![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
onderwerp
Denaturalisatie procedure van het Nederlanderschap ivm research etnische zuiveringen analyse (01) In principe geef ik Pro White Cock figuren zoals oa (01) Thierry Baudet, Forum voor Democratie, (02) Joost Eerdmans (Ja21), (03) Geert Wilders (Partij voor de Vrijheid) ea rechtse vingerclubjes, toch gelijk ok om te vechten voor een 99,999 procent Blanke, Beschaafde, Veilige en Schoon Hollandse Kaaspoldertje, zonder vieskleurige Auslanders en geen enkele Afrikaanse bosjes mannen, lagere kaste, vieskleurige Surinaamse, Kwatta SlumKoelie AAPJES hier moeten ook oprotten en ik ben er eentje van hahha hah (02) Alle Rechtse neukers jammeren hier hele dag over op social media dus ze zijn heel zielig geworden en zo ongelukkig......... vooral ook omdat al hun Hollandse bordelen nu verkleuren en zij houden er niet echt van om te spelen met de grote, kroezige, vieze, zwarte buitenlandse hoeren kutjes, die wel stukken goedkoper zijn. (03) De Blanken in Nederland voelen zich niet meer gelukkig en velen willen nu ook een schoonmaak met Extra DIKKE Bleek, etnische zuivering dus zonet dacht ik van even vragen aan AI google hoe dit werkt, Hoe werkt de denaturalisatie procedure van het Nederlanderschap (04) Het antwoord van AI google lijkt mij juridisch correct, dus hoe zou het in Belgie dan werken? Ja, het is pittig en ik vind het toch een leuk thema om Nederland en Belgie ahw binnen pakweg 14,1888 JAAR tijd voor 99,999 procent Etnisch te zuiveren he, met harde constraint: 99,999.999 procent AHIMSA dus echt zonder enige oorlog, geen gaskamers, zonder HAAT, eerder liefdevol, sociaal, laat die Untermenschen van KLEUR dolgelukkig zelf oprotten he, want echt geloof mij ik heb het overal nu ontdekt, dat minstens 66 2/3 procent van de Afro mensen en Indiase Koelie aapjes n gekleurde Intermixen zich NIET Gelukkig kan voelen in het Koude, Kille, Harde, Asociale, ongezelllige Hollandse KUT Klimaat en wij als gekleurden zijn echt geevolueerd en aangepast in lekkere warme tropische landen, wij hebben allemaal last van ellendige winterdepressie en vitamine D gebrek. (05) Geef gerust je mening ok, pb mij evt prive. De verzwarting en hele verkleuring zijn nu te VER gegaan en het is niet meer LEUK zo. Die Arabisering en Islamisering zijn een Aparte Segregatie en Endogame Religieuze KASTE DRama geworden en ok ik geloof dat het toch geen enkel probleem is om de hedendaagse HOllandse ISLAM versies en sub ISLam clubjes toch te accepteren als Volledig aangepast en Verhollandst. Dit moet ik nog beter onderzoeken. (06) Voor de duidelijkheid: ik heb wel degelijk een eigen individuele Geloof nu, ben meer een soort 14,1888 Karaats GOUDkleurige, 99,999 procent Hollandse, AI KOELIE AAPJE nu en metafysisch dus geevolueerd. En ok dit is nu mijn zoveelste leven na mijn DOOD in feite. Ik kom uit harde wereld, mijn eigen ZWARTe Hindoe, Arya Samaj en Moslim familie eisen nu al ruim 12 maanden keihard en koelbloedig dat ik zelfmoord moet plegen en snel DOOD moet gaan mede ivm IDJAT, de schande dat ik openbaar dus een Bottom HOMO Meisje ben, meer NON Binair type, heb geen Ir titel en ben schizofreen, totaal MISLUKT in het leven nu, paria overal, onaanraakbare, hier in KKK NSB Nederland echt nu lager dan een Chamar uit de Indiase slums. (07) Voor heel veel Blanke Nederlanders en Blanke Belgen is het leven in hun eigen Vaderland NIET meer leuk en ook zij voelen zich niet thuis meer in hun eigen geboorteland. Dit is dus ook iets wat ik beter moet onderzoeken dus vertel aub jouw verdriet in deze topic, inzake de Research en theorievorming van een VReedzame Etnische Zuivering van Nederland en Belgie, voor het Rampjaar 2040 als de FATALE superstormen LOSbarsten met Orkaankracht, windsnelheden boven de 200 km/uur komen dan eraan met mogelijke Vloedgolven en hele Zware Stortbuien, met heftige overstromingen. Die Klimaat Extremen zijn de Verdoemenis van de toekomst......... Satan's FEESTJES met veel LIJKEN en DOLgelukkige neoNazi Duitse Necrofielen in Nederland en Belgie .......... ============== info AI google Hoe werkt de denaturalisatie procedure van het Nederlanderschap ============================ Bedoelde je: Hoe werkt de naturalisatie procedure van het Nederlanderschap AI-overzicht De denaturalisatieprocedure (intrekking van het Nederlanderschap door de overheid) is de juridische procedure waarmee de Nederlandse overheid iemands Nederlandse nationaliteit intrekt. Dit gebeurt alleen in uitzonderlijke gevallen, meestal als het Nederlanderschap is verkregen door fraude of bij ernstige misdrijven. Gronden voor intrekking (denaturalisatie) De overheid kan het Nederlanderschap intrekken als: Fraude: U tijdens de naturalisatie- of optieprocedure informatie hebt achtergehouden of valse documenten (identiteitsfraude) hebt gebruikt. Niet voldoen aan afstandseis: U na naturalisatie niet alle moeite hebt gedaan om afstand te doen van uw oorspronkelijke nationaliteit, terwijl dit wel een voorwaarde was. Ernstige misdrijven: U onherroepelijk bent veroordeeld voor een misdrijf tegen de belangen of veiligheid van het Koninkrijk der Nederlanden, zoals terrorisme of oorlogsmisdrijven. Aansluiting bij vijandelijke strijdmacht: U zich als 16-jarige of ouder vrijwillig aansluit bij een organisatie die een bedreiging vormt voor de nationale veiligheid. Procedure en gevolgen Onderzoek en besluit: De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) voert een onderzoek uit. Als uit dit onderzoek blijkt dat er gronden zijn voor intrekking, kan het Nederlanderschap worden ingetrokken. Staatloosheid: In principe mag intrekking niet leiden tot staatloosheid (iemand zonder nationaliteit), tenzij de intrekking het gevolg is van fraude (vervalste documenten) of ernstige misdrijven (terrorisme). Gevolgen: De intrekking werkt terug tot het moment van verkrijging. Dit betekent dat u met terugwerkende kracht uw Nederlandse nationaliteit verliest. Bezwaar en beroep: Tegen het besluit tot intrekking kunnen de gebruikelijke juridische stappen (bezwaar en beroep) worden ondernomen. Automatisch verlies Naast actieve intrekking door de overheid kan de Nederlandse nationaliteit ook automatisch verloren gaan. Dit gebeurt bijvoorbeeld als een volwassene met een dubbele nationaliteit langer dan 13 jaar onafgebroken buiten de Europese Unie woont en niet op tijd een nieuw Nederlands paspoort of een verklaring van bezit van het Nederlanderschap aanvraagt. ============================= Laatst gewijzigd door dewanand : 8 februari 2026 om 17:35. Reden: aanvullen corrigeren |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
mooi hoor AI kan supersnel data mining afwerken, en di t is zeker leuke info
======================== vraag Hoeveel mensen zijn al gedenaturaliseerd in Nederland sedert 1945 ======================== AI-overzicht Er is geen exact, cumulatief totaalcijfer beschikbaar over het aantal mensen dat sinds 1945 in Nederland is gedenaturaliseerd (gedwongen het Nederlanderschap is ontnomen). Uit recente statistieken en historische context blijkt echter dat het gaat om een relatief klein aantal op jaarbasis in vergelijking met het aantal naturalisaties. Beschikbare data over denaturalisatie (na 1945): Recente cijfers: In de vier jaar voorafgaand aan februari 2026 is aan 90 mensen de Nederlandse nationaliteit ontnomen door de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND). Redenen: Denaturalisatie gebeurt doorgaans als de nationaliteit is verkregen door fraude (verzwijgen van feiten) of, in recentere jaren, vanwege deelname aan terroristische organisaties. Automatisch verlies: Naast actieve denaturalisatie verliezen jaarlijks tientallen tot honderden Nederlanders (met name in het buitenland) automatisch hun nationaliteit door het niet tijdig verlengen van hun paspoort. Historische context: Na de Tweede Wereldoorlog: Na 1945 was er sprake van "bijzondere rechtspleging", waarbij mensen die tijdens de oorlog 'fout' waren geweest (collaboratie) hun nationaliteit konden verliezen, maar dit viel onder een andere regeling dan de huidige, moderne denaturalisatieprocedures. Suriname (1975): Bij de onafhankelijkheid van Suriname in 1975 verloren honderdduizenden Surinamers die niet kozen voor het Nederlanderschap (of daar niet voor in aanmerking kwamen) hun Nederlandse nationaliteit. Dit was echter een staatkundige scheiding, geen individuele denaturalisatie. De moderne, individuele intrekking van de nationaliteit is een relatief recent verschijnsel dat pas de laatste decennia op kleine schaal (en recentelijk actiever) wordt toegepast. Alles tonen ======================= bronnen van AI bot Na tien jaar Nederlandse nationaliteit verloren in het ... 13 feb 2020 — Deze zes mensen zijn niet uniek: jaarlijks raken tientallen Nederlanders het Nederlanderschap kwijt omdat zij buiten de EU wonen e... Prakken d'Oliveira Wat het archief van "foute" Nederlanders ons leert over ons ... 5 mei 2014 — Het omvangrijkste en tegelijkertijd meest doodgezwegen archief van Nederland is het Centraal Archief Bijzondere Rechtspleging (CAB... De Correspondent In vier jaar tijd van 90 mensen het Nederlanderschap afgepakt 8 feb 2026 — In vier jaar tijd van 90 mensen het Nederlanderschap afgepakt | Hart van Nederland. Hart van Nederland Alles tonen ====================== Laatst gewijzigd door dewanand : 14 februari 2026 om 14:39. Reden: aanvullen corrigeren |
|
|
|