![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
| Bekijk resultaten enquête: Ai Videos | |||
| De toekomst |
|
0 | 0% |
| Het verleden |
|
0 | 0% |
| Hollywood naar de kloten |
|
0 | 0% |
| Gevaarlijk |
|
2 | 66,67% |
| Best wel lollig |
|
0 | 0% |
| ik ben een zuurpruim 1ste klas |
|
0 | 0% |
| mijn schoonmoeder is een tof mens zoalang ze maar zwijgt |
|
0 | 0% |
| mijn buren kunnen hun kloten kussen |
|
0 | 0% |
| broodje kaas/hesp aub |
|
0 | 0% |
| Kopjer koffie met melk |
|
0 | 0% |
| AI interesseert mij geen ruk !!!! |
|
0 | 0% |
| AI AI AI AI het doe zeer |
|
0 | 0% |
| het zal me worst wezen |
|
0 | 0% |
| AI Muziek is top |
|
0 | 0% |
| AI muziek is een flop |
|
0 | 0% |
| bizar bizar bizar bizar |
|
0 | 0% |
| Best leuk |
|
0 | 0% |
| Asjemenou , krijg nou wat !! |
|
0 | 0% |
| Moet ik echt stemmen ?? |
|
0 | 0% |
| Ik stem niet , onnozelaar !! |
|
1 | 33,33% |
| Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor de lol heb ik mij eens geamuseerd met het fabriceren van een AI text-to-video:
https://v16-pippit-video-cdn.pippit....mJwYmZyK2ZtbWA Nou , voor zoiets is het best wel leuk te gebruiken , gewoon je fantasie gebruiken !! Wie-O-Wie van jullie wil dit ook eens proberen ??
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn AI generators genoeg te vinden op het net.
In sommige landen is AI zelfs al verboden daar mer er de meest lugubere afbeeldingen met maakt tot zelfs seksuele foute beelden maakt. Beperkt het zich tot een leuk fantasie filmpje, geen probleem maar niet alles is zo. https://www.adobe.com/be_nl/products...generator.html
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Jammer dat die Hitler en Osama-video nu al beperkt lijken op Sora, al heb ik het niet getest want het kost geld.
Laatst gewijzigd door Weyland : 24 november 2025 om 18:04. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Enkele in 2025
Aan de meeste hangt ook een prijskaartje, enkele zijn gratis (meer mogelijkheden?? Geen idee) CoPilot????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 november 2025 om 21:44. |
|
|
|