![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
... Democraten. Nog voor het Epstein-dossier is vrijgegeven, verlaten de ratten het zinkend schip. The Epstein Emails Just Took Down a Top Democrat. Who’s Next? De eerste is Larry Summers, Bill Clintons minister van financien en directeur of Obama's National Economic Council. Nu hij niet anders meer kan, bestaat het deze bastaard te verklaren: "I am deeply ashamed of my actions and recognize the pain they have caused. I take full responsibility for my misguided decision to continue communicating with Mr. Epstein,”. De volgende is volksvertegenwoordiger Stacey Plaskett: Citaat:
Citaat:
Ik voorspelde eerder dat als het Epstein dossier vrijgegeven wordt, de Democraten heel snel heel stil zullen worden over dit onderwerp. Weer een prachtige zet van president Trump. Wordt vervolgd.
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 19 november 2025 om 07:50. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Parlementslid
|
Verklaart meteen waarom Trump, en de meeste van zijn Republikeinse vriendjes, al maanden alles er aan doen om die bestanden vrij te geven. /s
Maar ernstig, kan iemand het gedrag van Trump, Johnson, ea, in deze zaak eens logisch uitleggen? Waarom zit Johnson nog altijd te zeuren dat de tekst aangepast zou moeten worden? Geen dEmOcRaTs bAd BS, geen doorzichtige cherry picking, maar een rationele verklaring.
|
|
|
#3 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn hypothese is dat zelfs Trump niet tegen die druk op kon of wilde. Het is best mogelijk dat er vanuit de "bovenwereld" doodsbedreigingen geuit zijn tegen leden van zijn regering en hun families. Overigens: wat is jouw hypothese over waarom de Democraten het dossier met alle macht toehielden al die jaren dat ze de macht hadden?
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 19 november 2025 om 09:52. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met achter trump aan te gaan schieten de democraten zichzelf in beide voeten. Mooi.
|
|
|
#5 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het lijkt niet betwijfeld te worden dat Trump nooit op Epsteins pedo eiland geweest is. Wie wel?
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
|
Citaat:
Pot verwijt ketel situatie in de VS momenteel. Aan beide zijden van het politieke spectrum in de VS zijn ze in de Epstein Mossad pedo val getrapt. Of de spin in het web ooit vernoemd zal worden? Het zou goed zijn voor de VS maar ik verwacht het niet direct. Laatst gewijzigd door Bach : 19 november 2025 om 11:28. |
|
|
|
|
|
|
#7 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://abcnews.go.com/US/virginia-g...y?id=127468657 Citaat:
Prins Andrew Bill Clinton (26 keer volgens de vluchtgegevens) Hopelijk komen alle grote namen naar buiten, maar ik betwijfel het.
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 19 november 2025 om 11:50. |
||
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#9 |
|
|
Zijn de Maxwell en Wexner connecties al gewist uit het collectief geheugen misschien? Wie maakte van Epstein een rijke kerel? Welke 'investeringen'? Epstein de lonely wolf? Vergeet het.
Laatst gewijzigd door Bach : 19 november 2025 om 12:14. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laat me raden... de Mossad?
|
|
|
#11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
|
Misschien ook eens nagaan wie er allemaal op de Limitless op bezoek kwam voordat het afpersingsschema uitbesteed werd aan loopjongen Epstein die spijtig genoeg 'zelfmoord' gepleegd heeft. Zogezegd. Mag niet in twijfel getrokken worden.
Laatst gewijzigd door Bach : 19 november 2025 om 12:20. |
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik dateer nog uit de tijd dat achter alles wat in de wereld fout liep de CIA zat. Althans volgens links.
De laatste jaren schijnt de Mossad die plaats ingenomen te hebben, vooral bij antisemitisch links. Sorry, ge zult met onweerlegbare feiten moeten komen voor ik dat soort samenzweringstheorieen van naderbij wil bekijken. Citaat:
“Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and then beat you with experience.” - Mark Twain Laatst gewijzigd door E. Gidius : 19 november 2025 om 12:22. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
|
Citaat:
Bijvoorbeeld: https://www.washingtonpost.com/archi...-1d3254cc0baa/ Ik heb die zaak ooit eens van dichterbij bekeken en ook gedeeld op dit forum. Niet opnieuw. Zeker als daar direct gemene insinuaties op volgen. Een draad openen over het thema maar tegelijk een stop zetten op het eigen onderzoek. Laatst gewijzigd door Bach : 19 november 2025 om 12:43. |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus wat is uw punt?
|
|
|
|
#16 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ze noemen dat "eigen onderzoek", en in dit geval leidt dat "eigen onderzoek" gebaseerd op "deductie en probabiliteit" onweerlegbaar naar Israel. Als je daar een opmerking over maakt ben je "gemeen". Weet je wie er nog gebruik maakte van "deductie en probabiliteit" zonder nood aan feiten om de Joden zwart te maken?
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet alleen komt mijn voorspelling uit dat als de Epstein files vrijgegeven werden, de Democraten plots heel stil gaan worden.
Ook hier op het forum zijn de Trumphaters en TDS-lijders plots heel stil, en dat nog voor het dossier echt openbaar is. Ook degene die beweerde dat wat ik ook zou zeggen, Trump een pedofiel is en blijft.
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Seriously? Zien men nu echt de eigen zwakte van zulk stupied gedrag niet in?
|
|
|
|
#20 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is niet omdat de huidige animator van het USA presidentschap een stupied rund is dat alle mistoestanden waar hij naar wijst onbestaand zijn, èh.
Alleen zijn antwoord erop is verbaal gelul hetgeen zijn persoonlijke onbekwaamheid ter zake aantoont qua daden. De mistoestanden anderzijds zijn wel echt.
|