![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Minister-President
|
onderwerp
Blanke Nederlandse mannen sterven uit, nog net 3,8 miljoen over analyse (01) Shit zeg dat AI Gemini MOnstertje van Google is zo super zeg, ik zat met een idiote vraagstelling en dit AI beest helpt mij nu hahha haha echt geweldig beest is dit. Ik moet nog verder studeren om AI Assistenten te leren gebruiken. Zie onder het rapport van dit Data Mining onderzoeks vraagje. De PROMPT HE van AI werkt best complex en simpel. (02) dit antwoord he van AI Aantallen: Dit komt neer op ongeveer 3,2 tot 3,8 miljoen mannen in Nederland, gebaseerd op een totale bevolking die in 2026 bijna 18,5 miljoen nadert. (03) conclusie, het aantal blanke Hollandse mannen in Nederland is dus maximaal: 3,8 / 18,5 *100 % = 20,541 % Dus ik krijg gelijk nu, de Blanke Hollandse hetero en LHBT mannen tussen 18 en 70 jaar, zijn nu dus INDERDAAD een (vermoedelijk Razendsnel UITSTERVENDE) etnische en seksuele MINDERHEID nu in het verkleurde Nederland. (04) het is vreselijker dan ik had gedacht, Einde van Blank Nederland is nu een feit denk ik. (05) Ja die OMVOLKING is al bijna VOLTOOID op deze manier, het is ERGER dan ik had gedacht ok. Dit is erger dan een Pandemie, Blanken sterven razendsnel uit in hun eigen voorheen 100 procent Blanke Nederland. (06) Geef gerust je eerlijke mening, het is zielig, triest, huilen erom is te laat. Ja wat dan na 2040 als dit percentage van net 20 procent Blanke RASzuivere Nederlandse mannen tussen de 18 en 70 jaar, dan echt veel LAGER zal zijn, onder de 5 procent denk ik?? ============== VRAAG aan AI Gemini van google op T = < week 9, za 28.02.2026, 03:11 uur AM nacht> HOeveel blanke Hetero Hollandse mannen tussen de 18 en 70 jaar, zijn er nu nog over in Nederland, percentage en aantallen onderzoeken anno 2026 uit statistieken ================= Antwoord AI-overzicht Op basis van de bevolkingsstatistieken en prognoses van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) voor 2026, is er geen specifieke "optelsom" die direct antwoord geeft op deze gedetailleerde combinatie (blank + hetero + Hollands + leeftijd). Wel kan een betrouwbare schatting worden gemaakt op basis van de demografische kenmerken. Hieronder volgen de statistieken voor de doelgroep mannen tussen 18 en 70 jaar anno 2026: Aantallen en Demografie (Schatting 2026) Totale bevolking: Nederland telt in 2026 naar schatting ruim 18,4 miljoen inwoners. Mannen 18-70 jaar: Van de bevolking is ongeveer 67,7% in de werkzame leeftijd (15-64 jaar) en een deel daarvan valt in de 65-70 categorie. Het totale aantal mannen in deze ruime volwassen categorie (18-70) wordt geschat op ongeveer 5 tot 5,5 miljoen. Nederlandse herkomst: Ongeveer 75-80% van de totale bevolking is van Nederlandse (autochtone) herkomst. Blanke/Autochtone mannen: Als we kijken naar mannen met een Nederlandse achtergrond (beide ouders in Nederland geboren) in de leeftijdscategorie 18-70, gaat het om een meerderheid van de mannelijke bevolking, maar niet meer om de gehele populatie. Hetero: De overgrote meerderheid van de mannen identificeert zich als heteroseksueel. Conclusie (2026) De groep 'blanke, heteroseksuele mannen van Nederlandse herkomst' tussen de 18 en 70 jaar vormt nog steeds een zeer aanzienlijk deel van de Nederlandse bevolking. Percentage: Naar schatting behoort ongeveer 60-65% van alle mannen in deze leeftijdscategorie tot deze specifieke combinatie van kenmerken (blank + Nederlandse achtergrond + heteroseksueel). Aantallen: Dit komt neer op ongeveer 3,2 tot 3,8 miljoen mannen in Nederland, gebaseerd op een totale bevolking die in 2026 bijna 18,5 miljoen nadert. Opmerking: Het CBS registreert niet actief de seksuele voorkeur in combinatie met etniciteit en herkomst in de bevolkingsprognoses, waardoor dit een schatting is gebaseerd op herkomst- en demografiegegevens (2026). ---------------------------- Bevolking Nederland (2026) - Worldometer De huidige bevolking van Nederland bedraagt 18.422.862 op maandag 23 februari 2026, op basis van de uitwerking door Worldometer va... Worldometer Netherlands Demographics 2026 (Population, Age, Sex, Trends) Nederland Demografie. Bevolking. Mediaanleeftijd. Vruchtbaarheidscijfer. Levensverwachting. Zuigelingen- en kindersterfte onder 5 ... Worldometer Netherlands Population 2026 25 feb 2026 — Netherlands Demographics. The Netherlands is the 27th most densely populated country of the world, concentrated over the country's... World Population Review Alles tonen Ontdek meer met de AI-modus ======================== |
|
|
|