![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is er in ons onderwijs plaats voor zo iemand? Hebben onze universitaire instellingen niet de morele plicht om deze parvenu op staande voet op straat te gooien? Is het toelaatbaar dat zo'n verderfelijk creatuur de geesten van onze jongeren blijft corrumperen met zijn waanzinnige denkbeelden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Geen homo's op het forum
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bulldog een huisdier ? in feite horen honden mijn inziens niet eerder in een dierentuin |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Eerst over dat artikel (dat blijkbaar niet in de quote wordt opgenomen). Een heel aantal van die klachten lijkt me niet over "discriminatie" te gaan. Wat heeft discriminatie immers te maken met een mail van een gefrustreerde kwezel die homo's oproept eens een flink potje te neuken? Niets dus. Anders ligt het met bvb. die HIV-test, en volgens mij is zoiets juridisch wel uitklaarbaar (waarschijnlijk in het voordeel van de sollicitant).
Citaat:
Ik vrees dus dat u zich vergist in de uitspraak van Storme, omdat u volgens mij hebt begrepen dat de man zegt dat discriminatie zou moeten toenemen (cfr. uw laatste zin uit bovenstaande quote), terwijl dat helemaal niet het geval is. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik sluit me in deze voor de volle 100% aan bij Turkje...
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Flikkers zijn zieke mensen en dienen geholpen te worden, wat uiteraard niet wil zeggen dat we hun perverse levenswijze moeten toelaten in onze samenleving. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Kunnen we geen limiet zetten op het aantal janettentopics ??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ziet ge, Raf, ... Het is toch al te zot om u nu gediscrimineerd te voelen door een paar anonieme "helden" die zelf al zeer duidelijk gediscrimineerd zijn wat betreft hun intellectuele capaciteiten, nietwaar?
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn meer zaken zoals deze die me zorgen baren: - zoon van homo wordt op school verregaand gepest wegens geaardheid vader, school grijpt niet in; - man wordt verplicht hiv-test te ondergaan voor hij een vast contract krijgt bij werkgever nadat hij zijn coming-out had gedaan; - man solliciteert bij Europese organisatie en krijgt te horen dat het hebben van een echtgenoot hem niet dezelfde rechten geeft binnen het bedrijf als mensen met een echtgenoot van verschillend geslacht.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Over het derde. Dat heeft te maken met wetgeving he. Zoals een samenwonende minder krijgt als een een getrouwde. Ik zie ook niet in waarom een verschil wordt gemaakt (vooral omdat het zo klein is). Wat dit punt wil ik je wel gelijk geven. Over het tweede wil ik de werkgever niet te streng aan pakken. Homo's zijn een verhoogde risicogroep, en die ziekte kan de werkegever een aardige duid kosten. langs de andere kant zou men eigenlijk consequent moeten zijn en iedereen de test doen ondergaan. Wat is cooming -out eigenlijk? Laatst gewijzigd door lustige lezer : 19 januari 2005 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat verklaart veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 19 januari 2005 om 21:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |