![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() [size=3]Vandaag 8 maart is het internationale dag. Maar veel valt er niet vieren worden nog te veel vrouwen mishandeld. Dat de betrefende landen waar nog zo'n baldadigheden hun verantwoordelijk te nemen. Hoe kan men daar zelf voor zorgen geef aan uw vrouw, lief, zus, grootmoeder of een andere vrouw een kleine c[font=Times New Roman]adeautje voor alles wat voor u gedaan hebben.[/font][/size]
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 8 maart 2005 om 08:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() hou je een bloemenwinkel open of zo?
er zijn al genoeg bloemen te kopen op verjaardagen, nieuwjaar, moederdag, valentijn en wat heb je nog niet allemaal?
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
zelfs kerstmis is al helemaal vern**kt door de commercie: waar je vroeger kon genieten van een kleine maand pure kerstsfeer, begint men nu de winkels te versieren tegen eind september. de commercie heeft de originaliteit, eigenheid of folklore zoals je wilt van feestdagen gewoon verpest. daarom bewaar ik cadeautjes en bloemen enkel nog voor kerstmis en nieuwjaar en doe ik buiten die andere commerciële feestdagen om, nog af en toe iets speciaals
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Voor alle zekerheid ik heb geen eigen zaak en ik werk ook niet in een bloemen zaak of zoiets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() axel uw onderschrift is véél beter als het vorige!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat doet dit bij communautaire discussies?