Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Wil je open grenzen voor exotische, Zwarte, Indiase Hindoe, koelie baarsletjes?
JA 1 50,00%
NEE 0 0%
Ik weet het niet 0 0%
Verplicht de migranten om op te rotten op eigen kosten... RAUSCH 2 100,00%
Hou Nederland en Belgie Blank, HELwit en beschaafd aub 1 50,00%
Dewanand is zelf niet WIT en moet terug naar KOelie ratten naties 1 50,00%
Dewanand is ziek, schizofreen, gestoorde topic is dit 1 50,00%
Ja, vrij importeren koeliesletjes, alleen voor blanke hetero mannen 1 50,00%
Ja, AUB alle bordelen vol met exotische Indiase Koelie hoertjes 1 50,00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 2. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 22 november 2025, 14:45   #1
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Wil je open grenzen voor exotische, Zwarte, Indiase Hindoe, koelie baarsletjes?

onderwerp

Wil je open grenzen voor exotische, Zwarte, Indiase Hindoe, koelie baarsletjes?

// Wil je open grenzen voor exotische, Zwarte, Indiase Hindoe baarsletjes en koelie hoertjes?

analyse

(01) Deze topic is toch de hamvraag mbt de immigratie problematiek, een paar miljoen jonge exotisch gekleurde meiden uit India importeren is feitelijk minder bedreigend en seksueel verrijkend voor Nederland en Belgie en de rest van Blank Arisch Apen Europa.

(02) Geef je mening aub, ik post hier eea van vrouwen over Hindoeisme, en het zijn blanke meiden die deze discussies voerden denk ik op Reddit. Het Hindoeisme heeft een positieve attitude mbt vrouwen en Hindoe hoertjes en er bestonden zelfs Devadasi meiden in alle oude Hindoe tempels, voordat de blank Christelijke en MOslim rassen binnen vielen het de Victoriaanse tijd begon in INdia vanaf de zevende eeuw tot eind 17de eeuw.

(03) India heeft nu ruim 1400 Miljoen zwartjes en is echt overbevolkt, dus nu is het vechten daar, oogsten mislukken door de klimaat extremen en het is logisch dat het leven nu keihard is in India, een harde Ratrace waarbij men moet selecteren uit minstens 100.000 gegadigden bij sollicitaties, dit is ook echt waar zoals ik het las op de vele online Indiase kanalen.

(04) hierom wil tien procent van de mensen in India echt acuut weggaan, en het gaat toch snel om ruim 140 MILJOEN zwartjes ok, waarbij er afgerond zeker 66 miljoen INdiase meiden bij zitten. Astronomische aantallen als je bedenkt dat er in Nederland slechts 18,6 Miljoen mensen wonen en je zou dan elke sterke, potente en neukzieke, Blanke hetero man in Nederland en Belgie kunnen voorzien van twee exotische Indiase pleziermeiden, echt als onderworpen Koelie slavinnetjes, eentje als huissletje en de andere als pure sekssletje.

=========================== online discussie klassieke hindoeisme

https://www.reddit.com/r/hinduism/co...induism/?tl=nl

Ga naar hinduism
r/hinduism

2 jaar geleden
No-Fig8545
De rol van vrouwen in het hindoeïsme
Question - General

Hallo allemaal. Ik ben al een tijdje hindoe en als hindoevrouw ben ik ontzettend trots op mijn identiteit. Ik zie mezelf in onze godinnen, maar OOK in onze goden - dat is wat ik zo mooi vind aan het hindoeïsme. Maar terwijl ik meer onderzoek doe naar de filosofische ideeën achter het hindoeïsme, kom ik steeds weer de gedachte tegen dat onze ziel geslachtsloos is, waar ik het volledig mee eens ben, maar dan hebben onze lichamen plichten (of dharma) die aan ons zijn verbonden.

Ik heb altijd het idee gehad dat we onze eigen dharma maken, dat het afhangt van wie we zijn. Ja, andere krachten spelen een rol, maar uiteindelijk zijn we de beslissers van ons eigen lot. Maar sommige discussies zeggen dat mannelijke / vrouwelijke lichamen in wezen hun eigen dharma hebben, en dat hoewel we gelijkheid hebben, dat niet betekent dat we precies hetzelfde zijn.

Ik ga eerlijk zijn. Ik vind dat idee niet leuk. Naar mijn mening, hoewel vrouwen en mannen verschillend zijn, geloof ik wel dat de manier waarop we gender uitdrukken vloeibaar is. Als mensen dingen zeggen als "de plicht van een vrouw is om een goede vrouw, moeder, etc. te zijn", krijg ik altijd een rilling. Ik wil die dingen wel zijn, maar niet op de manier die mensen verwachten. Ik hoef niet onderdanig te zijn. Ik hoef niet dat mijn man de kostwinner is. Wat als ik met een vrouw zou trouwen, of helemaal niet zou trouwen? Geloven we niet dat gender vloeibaar is? Wat als ik "mannelijke" eigenschappen had? Is mijn dharma echt hetzelfde als die van andere vrouwen? Kan ik niet dezelfde dharma hebben als een man?

En bovendien, waarom lijken de vrouwelijke eigenschappen die we in het hindoeïsme beschrijven te worden geassocieerd met bescheidenheid, schoonheid, zachtheid, etc.? Kan een man die dingen niet zijn? En vertel me alsjeblieft niet zomaar "ja, een man kan vrouwelijk zijn" - dat KAN hij, maar waarom worden die eigenschappen in de eerste plaats als vrouwelijk beschouwd? Waarom hebben onze godinnen zo vaak moederlijke kwaliteiten, terwijl onze goden niet worden verwacht / "vaderlijk" worden genoemd? We noemen onze godinnen Maa, maar niet op dezelfde manier als onze goden?

Veel van onze teksten bevatten seksistische overtuigingen. Ga hier alsjeblieft niet over discussiëren - ik weet dat het waar is. Veel van onze religieuze teksten draaien ook om mannen, en onze vrouwen worden met schade behandeld. Mannen zijn sterk en slim; vrouwen moeten worden beschermd. Maar dat zijn toch zeker niet de enige waarheden. Zijn er manieren om ze te herinterpreteren? Onze ideeën over man en vrouw zijn fundamenteel verschillend, maar dat zouden ze niet moeten zijn. Voor al onze fysieke verschillen, kan ik net zo "mannelijk" zijn als elke man, en hij net zo "vrouwelijk" als ik, daarom geloof ik niet in de ideeën van mannelijk en vrouwelijk. Wat betekenen deze termen eigenlijk in het hindoeïsme?

Ik weet dat het hindoeïsme divers is, maar ik wil wel zien of er anderen zijn met meningen zoals de mijne. Nee, ik beledig onze religie niet. Ik zal onze religie altijd verdedigen. Ik hou er meer van dan van alles op aarde. Maar als we geen vragen mogen stellen of er kritiek op mogen leveren, dan wil ik helemaal niet religieus zijn. Val me alsjeblieft niet aan, ik smeek je, ik ben echt gewoon nieuwsgierig. Geef me alsjeblieft antwoorden uit religieuze teksten of mythen, als dat mogelijk is, ik wil het weten!
52

Gepromoot
De stijlvolle lederen laptoptas voor dames. Verfijnde luxe gecombineerd met slimme functionaliteit.
Meer informatie
shop.kaai.eu
Thumbnail image: De stijlvolle lederen laptoptas voor dames. Verfijnde luxe gecombineerd met slimme functionaliteit.
Sorteren op:
Opmerkingenveld
Novel-Ad-7617

2 jaar geleden

Ik worstelde vroeger met sommige van deze dingen als meisje dat in jouw schoenen stond voordat ik me in de Vedanta begon te verdiepen.

Onze opgenomen teksten bevatten wel wat inhoud die specifiek was voor de periode waarin ze werden geschreven. Ideeën die kaste-gebaseerde onrechtvaardigheid in stand houden of schade veroorzaken in de praktijk (de behandeling van weduwen) etc. moeten worden aangevochten en veranderd.

De kern van onze traditie is om te blijven vragen, debatteren, leren en evolueren. Blijf kennis zoeken en handel naar hogere wijsheid in plaats van onze basisinstincten.

De missie is om te begrijpen welke waarden universeel en tijdloos zijn. Voor iemand als ik zou het genoeg zijn als ik de Bhagavad Gita in mijn leven volledig zou begrijpen. Voor wat het waard is, bevat de Gita de essentiële tijdloze wijsheid uit de Veda's.

Ik weet niet waar je in je reis bent, maar toen dit me dwars zat, was het leren over Adi Shankara en zijn werken een grote opluchting.

Een groot grijs gebied is Chanakya Neeti/arthashastra. Een perfecte combinatie van algemene wijsheid die vandaag de dag kan worden bestudeerd en toegepast (staatsmanschap, economie), maar de specifieke voorbeelden zijn duidelijk gebonden aan de periode waarin het werd geschreven. Ik zie Manusmriti op dezelfde manier.
31
No-Fig8545
OP •
2 jaar geleden

Bedankt! Ja, dat klopt. Ik zal wat van de bronnen proberen die je hebt gegeven, zoals Adi Shankara. Ik geloof absoluut dat religie door de mens wordt beïnvloed (wat ons vooroordelen heeft gegeven), maar de waarheden die erachter schuilgaan zijn eenvoudige waarheden. Ik ben ermee akkoord om het slechte weg te strippen om het goede te behouden. Nogmaals bedankt!
5
Novel-Ad-7617

2 jaar geleden

No-Fig8545
OP •
2 jaar geleden

Bedankt! Ja, dat klopt. Ik zal wat van de bronnen proberen die je hebt gegeven, zoals Adi Shankara. Ik geloof absoluut dat religie door de mens wordt beïnvloed (wat ons vooroordelen heeft gegeven), maar de waarheden die erachter schuilgaan zijn eenvoudige waarheden. Ik ben ermee akkoord om het slechte weg te strippen om het goede te behouden. Nogmaals bedankt!
5
Novel-Ad-7617

2 jaar geleden

Novel-Ad-7617

2 jaar geleden

(meer reacties zie link )

https://www.reddit.com/r/hinduism/co...induism/?tl=nl
==========================

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 november 2025, 01:15   #2
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard Elkaar neuken is beter dan elkaars kop inslaan met een Grote Vibrator

==== >> [ scr26_04_data_suriname FB SS ; M00 ]
Waldo Wieroe Phagalwa
((-----------)) ( UPDATE toegevoegde commentaar) (zielig die Surinaamse Apartheid ok al 300 jaar en er zijn te veel koeliemeiden die geen vrije en ongeremde seks MOGEN en zelf willen met de sterkste en potentste suri blakamang banas dus ze discrimineren de blakamangs gewoon. Vaak denk ik van pak echt alle Koeliemeiden ism Afro Surinaamse LEGER en Politie, en zet hen VERPLICHT dienstplichtig voor 5 jaar in Seks Integratie Kampen in het binnenland he om EENHEID en Soso LOBI met ALLE Geile Koelie beentjes wijd te realiseren hahha haha natuurlijk wel: veel koelie meiden pakken wel stiekem een superieure blakamang bana ok in hun vinger fantasieen en stiekem om middernacht even naar de Bananas bosjes sluipen he om RIJPE BBC blaka BANAS te plukken // Phagalwa Ka BAAT behut mieta aur CHUTIA hai, HAMKa Barka Delft ka LPI chutia hai, Chutia aur Butchar, MALICHE ka KOETTA Baat ka KOETIA ka Barka BOOERR aur GHAAR Chode ka baat hai, Hamaar Chotaa LAAR Ka BAAT hai, Ham Phagalwa aur Ghaar ka chodasal hai aur Sheytan aur Rawan hamke Darshan dewe hai. Hamke Sheytan ka Bacha hai ........ ( haha toch leuk hoor beetje steenkool Sarnami schrijven hier, nooit eerder zoiets geschreven in feite. Ik ken Sarnamie echt MINIMAAL, ( UPDATE toegevoegde commentaar d.d. ) d.d. <week 48, dinsdag 25 november 2025, 18:59 uur middag>] ((-----------)) =================
==== >> [ scr26_04_data_suriname FB SS ; M00 ]

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be