maanden alles er aan doen om die bestanden vrij te geven. /s

Maar ernstig, kan iemand het gedrag van Trump, Johnson, ea, in deze zaak eens logisch uitleggen?
Waarom zit Johnson nog altijd te zeuren dat de tekst aangepast zou moeten worden?

Geen dEmOcRaTs bAd BS, geen doorzichtige cherry picking, maar een rationele verklaring.
Ik heb het hier al geschreven: het dossier pleit president Trump helemaal vrij, meer zelfs hij is voorlopig de enige die Epstein echt tegengewerkt heeft. Maar het dossier brengt wel een hele reeks bekend en machtig volk uit de hele wereld in grote verlegenheid. Er zijn er al voor minder vermoord hé, denk aan de tijd van de Roze Balletten en Dutroux bij ons.

Mijn hypothese is dat zelfs Trump niet tegen die druk op kon of wilde. Het is best mogelijk dat er vanuit de "bovenwereld" doodsbedreigingen geuit zijn tegen leden van zijn regering en hun families.

Overigens: wat is jouw hypothese over waarom de Democraten het dossier met alle macht toehielden al die jaren dat ze de macht hadden?

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 19 november 2025 om 09:52.
Oud 19 november 2025, 10:14   #4
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Met achter trump aan te gaan schieten de democraten zichzelf in beide voeten. Mooi.
Oud 19 november 2025, 10:54   #5
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Het lijkt niet betwijfeld te worden dat Trump nooit op Epsteins pedo eiland geweest is. Wie wel?
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2025, 11:27   #6
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
‘If you were so concerned about the Epstein files to protect the victims, why didn’t you do a darn thing about it for the four years of the Biden administration?’ — Speaker of the House Johnson to Democrats

‘They’re trying to attack President Trump’
@TheIslanderNews

Pot verwijt ketel situatie in de VS momenteel. Aan beide zijden van het politieke spectrum in de VS zijn ze in de Epstein Mossad pedo val getrapt. Of de spin in het web ooit vernoemd zal worden? Het zou goed zijn voor de VS maar ik verwacht het niet direct.

Laatst gewijzigd door Bach : 19 november 2025 om 11:28.
Oud 19 november 2025, 11:42   #7
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Het lijkt niet betwijfeld te worden dat Trump nooit op Epsteins pedo eiland geweest is.
Vast staat dat president Trump door één van de belangrijkste slachtoffers,, Virginia Giuffre, vrijgepleit is.

https://abcnews.go.com/US/virginia-g...y?id=127468657

Citaat:
Wie wel?
Van deze weten we het zeker:

Prins Andrew
Bill Clinton (26 keer volgens de vluchtgegevens)

Hopelijk komen alle grote namen naar buiten, maar ik betwijfel het.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 19 november 2025 om 11:50.
Oud 19 november 2025, 11:44   #8
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
@TheIslanderNews

Pot verwijt ketel situatie in de VS momenteel. Aan beide zijden van het politieke spectrum in de VS zijn ze in de Epstein Mossad pedo val getrapt. Of de spin in het web ooit vernoemd zal worden? Het zou goed zijn voor de VS maar ik verwacht het niet direct.
Allé ´t zijn weer de Joden geweest
Oud 19 november 2025, 12:12   #9
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Allé ´t zijn weer de Joden geweest
Zijn de Maxwell en Wexner connecties al gewist uit het collectief geheugen misschien? Wie maakte van Epstein een rijke kerel? Welke 'investeringen'? Epstein de lonely wolf? Vergeet het.

Laatst gewijzigd door Bach : 19 november 2025 om 12:14.
Oud 19 november 2025, 12:13   #10
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie maakte van Epstein een rijke kerel?
Laat me raden... de Mossad?
Oud 19 november 2025, 12:15   #11
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat me raden... de Mossad?
Als u van niks wil weten, ook goed. De info was ooit beschikbaar. Ik ga het huiswerk van een ander niet doen.
Oud 19 november 2025, 12:20   #12
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Misschien ook eens nagaan wie er allemaal op de Limitless op bezoek kwam voordat het afpersingsschema uitbesteed werd aan loopjongen Epstein die spijtig genoeg 'zelfmoord' gepleegd heeft. Zogezegd. Mag niet in twijfel getrokken worden.

Laatst gewijzigd door Bach : 19 november 2025 om 12:20.
Oud 19 november 2025, 12:21   #13
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als u van niks wil weten, ook goed.
Ik dateer nog uit de tijd dat achter alles wat in de wereld fout liep de CIA zat. Althans volgens links.

De laatste jaren schijnt de Mossad die plaats ingenomen te hebben, vooral bij antisemitisch links.

Sorry, ge zult met onweerlegbare feiten moeten komen voor ik dat soort samenzweringstheorieen van naderbij wil bekijken.

Citaat:
De info was ooit beschikbaar.
Was. Is dat even convenient, zegt.

Laatst gewijzigd door E. Gidius : 19 november 2025 om 12:22.
Oud 19 november 2025, 12:31   #14
Bach

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik dateer nog uit de tijd dat achter alles wat in de wereld fout liep de CIA zat. Althans volgens links.

De laatste jaren schijnt de Mossad die plaats ingenomen te hebben, vooral bij antisemitisch links.

Sorry, ge zult met onweerlegbare feiten moeten komen voor ik dat soort samenzweringstheorieen van naderbij wil bekijken.

Het gaat om deductie en probabiliteit. Niet om door het grote publiek 'onweerlegbare feiten'. Zowel de Wexner als de Maxwell link, het echt grote geld in deze zaak, leiden naar Israël.
Bijvoorbeeld:
https://www.washingtonpost.com/archi...-1d3254cc0baa/

Ik heb die zaak ooit eens van dichterbij bekeken en ook gedeeld op dit forum. Niet opnieuw. Zeker als daar direct gemene insinuaties op volgen.

Een draad openen over het thema maar tegelijk een stop zetten op het eigen onderzoek.

Laatst gewijzigd door Bach : 19 november 2025 om 12:43.
Oud 19 november 2025, 12:52   #15
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het gaat om deductie en probabiliteit. Niet om door het grote publiek 'onweerlegbare feiten'. Zowel de Wexner als de Maxwell link, het echt grote geld in deze zaak, leiden naar Israël.
Bijvoorbeeld:
https://www.washingtonpost.com/archi...-1d3254cc0baa/
In zoverre dat artikel leesbaar is, staat er dat krantenuitgever Robert Maxwell in 1991 een staatsbegrafenis kreeg in Israel. Niks meer, en niks over Epstein.

Dus wat is uw punt?
Oud 19 november 2025, 13:08   #16
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Jaja, CIA, Mossad, Bilderberg Group, Rotschild....enz........de usual suspects eh

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 november 2025, 18:54   #17
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Jaja, CIA, Mossad, Bilderberg Group, Rotschild....enz........de usual suspects eh
Onweerlegbare feiten zijn niet nodig hé volgens Bach, dat is voor het "grote publiek". Nee, voor de ingewijden volstaan "deductie en probabiliteit" om de waarheid te ontdekken.

Ze noemen dat "eigen onderzoek", en in dit geval leidt dat "eigen onderzoek" gebaseerd op "deductie en probabiliteit" onweerlegbaar naar Israel.

Als je daar een opmerking over maakt ben je "gemeen".

Weet je wie er nog gebruik maakte van "deductie en probabiliteit" zonder nood aan feiten om de Joden zwart te maken?
Oud 19 november 2025, 23:35   #18
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Niet alleen komt mijn voorspelling uit dat als de Epstein files vrijgegeven werden, de Democraten plots heel stil gaan worden.

Ook hier op het forum zijn de Trumphaters en TDS-lijders plots heel stil, en dat nog voor het dossier echt openbaar is. Ook degene die beweerde dat wat ik ook zou zeggen, Trump een pedofiel is en blijft.
Oud 20 november 2025, 04:09   #19
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wat nooit veranderde is de zwart/wit gedachtengang om al die organisaties zoals CIA, MI6, Mossad etc. opeens dan maar te tooien met een aureool van onbaatzuchtige eerlijkheid als ultieme verdedigers van het goede in de mens.

Seriously?
Zien men nu echt de eigen zwakte van zulk stupied gedrag niet in?
Oud 20 november 2025, 04:19   #20
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Het is niet omdat de huidige animator van het USA presidentschap een stupied rund is dat alle mistoestanden waar hij naar wijst onbestaand zijn, èh.
Alleen zijn antwoord erop is verbaal gelul hetgeen zijn persoonlijke onbekwaamheid ter zake aantoont qua daden.
De mistoestanden anderzijds zijn wel echt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be