Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 14 augustus 2002, 21:53   #1
Kevin Devos
Lokaal Raadslid
 
Kevin Devos's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2002
Berichten: 349
Standaard

Beste jeanpierre,

Als je democratisch wil zijn, dan moet je inderdaad iedereen aan het woord laten. Op politics.be gebeurt dat heel zeker.

Hier zitten mensen van alle strekkingen. Zowel SP.a, VLD, CD&V, N-VA, Vlaams Blok, noem maar op ze zijn er allemaal.

Uw idee dat hier meer rechtsen zitten dan linksen of omgekeerd is volledig uit de lucht gegrepen. Als je wil een extreem-rechts forum bekijken, dan moet je naar de commerciële site politicsinfo.net al denk ik dat je hier op deze website al heel wat informatie kan vinden over gelijk welke partij!

Meer nog, hier op dit forum ontdek ik voor het eerste mede partijgenoten, mensen uit andere traditionele partijen en ik heb zelfs kunnen vrede sluiten met iemand uit rechtse hoeken (zonder naam te noemn).

Van een extreem-rechtse website is dus totaal geen spraken! Ik zou eer zeggen 'kleurrijk Vlaanderen' zoals Dewael dat al eens aanhaalde ...



Kadé
__________________
Midden de Mensen met de Kracht van Mensen! Samen gaan we voor de Toekomst van Vlaanderen! CD&V - Christen-Democratisch & Vlaams alternatief
Kevin Devos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 08:59   #2
duveltje382
Secretaris-Generaal VN
 
duveltje382's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2005
Locatie: geel 2440
Berichten: 27.815
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Devos Bekijk bericht
Beste jeanpierre,

Als je democratisch wil zijn, dan moet je inderdaad iedereen aan het woord laten. Op politics.be gebeurt dat heel zeker.

Hier zitten mensen van alle strekkingen. Zowel SP.a, VLD, CD&V, N-VA, Vlaams Blok, noem maar op ze zijn er allemaal.

Uw idee dat hier meer rechtsen zitten dan linksen of omgekeerd is volledig uit de lucht gegrepen. Als je wil een extreem-rechts forum bekijken, dan moet je naar de commerciële site politicsinfo.net al denk ik dat je hier op deze website al heel wat informatie kan vinden over gelijk welke partij!

Meer nog, hier op dit forum ontdek ik voor het eerste mede partijgenoten, mensen uit andere traditionele partijen en ik heb zelfs kunnen vrede sluiten met iemand uit rechtse hoeken (zonder naam te noemn).

Van een extreem-rechtse website is dus totaal geen spraken! Ik zou eer zeggen 'kleurrijk Vlaanderen' zoals Dewael dat al eens aanhaalde ...



Kadé
Heel juist van U
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juni 2007, 09:56   #3
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
baseballpolitieker's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 september 2006
Berichten: 10.530
Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Heel juist van U
Duveltje WTF!
__________________
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be