![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
onderwerp
Politie inval met spver Delft Support bij mij thuis, ik ben politieke gevangene analyse (01) Dus de Politie Delft, wijkagent Ivo is samen met een vrouwelijke Spver van Delft Support Opnieuw binnen gevallen zonder afspraak op <week 7, dinsdag 10 februari 2026, tussen 11:30 en 12:00 uur > en ik heb geen flauw idee waar ik van verdacht word en welk misdrijf ik heb begaan. Ik voel mij nu een POlitieke gevangene in HOOG Arisch, Blank Nederland en ik moet uitkijiken nu. (02) Eerder kwam deze vrouwelijke SPVer ook al langs met een andere Politie Agent vorig jaar in maart 2025 en ik werd beschuldigd van het aanvallen en bedreigen van Geert Wilders, wat ik had geschreven in een harde brief aan Kristel Thieme van het Stationshuis, organisatie Future Lab Delft, https://www.newfuturelab.nl/ (03) Frau Kristel Thieme staat HOGER dan mij in Arisch, KKK NSB Delft, en het Duitse Leger van Adolf HItler had hier in Delft een van hun HI Tech Research Centra gebouwd, en dit heette vroeger het Polytechnisch Instituut Delft, later na de Tweede Wereldoorlog werd de Nazi smet weggewassen met een nieuwe benaming: Technische Universiteit Delft (TUD) en alle Hollandse NSB en voormalige Nazi wetenschappers konden vrolijk verder gaan met hun onderzoek tbv de Welvaartsgroei en om de wapen Technologie van het HOOG Arisch Hollandse PV RAS dus op hoog niveau verder te ontwikkelen. (04) Nederland is een HOOG Arische Natie en bij parameterwaarde CREA(ABS 0, ABS 0) is het wel grappig want dan zijn de superieure, Lange, Grootgeschapen Blanke Nederlanders NIETS anders dan superieur aangepaste en OMHOOG geevolueerde Arctische mensaapjes met grote witte LULLEN. Echt grappig, maar bij andere parameter waarden komt de Harde Metafysica ter sprake en dan spelen ook de Biljoenen Hogere Kosmische Krachten en Energieen een rol hierbij. Ik weet nog niet wat de Hogere Blanke Nederlanders dan zijn en moet dus de hele Kwantum Fysica nu gaan uitspitten om dit te begrijpen omdat de Spin van Quark deeltjes dan een rol hierbij speelt, en dit vakgebied ken ik niet goed. (05) In ieder geval ben ik nu verdachte en de Politie Delft is bezig met een onderzoek naar mijn betrokkenheid bij vermeende misdrijven, en er is door een HOMOHATERS clubje een VaLSE aangifte tegen mij gedaan vorig jaar in oktober en ik heb dit vernomen van anonieme kontakten die mij belden. Het is een kwalijke zaak nu en ik weet niet wat ik nu moet doen, wel ben ik zeker geen crimineel en geen pedofiel, en ik heb in 2025 echt GEEN enkel misdrijf of strafbaar feit begaan, dus het lijkt op pure Discriminatie nu jegens mij als officiele NIET ARIER en NIET Blanke man, NIET grootgeschapen manspersoon, NIET LANG, heb geen Ir titel en ben schizofrene patient vol zelfmoord stemmen en heb minder energie nu; het schrijven is pure zelftherapie en verder ben ik Alleen op de wereld, overal verstoten. (06) Ik kan niet HOGER en Meer Waard worden dan een Lange, Grootgeschapen, Blanke man ok, en dit is de wil van God, Satan, Allah, Shiva, Krishna, Durga Maata, Altecrea enz enz dus het is een harde, bittere Karmische Straf en Vloek nu voor mij en ik moest hiervoor dus nu al 40 JAAR lang lijden in een Arische Natie vol met Lange, Grootgeschapen Blanke Rakshats van Kali Yuga, koud, kil, hard, gemeen en vol met Racistische Haat jegens de Untermenschen van ApenKLEUR, zowel negers als indiase KOelie aapjes. Alle gekleurde en lagere SuriKoelie aapjes lijden door deze bittere Rassenhaat in Arisch Nederland en het is hun eigen domme schuld dus ze hebben hun Verdoemenis en Zelfvernietiging zelf ondertekend door te vluchten naar de Blanke HelleWERELDEN, om hier dus uitgenaaid te worden in alle GAATJES door grote, superieure Blanke TOP HOMO en TOP Hetero LULLEN. (07) Er is nu een harde, bittere Rassenoorlog in Nederland en Belgie en het zal harder, killer en gewelddadiger worden na 2030 als het Duitse Leger amok zal maken in Blank Europa want Nazistische Leiders uit Duitsland gaan dan de macht overnemen en dit is heel logisch verklaarbaar als je de harde, Saksische OORLOGS geschiedenis analyseert van Midden Europa. (08) IK ben toch heel bang nu om hier in Delft nog te wonen, omdat Delft een Arische NSB Stad is vol met Nazistische sympathieen en hierom weet ik nu dat Adolf HItler feitelijk NOOIT is gestorven, want hij heeft zich ahw oneindig gekloond als AI Psycho Botje in het hoofd van tientallen Miljoenen mensaapjes, wereldwijd; ook de Zwarte Arya Samaji Hindoe aapjes hebben een harde, agressieve, Racistische, Discriminerende en gewelddadige nazistische denkwereld en hen HOMOHAAT heb ik persoonlijk aan den lijve ondervonden en het TER PLEKKE hard om hard uitgevochten, tientallen malen hier in Delft en Den Haag. Alle incidenten heb ik ter plekke uitgevochten en hen klein gekregen, vaak zelfs vijf Zwarte Arya Samajis tegen mij ruzieen en in harde dreigende gevecht. Dus ok ik STA Extreem LAAG nu in KKK NSB Delft en zal het moeten uitvechten nu tegen de Politie Delft en zij gaan NOOIT van mij kunnen winnen. (09) Zie onder mijn rechten he, geef je mening en als je tips hebt pb mij eventueel. Ik ben openlijk over mijn onderzoek om Nederland en Belgie dus Vreedzaam en zonder geweld of bloedvergieten dus Etnisch te zuiveren en het is een Harde Technocratische analyse van mij als NIET Blanke en NIET Arische AI KOELIE AAPJE, dus ik heb hierom GEEN enkel strafbaar feit begaan. Wel HATEN heel veel hogere Blanken mij nu overal omdat hun hele Ubermenschen superioriteits WAAN dus instort als zij mij ontmoeten, als viesbruine Surikoelie Aapje die samen met Wieroe (RIP 09.09.2022) dus minstens 25 manuscripten heeft geproduceerd. Stel je het Trauma voor he van zo een superieure, Grootgeschapen, Lange, Superintelligente, Blanke Superman als hij ontdekt dat een Koelie Aapje en een Arisch Hollandse kat dus beter kunnen schrijven dan hem als HOGERE, Arische Ubermensch op twee lange, HELwitte bokkepootjes. Letterlijk de Lagere Kaste, viesbruine Untermensch VERSUS de HELwiitte, Arische Ubermensch in Close Encounter, naakt of gekleed. Het minderwaardige, Waardeloze vieze afval, ik dus als Surinaamse SLUMkoelie Aapje Versus de LANGE, Grootgeschapen, Witte Europese MENSCH. (10) [Local Tbegin = <week 7, do D12 M02 Y2026, H14:05>] Ja, gelukkig zijn de Ultra Hi Tech, vliegende gaskamers en vernietigings DRONES uit 2040 in het NIeuwe Nazi Duitsland supersnel, stil en efficient, zonder enige CO2 of afval uitstoot en de vernietiging van alle zielige, lagere, minderwaardige, vieskleurige, kleingeschapen, te korte, Surikoelie aapjes in Nederland en Belgie zal binnen pakweg 9 weken keurig en CLEAN gepiept zijn denk ik nu, waarna deze Arische Naties dan voor de VOLLE ABS 100 procent dus SurikoelieFREI en SurikoelieREIN zullen zijn, hahah haha ik ben GEK; (11) [Local T = <week 7, do D12 M02 Y2026, H14:05+>] ok het is natuurlijk mijn eigen schizofrene fantasie en idioterie die ik nu hier in een BCR Tekstblok pennehoer ok, en ik schrijf dit als fantasie en als pure zelftherapie, wat LEGAAL is toegestaan in KKK NSB Delft. Helaas heb ik echt GEEN normale ideeen en ik moet mijn medicatie van de psychiater (IVO vd d GGZ Delfland, fact team) echt elke week innemen, vaak meer dan nodig is, omdat ik toch al ongeneeslijk ziek ben nu. (12) [Local T = <week 7, do D12 M02 Y2026, H14:05+>] (Het is nu OORLOG voor mij tot de DOOD dus en de OORLOG van vier jaar tegen de tientallen HOMOHATERS maffia Bendes heb ik nu overleefd en hen stuk voor stuk klein gekregen en overwonnen, harde bittere eenzame OORLOG was dit ok sedert mei 2023 toen de Holocaust voor mij echt LOSbarstte met een keiharde Supari doodvonnis uit Zwart Hindoe/ Sikh India) [(BCR tekstblok: 10-12), Local Tend = <week 7, do D12 M02 Y2026, H14:21>] (13)[BCR tekstblok: Local Tbegin = <week 7, do D12 M02 Y2026, H14:21>] (VOETNOOT: Ten overvloede: Mevrouw Kristel Thieme van The Future LAB ken ik niet goed, zij heeft mij wel een lokatie verbod opgelegd ism Politie Delft na een amok schreeuw incident van mijzelf bij het stationshuis Delft Campus voor de volle duur van 12 maanden vanaf juni vorig jaar, en ik beschuldig haar hierbij niet van nazistische sympathieen omdat zij nu op de KIESlijst staat van Groenlinkspvda in NSB Delft en dus ahw anti HITLER Ideologieen moet zijn. Helaas moet ik haar duidelijk maken dat ik Karmisch en HARD Metafysisch dus wel echt gelinkt ben in Kwantum fysische zin aan het Nanoversum van Adolf Hitler zelf die nu dus in Deep Atomic Space existeert in de massaloze toestand van totaal gedematerialiseerde, INFORMATIE/DATA/BOSON deeltjes en dit is nu ook door de kwantum fysica en CERN (AI en Kwantum Computers ) onderzoekers min of meer ontdekt dus de online publicaties op facebook van dit vakgebied volg ik nu al twee jaar. Pikant is dus dat alle Hogere, Superieure, UBERMENSCHEN, Blank Duitse Ariers uit Nazi/HITLER Duitsland WOIII 1934 -1945, dus dan inderdaad heel bijzondere manifestaties en VERSCHIJNINGEN moeten zijn van ATMANS conform het Klassieke ZWARTE Hindoeisme/ Vedic Science uit Arywart, oude ZWARTE India van meer dan 5000 jaar geleden. (14)[BCR tekstblok: Local T = <week 7, do D12 M02 Y2026, H14:21+>] Veel Critici, en onderzoekers zijn toch gefascineerd door de fundamentele HI TECH ontdekkingen in het DERDE Nazi Duitse RIJK van Adolf Hitler en veel is totaal onverklaarbaar vanuit de Klassieke Evolutie theorieen van oa Charles Darwin. OOK ZWARTE Rassen en volkeren uit Afrika en India willen nu meer weten over Adolf Hitler en ik behoor totaal tot deze Bontgekleurde Zwarte Apenwerelden en ok ik ben echt, dierlijker, LAGER, primitiever en aapachtiger dan een HOgere Blanke mensaap.) [BCR tekstblok (13-14) Local Tend = <week 7, do D12 M02 Y2026, H14:41>] / (Updated T = H14:50) =================== VRAAG AI Google, Gemini: Wat zijn mijn rechten als de politie gewapend langs komt bij mij zonder afspraak, met een spv Anna van Galen van Korps Politie Haaglanden? =================== Antwoord vAN AI: AI-overzicht Als de politie gewapend en zonder afspraak bij u aan de deur komt, bevindt u zich in een ernstige situatie, vaak gerelateerd aan een 'heterdaad' situatie, een crisissituatie (bijv. verward gedrag) of de zoektocht naar een verdachte. Een SPV'er (Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige) werkt vaak samen met de politie bij meldingen over verwarde personen of zorgwekkend gedrag . Hier zijn uw rechten en belangrijke punten: 1. Rechten aan de voordeur (binnentreden) Identificatie: Vraag direct om het legitimatiebewijs van de politieagenten en de SPV'er. Agenten in uniform zijn verplicht zich te legitimeren. Geen huiszoekingsbevel = Toestemming nodig: Zonder huiszoekingsbevel (machtiging tot binnentreden) mag de politie niet zonder uw toestemming uw woning betreden. Uitzonderingen (Heterdaad): De politie mag zonder uw toestemming en zonder machtiging binnentreden als ze iemand op heterdaad betrappen van een misdrijf, of bij dringende noodsituaties (bijv. brand, levensgevaar). Vraag naar de reden: Vraag expliciet waarom ze binnen willen treden en of u ergens van verdacht wordt. 2. Rechten bij contact/onderzoek Zwijgrecht: U bent niet verplicht vragen te beantwoorden. U mag zwijgen. Geen verhoor aan de deur: U hoeft niet mee te werken aan een inhoudelijk verhoor aan de voordeur. Gewapend: Politieagenten in uniform dragen hun dienstwapen. Dit betekent niet automatisch dat zij het geweld gaan gebruiken, maar het wijst wel op een verhoogd risico-inschatting. 3. Rechten bij aanhouding Recht op een advocaat: Indien u wordt aangehouden, heeft u recht op juridische bijstand (advocaat). Recht op medische hulp: U heeft recht op medische hulp als dat nodig is. Informatie: U moet worden verteld waarvoor u wordt aangehouden. 4. Na het bezoek (indien u zich onrechtvaardig behandeld voelt) Klacht indienen: Als u vindt dat de politie te veel geweld heeft gebruikt of onrechtmatig is binnengevallen, kunt u een klacht indienen bij de politie. Nationale Ombudsman: Bij ernstige klachten kunt u de Nationale Ombudsman inschakelen. Belangrijk advies: Blijf rustig, houd uw handen zichtbaar en probeer de situatie niet te escaleren. Vraag om de legitimatie en de reden van het bezoek. Disclaimer: Dit is algemene juridische informatie. Voor specifiek advies over uw situatie kunt u het beste direct contact opnemen met een advocaat. ========================= Laatst gewijzigd door dewanand : 12 februari 2026 om 14:50. Reden: aanvullen corrigeren |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
ter info aan geinteresseerden van dit forum
===================== vraag AI google Gemini https://www.google.com/search?q=Wie+...KF-ir4&csuir=1 Wie is Anna van Galen spv Korps Politie haaglanden ====================== Er is geen publiekelijk bekende informatie die een persoon genaamd Anna van Galen koppelt aan de specifieke functie van Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige (SPV) bij het voormalige Korps Politie Haaglanden (tegenwoordig de Eenheid Den Haag). Hoewel de naam voorkomt in professionele netwerken, wijzen beschikbare bronnen op het volgende: Delft Support: Er is een Anna van Galen werkzaam bij Delft Support, een organisatie die nauw samenwerkt met zorg en veiligheid in de regio Haaglanden. Politie Haaglanden: Binnen de huidige Eenheid Den Haag (voorheen Korps Politie Haaglanden) zijn er diverse medewerkers met de naam Anna, waaronder wijkagenten, maar geen directe match met de gevraagde combinatie van naam en SPV-functie. SPV: De afkorting SPV kan ook verwijzen naar het Studiecentrum voor Publieke Veiligheid, een opleidingsinstituut voor onder andere politiepersoneel. Zoek je deze persoon in het kader van een specifiek incident of een professionele samenwerking tussen de politie en de GGZ? AI-reacties kunnen fouten bevatten. ====================== Er zijn veel nep agenten aktief ok ================== |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Minister-President
|
ik zal hier eens mijn kattige teksten posten ok hier eentje van zonet lachen //
Die KUT KKK NSB Delftsche Politie moet ik snel aanklagen ok zie die andere topic van mij over mijn oorlog tegen de tientallen HOMOHATER maffia BENDES sedert MEI 2023, nu uitgevochten overleefd en hen allemaal KLEIN gekregen ok. Wel belde een surinaamse apen Kollektief mij vandaag met bedreigingen dus deze apenclub zal ik nog lesje moeten leren. Het is een OORLOG nu tot de DOOD ok. IK ben Politieke Gevangene en ik moet wel heel voorzichtig zijn komende 24 maanden, een foutje en het is finito voor mij..... halfdood of helemaal DOOD dan........ (Ik lieg niet ok, KUT leven nu eenzaam lijden hier binnen hier is het 16 C ok buiten Delft zuid hier 6 C Alleen op de Wereld nu en vaak gewoon niemand om te bellen of te mailen meer over. Delft is een eenzame en zielige KKK NSB, HELwitte Apenstad. ) ========== Leuke TOPIC Afbraak Terroriseren Middenklasse in Nederland en Belgie............. ============================================ =====>> [SCR29: M0 ] d.d. // (onderwerp) Bericht van Complotdenkerxl ________________________________________ Complotdenkerxl 41 m · Als ze een groep durven uit te knijpen, is het de middenklasse wel. Met andere woorden: hardwerkende mensen die te veel verdienen voor toeslagen en sociale huur, maar te weinig om te emigreren naar het buitenland. Daarom worden grote bedrijven vaak beschermd. Te veel regels zorgen ervoor dat ze vertrekken, en dat weet de overheid ook. Ondernemers zijn mobiel genoeg om te gaan en staan waar ze willen. Tegelijk zien we een systeem waarin de onderkant van de samenleving in aanmerking komt voor toeslagen en uitkeringen. En ergens moet dat geld vandaan komen. Waar haal je het vandaan? Juist ja, de middenklasse. Dus de vraag is: is dit land nog aantrekkelijk voor de middenklasse, of absoluut niet meer? Laat het weten in de reacties! https://www.facebook.com/photo?fbid=...86789286987891 Waldo Wieroe Phagalwa iK zIT In Laagste Riooltjes Rattenklasse ok en ok heb geen zin om mijn Eenzame, vieze, rioolachtige Rattenhol te verlaten om in de MIddenklasse Ratten Holletjes te zitten verhongeren en te ploeteren voor een stukje smaakloze, Oudbakken Hollandse Gatenkaas. Elke dag hier GRATIS, verse, half afgekloven kippenboutjes via het riool he, vijfSTERREN, Hollandse Lage KOelie kaste Ratten Restaurant is het hier voor mij. // Mijn wijlen Kattenzoontje, Wieroe (RIP 09.09.2022) vond het hier ook paradijselijk want hij had 7 Buitenlandse Vieskleurige muizen gevangen en eentje lekker half opgepeuzeld en de andere maar DOOD gebeten. // Waldo en Wieroe uit De paradijselijke Delftsche Ratten en Katten Stad. 1 m// Delft, Nederland, [T = <week 7, donderdag 12 februari 2026, 22:39 uur avond>] • • • Beantwoorden • Bewerkt Waldo Wieroe Phagalwa mooiste topic van Facebook: Nederland is finito, tijd van het einde........... MIddenklasse op de Guillotines.......... • 7 m • • Beantwoorden Stupke GP Ga kijken n betere omstandigheden,nederland bestaat voor mij niet meer..opgelegde provincie Brussel, • 15 m • • Beantwoorden Harmen van den Heuvel Ik heb mijn gehele leven in 24 uurs 7dagen in ploegendienst gewerkt. Dan heb je geen echt sociaal leven. Je krijgt geld voor het onregelmatig werken. Maar die mag je weer inleveren tegenover mensen die het zelfde basis salaris hebben. Voorbeeld ik kocht een huis met subsidie voor mij was dat fl5500 afbouwend in drie jaar. Mijn buurman met een zelfde basis salaris kreeg FL 13500 afbouwend met fl500 per jaar. Dus een groot deel van mijn onregelmatigheids toeslag was niets waard moest je gelijk weer inleveren. En zo zijn er nog veel meer items. • 22 m • • Beantwoorden ============================================ =====>> [SCR29: M0 ] d.d. // (onderwerp) xxx ========================= |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Minister-President
|
ja nederland is ziek ik ook
harde kille koude eenzame maatschappij hier ========================= Uit T Land · Volgen 1 d · Alarm over recordaantal 'verwarde personen' in Nederland: Waarom wij de Europese uitschieter zijn DEN HAAG – De Nederlandse politie heeft over het jaar 2025 een recordaantal van bijna 169.000 meldingen van verward gedrag geregistreerd. Dat is een stijging van 12% ten opzichte van het jaar ervoor. Hoewel dit fenomeen overal in Europa voorkomt, lijkt Nederland in verhouding veel vaker te kampen met incidenten op straat dan onze buurlanden. Experts wijzen op een "perfecte storm" van zorgtekorten en een unieke Nederlandse manier van registreren. Een explosieve stijging Waar de politie in 2014 nog zo’n 60.000 keer hoefde uit te rukken voor personen met onbegrepen gedrag, is dat aantal in ruim tien jaar tijd bijna verdrievoudigd. Korpschef Janny Knol trok onlangs aan de bel: de politie is inmiddels de "vrije inloopkast" van de zorg geworden. Agenten zijn urenlang bezig met mensen die geen strafbaar feit plegen, maar psychische hulp nodig hebben die op dat moment niet beschikbaar is. Waarom scoort Nederland zo 'hoog'? Hoewel exacte Europese vergelijkingen lastig zijn door verschillende definities, valt op dat Nederland vaker in het nieuws komt met overlast door verwarde personen dan bijvoorbeeld Duitsland of België. Dit heeft drie hoofdoorzaken: • De 'Ambulantisering' van de zorg: Nederland heeft de afgelopen jaren fors ingezet op het afbouwen van bedden in psychiatrische instellingen. Het idee was dat mensen beter thuis kunnen herstellen. Echter, de begeleiding in de wijken is niet meegegroeid met de vraag, waardoor kwetsbare mensen tussen wal en schip vallen. • Registratiedrang: In Nederland wordt elk incident met de code 'E33' (overlast door verward/overspannen persoon) nauwkeurig vastgelegd. In veel andere Europese landen worden deze incidenten vaker onder algemene noemers zoals 'openbare ordeverstoring' geschaard, waardoor het Nederlandse probleem op papier groter lijkt. • Maatschappelijke druk: De woningnood en de toegenomen prestatiedruk in de Nederlandse samenleving zorgen ervoor dat mensen die al kwetsbaar zijn, sneller ontregelen. https://www.facebook.com/photo/?fbid...58089516388803 ================= reacties Jan-Willem Bakker Er zitten er 150 in Den Haag binnenhof, begin bij de bronaanpak! 12 m Beantwoorden Paul Meijer Dus wat doe je dan? Je gaat gewoon 10 miljard op de zorg bezuinigen. 22 m Beantwoorden Theo Hijdoorn Zijn dat die verwarde ingenieurs en artsen uit noord Afrika? 34 m Beantwoorden Wubbegien Ribbers-Pathuis Dat heb je als iedereen hier maar naar binnen mag komen 44 m Beantwoorden Bianca Caatje Tja ongezond leven met al dat gif om ons heen, daar kunnen wel aardig wat neurologische draadjes van los gaan zitten. 1 u Beantwoorden Rob van der Peijl loop rond met ptss als gevolg overheid , heb geen zin om er veel woorden aan vuil te maken , heb halve wetboek van strafrecht over me heen gehad 1 u Beantwoorden Cor Appel Gek hé met al dat import pfff 1 u Beantwoorden John Huijbregts Nu nog ff 10miljard in de zorg bezuinigen en het komt nooit meer voor, afvraag maar aan die jetten???????? 1 u Beantwoorden Rachid Cronos El Khattabi Snelle verwaarlozing van de zorg in NL is heel erg!. Er worden doelmatig mensen met zware psychotische problemen doelmatig op straat gezet en aan hun lot gelaten... Ben nog verbaast dat er niet veel ongelukken zijn gebeurt... 1 u Beantwoorden Ivo Hermans Dat wisten we al na de verkiezingen maar goed. 1 u Beantwoorden Essie Sky Drugs 1 u Beantwoorden Frank Weetink Niet waar. 2 u Beantwoorden Dennis van den Heerik Vreemde hé 2 u Beantwoorden Ragnar Leentvaar Omdat alle verwarde mensen door alle Europese landen zijn getrokken om hier verward te zijn ! 2 u Beantwoorden Marco Vreeburg Tegenwoordig is iedereen verward, en toch komen ze steeds weer in de regering en worden ze nog premier ook ???? 2 u Beantwoorden Bob Reuvers Sowiezo al rond de.150 in de haag 3 u Beantwoorden Esther Molenaar-schotten Goh.. hoe kan dat nou? 3 u Beantwoorden Jos Groeneveld Maar ze zitten ook nog op een verkeerde plek. 3 u Beantwoorden Brugt Vossebelt Wat wil je met een regering wat bestaat uit uitkeringtrekkers. Zij krijgen hun geld vanuit ons belastinggeld. Pakjesvolk met een werkuitstraling van 0,0, wat met veel pijn en moeite al een pen kan optillen. Laat staan dat ze weten wat ECHT werken is. Ik vraag me af of ze een 1 zak cementpoeder van 25kg kunnen optillen, in hun handen er mee lopen en 25 meter verderop weer neer kunnen leggen zonder dat ze lichamelijke klachten krijgen of meteen een week in de ziektewet gaan. 3 u Beantwoorden Cees Vermeulen Heel Den Haag zit er vol mee !!!! 3 u Beantwoorden Alex Van Der Linden Goh??? Alle idioten van de wereld komen hier dankzij eu 3 u Beantwoorden Ton Leenen Ja als je tegenwoordig psychische hulp nodig hebt kun je je beter publiekelijk verward gedragen en overlast veroorzaken. Krijg je schijnbaar sneller hulp. Maar ja dat is te danken aan onze briljante politici van de afgelopen decennia.Hun systeem was en is redelijk eenvoudig. Mensen de hoofdprijs laten door belastingen. En vervolgens alle belangrijke voorzieningen waar onder de gezondheid en ouderenzorg politiek correct uitkleden.Vervolgens dan onder andere miljarden uitgeven aan instromende gelukzoekers en het financieel stoerste jongetje in Europa gaan uithangen met onze belasting centen. ???? 4 u Beantwoorden Bewerkt Dick Van Gent Niet zo moeilijk met de nooit ophoudende bezuinigingen op de zorg???????? 4 u Beantwoorden Jhonny Siman De meeste zitten in den haag 1e en 2e kamer ???????????????? 4 u Beantwoorden Pascal Ringnalda Ze weten niet of het een jongen of meisje is of misschien wel een dier. . Mannen lopen met hand/nektasjes . En nog wel meer waar niet over gepraat mag worden ????. Erg verwarrend allemaal 5 u Beantwoorden Diana Sine Nomine Doe iets wat niet mag, roep maar dat je verward was (graag in combi met slechte jeugd, trauma etc, u weet het wel het bekende riedeltje). Grote kans dat je er mee wegkomt of iig een veel lagere straf. Ipv de gevangenis in waar deze persoon hoort komt hij/zij in het systeem die overvol raakt voor de mensen die echt psychische problemen hebben en hulp nodig hebben. 5 u Beantwoorden https://www.facebook.com/photo/?fbid...58089516388803 ============================== ======================= |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Volgens mij maak je je posts beter nog wat langer.
Je gaat dan vast veel meer respons krijgen. Misschien zelfs van anderen...
|
|
|
#6 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Minister-President
|
De wet mbt Dwangopnames zal nu verruimd worden denk ik en zo begon de HOLOCAUST in Nazi Duitsland ook NU Is het al vierde jaar van de DERDE WERELDOORLOG en het is een Genocide en HOLOCAUST van Blanke Ariers In de Oekraine
ziehier AI he antwoord analyses ==================== Hoe werkt een Dwangopname via de politie ==================== AI-overzicht Een dwangopname via de politie vindt in Nederland plaats wanneer iemand door een psychische aandoening een onmiddellijk en ernstig gevaar vormt voor zichzelf of de omgeving. Sinds de invoering van de Wet verplichte ggz (Wvggz) heet dit meestal een crisismaatregel. De politie speelt hierin een uitvoerende en assisterende rol, maar de uiteindelijke beslissing ligt bij de burgemeester en een psychiater. De Procedure: Stap-voor-stap Melding en acute nood: De politie wordt gebeld (vaak 112 of via het meldpunt zorgwekkend gedrag) vanwege verward of gevaarlijk gedrag. Beoordeling ter plaatse: Agenten beoordelen de situatie. Indien er sprake is van direct gevaar, roepen zij de hulp in van een psychiater (crisisdienst/GGZ). Medische verklaring: De psychiater onderzoekt de persoon en stelt vast of een gedwongen opname noodzakelijk is. Crisismaatregel (burgemeester): Op basis van de medische verklaring neemt de burgemeester (of in diens opdracht de hulpofficier van justitie) een crisismaatregel. Uitvoering door Politie: De politie voert de opname uit. Dit betekent dat zij de persoon vervoeren naar een psychiatrisch ziekenhuis. Indien nodig mag de politie tegen de wil van de persoon de woning binnentreden en fysiek geweld gebruiken (bijvoorbeeld boeien). Duur: De crisismaatregel duurt maximaal 3 dagen. Belangrijke aspecten Verlenging: Is langer verblijf nodig? Dan moet de officier van justitie binnen drie dagen een verzoek tot voortzetting indienen bij de rechter, die dit kan verlengen met maximaal drie weken. Rechten: De betrokkene krijgt een (gratis) advocaat toegewezen en heeft recht op een patiëntenvertrouwenspersoon (pvp). Wvggz (Wet verplichte ggz): Deze wet vervangt de oude BOPZ en richt zich op het afwenden van onmiddellijk ernstig nadeel. Wzd (Wet zorg en dwang): Voor mensen met dementie of een verstandelijke beperking kan een soortgelijke procedure via de Wzd verlopen. Kortom: De politie is de "sterke arm" die zorgt dat de persoon veilig in de GGZ-instelling aankomt wanneer de situatie te gevaarlijk is om te wachten op medisch personeel alleen. De beslissing is medisch en juridisch gefundeerd. ================== |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Minister-President
|
Vraag aan AI gemini op T = <week 11, dinsdag 10 maart 2026, rond 16 uur middag>
is geestelijke mishandeling binnen ggz delfland door een spv of andere behandelaar een strafbaar feit ====================== antwoord AI-overzicht Ja, geestelijke (psychische) mishandeling door een behandelaar zoals een Sociaal Psychiatrisch Verpleegkundige (SPV) of een andere behandelaar binnen een GGZ-instelling zoals GGZ Delfland kan strafbaar zijn, al is "geestelijke mishandeling" geen expliciet apart strafbaar feit in het Nederlandse Wetboek van Strafrecht. Hieronder wordt uiteengezet hoe dit juridisch in elkaar zit: Geestelijke mishandeling en het strafrecht: Hoewel er geen apart wetsartikel "geestelijke mishandeling" is, vallen handelingen die ernstige psychische schade toebrengen vaak onder de noemer van mishandeling (artikel 300 Wetboek van Strafrecht) of bedreiging/dwang. Als een behandelaar opzettelijk psychische schade toebrengt, kan dit strafrechtelijk worden vervolgd. Aard van de mishandeling: Het gaat dan om situaties van intimidatie, structureel kleineren, of gedwongen situaties die leiden tot psychisch lijden, en niet om een ongelukkige behandelrelatie. Zorgplicht en tuchtrecht: Behandelaars hebben een professionele zorgplicht. Psychische mishandeling is een ernstige schending van de professionele ethiek en de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Naast aangifte bij de politie, kan er een klacht worden ingediend bij de klachtencommissie van GGZ Delfland of het tuchtcollege (BIG-register). Meldcode huiselijk geweld en kindermishandeling: Zorginstellingen zijn verplicht om bij vermoedens van psychisch geweld de Meldcode te volgen en dit zo nodig te melden. Wat te doen bij vermoeden van mishandeling bij GGZ Delfland? Meld het intern: Dien een klacht in bij de klachtenfunctionaris of de klachtencommissie van GGZ Delfland. Verander van behandelaar: Als er geen vertrouwen meer is, heeft u het recht om te vragen om een andere behandelaar. Aangifte: Bij ernstige (psychische) mishandeling kunt u aangifte doen bij de politie. Ondersteuning: U kunt hulp zoeken bij het Juridisch Loket of een patiëntenvertrouwenspersoon (pvp). Let op: Als de mishandeling plaatsvindt in de context van verplichte zorg (Wvggz), zijn er specifieke regels en klachtprocedures van toepassing. =========================== ja ik heb inerdaad geestelijke mishandeling meegemaakt door een Blanke vrouwelijke Spver bij ggz delfland, jarenlang sedert 2010 en het harde bewijs hiervan zijn mijn minstens 1000 pagina's aan zelfmoord teksten en suicidale dagboek teksten uit die periode. ook mijn email corr uit die tijd zijn een harder bewijs van mijn geestelijke instorting destijds tgv deze geestelijke mishandeling, en ik kon er echt niets tegen doen als eenzame, machteloze, schizofrene, NIET Blank, NIET Arische patient destijds. Ik moet snel alle email data uit die periode in backup files zetten vanuit mijn oude Pentium IV computer die nu al bijna helemaal kapot is. En deze corr data is het harde, Stille bewijs van deze geestelijke mishandeling door deze Blank Arisch Nederlandse, christelijke vrouw. er is daarna veel meer gebeurd en de geestelijk terreur en KKK NSB discriminatie door haar ging nog jarenlang door. Dus daarom geloof ik dat alle Untermenschen van KLEUR in KKK, POST Hitler Nederland echt VERDOEMD zijn om ooit allemaal te eindigen als AS deeltjes, gezellig sociaal SAMEN bij elkaar, in een paar grote Zeecontainers na 2040 als de Hogere Blanke Monsters hun HOLOCAUST starten ism de HI Tech Duitse SS en HOMO SA Terminators. ======================= |
|
|
|