![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Israëlisch-Palestijns conflict Oktober 2023 was het begin van een nieuw conflict. Hamas strijders vielen Israël binnen waarop het Israëlische leger reageerde met bombardementen. Alle discussies over dit conflict en het verdere verloop ervan, horen thuis in dit (sub)forum. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De tanende hegemonie wil overduidelijk niet weg en wil het "die hard" spelen.
Er zijn 8 maritieme knelpunten die kunnen omschreven worden als de levensaders van de wereldeconomie.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 24 april 2026 om 10:25. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Minister-President
|
ach JOH genocides zijn natuurlijk nu staat de NEUK teller op 8 MILJARD PLUS mensaapjes en klimaat extremen verhitten het debat verder dus logisch dat men elkaar gaan afschieten en uitnaaien......... Natuurlijk gedrag ok joh
uitkijken nu want diverse HOMOHAAT maffia en mijn familie willen mij nu ook Afschieten ok joh oorlog nu dus komende jaren ook OORLOGEN zijn noodzakelijk denk ik nu........... The Weak Must Perish and Die.......... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De acht thalassocratische knooppunten voor het wereldwijd maritiem verkeer zijn de volgende:
1. Malakka 2. Hormuz 3. Bab-el-Mandeb 4. het Suez-kanaal 5. de Bosporus 6. Gibraltar 7. het Panama-kanaal 8. de Kaap van de Goede Hoop BRON (fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 20 mei 2026 om 00:39. |
|
|
|