![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hallo, kan er iemand mij even helpen. Ik zit met een technisch probleempje. Ik kan om de één of andere rede:
- niet meer reageren via de knop 'reageer' - geen nieuw onderwerp starten - Mijn privéberichten niet beantwoorden. Het probleem is dat ik bij deze handelingen er niet in slaag tekst te typen in het daarvoor bedoelde kadertje. Het enige dat lukt is dus de 'snelle reactie'. Aangezien een nieuw onderwerp niet lukt zet ik deze mededeling hier bij het meest recent gewijzigde onderwerp bij 'suggesties en mededelingen' Ik hoop dat het op deze manier bij de moderator geraakt (en er uiteraard iets aan gedaan wordt ![]() groetjes
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb je post gemeld via het rode driehoekje, dan komt het ook bij de moderatie terecht.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Welke browser gebruik je?
Ik heb net even je account getest, en ik kan alles die je moet kunnen ermee dus het moet wel een client-side probleem zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() firefox!
echt eens proberen, wie weet is daarmee je probleem verholpen |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Euhm... oké gasten... ik klink hier nu misschien belachelijk dom, maar browser-toestanden enz... allemaal wa Chinees voor mij. Ik weet hoe ik een forum normaal moet gebruiken, en kan normaal met een computer overweg (dacht ik toch :-s )
Kunnen jullie iets duidelijker zeggen wat ik juist kan doen om het probleem eventueel op te lossen?? Sorry voor de last.
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() gewoon bovenstaande link openen, downloaden, en instructies volgen. Ge kunt het ook in het nederlands downloaden. En bovendien zult ge al snel merken dat Microsoft helemáal niet zó goed is, én: dees is ook helemaal gratis. héhé probeer maar uit. Geluk d'ermee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het zou echter ook met Internet Explorer moeten lukken. Als je Internet Explorer gebruikt en er (nog) niet wil van af stappen: het probleem kan misschien liggen aan een te oude versie (5.x ) en verholpen worden door een nieuwere versie(6.x) te installeren. Die kan je gratis downloaden op http://www.microsoft.com/windows/ie/ (aldus één of andere forumgod ![]() Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 13 januari 2005 om 17:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() De site gaat soms zo pokketraag vandaag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Mja, 't is miserie met de site al gans de week
![]() Er wordt wel naar gekeken hoor, maar ja 't is afwachten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goh, ni weten dat die goeie ouwe bekende internet-explorer mijn 'browser' is.
![]() Maar goed, die firefox is geinstalleerd, en wekt vlotjes!! Inderdaad aangenaam om mee te werken. Alles op dit forum werkt weer en er is precies een veel groter beeld. Weinig plaatsverspilling aan die balk bovenaan denk ik. Alleszins bedankt voor de hulp allemaal. Ik ben een gelukkig man. ![]() ![]() ![]()