![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Na zowat 25 jaar heb ik afscheid moeten nemen van mijn wasmachine
![]() Het ga je goed mijn machientje
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Europees Commissaris
|
vorig jaar brak ik een spiegel , daarna gingen mijn microwijf en wc kapot , klote jaar
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Helaas,moet ik melden,was het afgelopen 2025 het jaar dat mijn 20 jaar oude Italiaanse dampkamp MEER geuren en dampen begon te veroorzaken dan het weg nam...
Het ding is nu vervangen door een strakke inox-combinatie van een bekend Vlaams merk.
|
|
|
#4 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
https://www.novy.com/nl-be/producten/dampkappen/ |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb zo'n 3 maanden geleden ook afscheid moeten nemen van mijn wasmachine. Geen idee hoe oud die was maar zeker 12j+. De (dure!) nieuwe die we nu hebben is zo gecompliceerd in gebruik dat ik er zot van word. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Was 2x geplaatst....
Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 2 januari 2026 om 20:13. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
wat nu ? terug wassen met de hand met een goei bus Wipp ?
![]()
|
|
|
#8 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
We hebben een identieke machine zo'n 10 jaar geleden van een oude dame gekocht. Ze had die in het rusthuis niet nodig.
Het ding doet het nog steeds voortreffelijk.
|
|
|
#9 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#10 | |
|
|
Citaat:
Ik krijg de drang om alle ontoegankelijke en onherstelbare prullen uit die machines te gooien. Terug naar de eenvoud - een simpele programmatie en het werkt ook ... en langer ... en hoe ik het wil.
Creating more with less is a hallmark of a good engineer. Laatst gewijzigd door Johan Daelemans : 2 januari 2026 om 20:37. |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
|
Citaat:
Wacht tot je 70 bent geworden en een nieuwe wil aanschaffen. Spreken we dan over maanden? Voor je alles hebt begrepen ben je al terug de helft vergeten...
|
|
|
|
#12 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er zit wel zo'n handleidingsboekske bij, maar het duurt uuuuuuren om dat allemaal te lezen, pffff Ik heb daar helemaal het geduld niet voor! |
|
|
|
|
|
|
#13 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vreselijk dat alles gebruiksonvriendelijker geworden is. |
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uiteraard, er is daar alleen op zondag mee gewassen.
|
|
|
|
|
#15 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Xenophon
Dan is't zeker proper genoeg Citaat:
Maar ook anders is niet iedereen is even snel met handleidingen Mijn dampkap doet het nog prima , is geen Novy !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 4 januari 2026 om 18:01. |
|
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]() Top Efficiency Hydraulic Scrap Metal Baler Machine for Scrap Metal US$6,900.00 ![]() Laatst gewijzigd door wagner.666 : 4 januari 2026 om 18:21. |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() https://www.novy.com/nl-be/ontdek-no...y/geschiedenis https://www.novy.com/media/1331/eers...rop&quality=70 BTW: Mijn damkap is blijkbaar wel een Novy , ik heb er nooit opgelet !!
C C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De eerste keer dat we met de nieuwe wasmachine mijn ma haar bonte was gedaan hebben, dachten we dat het op 40° stond.
Toen we de wasmachine openden was alles gloeiendheet! Het was blijkbaar op 90° gewassen en haar mooie, nieuwe bloes was gekrompen. En ook haar steunkousen waren maat 25 ipv maat 39. |
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#20 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De eerste 3 maanden gratis en daarna een "service aboonement" van 10€ per kwartaal Zoniet 90°C "kookwas" ...tot ge betaalt
Allemaal te vinden via links naar websites op het Internet Laatst gewijzigd door kelt : 8 januari 2026 om 18:21. |
|
|
|
|