![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
Onderwerp:
Europese UNIE OORLOGS Economie, Staat van OORLOG na verharding 2030??? Analyse (01) Ja JOH, dit kan toch het scenario worden na 2030, kans is groot. Rusland/ Poetin zal radicaliseren en er komen Russische Terreur Commando's die dus de zaak moeten ondermijnen in heel Europa. Een clubje was al jaren bezig om de Moslims dus te radicaliseren en hen op te roepen voor de gewapende Jihad tegen de West Europeanen, oa in Nederland. Dit clubje is dus nog vandaag opgepakt maar het kwaad heeft zich allang verspreid en ik ben er zeker van dat dit georganiseerd is via POETIN/ KGB. 16 personen zijn opgepakt in Nederland en logischerwijs hebben zij allang alle digitale sporen professioneel vernietigd. (02) Dus zie onder, net zitten Katten op koppie van Hanna MItra, oude lekker gekleurde hindostaanse meid he, in 50plus met oude mannen stoeien hhahha goed bezig he. Zij staat op de Kieslijsten in Den Haag en zij kan het beste in mooie sexy pakjes beetje gaan showen om stemmen te trekken. (03) Nu toch een nieuwe Verhardings fase in Nederland en mensen zien er nu paranoide uit overal, dus alles zal radicaliseren en na 2030 de grote ZevenKlapper uit Rusland, eigenlijk is de Europese Unie heel erg ZWAK nu en kwetsbaar. Militair zeker niet weerbaar. (04) Onderzoek dit en geef aub je mening. Dit is geen gestoorde psychische paranoide en fantasie van mij. Intuitief voel ik dit aan. ============================= op facebook dit zitten KATTEN: Bericht van Mitra Hanna Mitra voelt zich erkentelijk. 12 u · #50plus Ik mag de aftrap doen van de politieke kandidaten met Surinaamse roots. Senioriteit hè. @uitlichten Bedankt Eric Mahabier Waldo Wieroe Phagalwa en o ja voor 50plus heb ik nog een leuk essay in archief, uit 1997, en jullie krijgen het nog deze maand, is mede vh toekomstplan Switie Sranang ism het Duitse Leger na 2040 als zij dus Lebensraum nodig hebben en richting Suriname opmarcheren met vloot van Duitse AI Terminators. /// Ja klinkt idioot he Hanna Mitra maar ik ben Technocraat in feite. stel je voor Duitse Technologie kan in Tropisch paradijs Switie Sranang echt dit groot aanpakken MEID: Vertikale landbouw flats tot 1 km hoog, volcontinu produktie hele jaar, Robotisch en natuurlijk 100 % biologisch, groene energie, met Grote Export Volumes hele jaar. Alle landbouwkundige kennis en Technologie hiervoor bestaat al in Duitsland als Ultra HI Tech INdustrie Natie. // Ik moet snel kontakten leggen met die lui daar, India doet goede zaken in het huidige POST HItler Duitsland, en Duitsers gaan mij zeker heel erg waarderen, dan de Blanke KKK HOLLE landers, die GEMENE, Hatelijke, achterbakse, verkapte NSB Racisten zijn. // Ik ben veel gediscrimineerd door deze KKK Blanke Hollanders en daarom geradicaliseerd al lang geleden en ok nog vanmorgen kwam de Politie Delft, wijkagent IVO met een SPVers van Korps Politie Haaglanden, echt opnieuw even langs, controle ok, zij bedreigen mij zo met een Dwangopname nu, wel stom. // Ok Hanna Mitra ik heb gevaarlijke en omstreden ideeen, ben er eerlijk en open over ok. Jij hoort nog van mij ok. Jammer dat jij als Surizwarte vrouw mij nu hebt verstoten, jullie surizwarten zijn verdoemd nu in Nederland, omdat de DERDE Wereldoorlog harder zal worden na 2030, en er komt een OORLOGS Economie aan in hele Europese Unie met STAAT VAN OORLOG, let maar op meid, Amerikanen zeggen: When it Rains, it POURS.... 10 m Beantwoorden Bewerkt Waldo Wieroe Phagalwa Ach Hanna Mitra toch: na 2030 is het Duitse Leger op Volle sterkte, men vreest een nieuwe Duitse Blitzkrieg ok. Jij zal evt bij nieuwe Duitse Bezetting in een Seksuele integratie kamp geinterneerd worden, nieuwe stijl he Duitse kampen, en iets socialer voor de gekleurde en zwarte Auslander LINDA.meiden. 12 m Beantwoorden Sangeeta Kalicharan Succes Hanna Mitra ! ???????????????????? 2 u Beantwoorden Tara Oedayraj Singh Varma Veel succes Hanna 8 u Beantwoorden ======================= |
|
|
|