![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Behoudens een paar slecht bijgewoonde herdenkingen is de moord op Fortuyn vrijwel uit het collectieve geheugen verdwenen.
Dat was ook de bedoeling van het politieke establishment dat wel inzag dat zijn ideeën véél gevaarlijker voor hen waren dan die van welke traditionele extreemrechtse of -linkse ook. Elke échte vreedzame vernieuwer kan hier zijn lessen uit trekken: eens een bepaald kritiek punt voorbij treden de meest duistere machinaties in werking om ervoor te zorgen dat alles bij het oude blijft, dat links wat kan schelden op rechts, de allochtonen wat op de autochtonen, de groenen wat op de liberalen...dat hoort nu nl. bij de politieke komedie, zowel in Nederland als hier of elders in Europa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Hebben jullie ook de uitzending op Nederland 2 gezien "De Nacht van Fortuyn"? op Nederland is nu trouwens ook een programma over Fortuyn bezig, "De Messias".
Pakkend gewoon. En wat een verlies voor de gehele mensheid bedenk je dan. Wat mij betreft is Fortuyn inderdaad de Messias voor het volgende millenium. Je moet hem maar even terug bezig zien en je weet dat hier de toekomstige president van Europa vermoord werd. Met Pim zeggen we dan ook de Islam is de achterlijkste van alle ideologieën en als we niet alleen Nederland en België maar ook Europa willen redden moeten we beseffen dat het 5 voor 12 is voor onze cultuur. Maar wees gerust Pim, "We will root them out, in every foxhole, wherever they may hide, whatever it may take!" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoezo uit het collectieve geheugen verdwenen? Ben je al Nederlanders tegengekomen die 'm niet meer kenden ofzo? Wat een onzin. Reken maar dat veel mensen nog steeds met een vieze smaak in hun mond zitten na wat er het afgelopen jaar allemaal gebeurd is. Je lijkt misschien alsof er niets meer aan de hand is, maar dat is dan toch echt schijn. Dezelfde schijn als vóór de opkomst van Fortuyn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() stelletje gekken die van een homo een messias willen maken . ik dacht dat je niet gelovig was darwin ![]() die mens heeft het gewoon gezocht door zich een messias van het volk te wanen. hij dacht dat zoiets nooit kon bij hem en dat hij door iedereen aanvaard werd. ik was in ieder geval blij dat ik die dag me niet verveelde voor TV.
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() Ik denk niet dat Pim Fortuyn vergeten is, hij zal altijd blijven verderleven in de geschiedenis. Hij heeft taboe's doorbroken en baanbrekend werk verricht: Dat kan niemand ongedaan maken, zelfs niet met 100 kogels.
Verder heb ik het echt moeilijk met zulke laffe aanslag op de democratie én de laffe commentaar van sommige idiote mediafiguren achteraf (en dat vergeef ik hen nooit). Het doet me ook een beetje denken aan de Belgische communist Lahaut (vive La republique) of president Kennedie, die werden eveneens neergeknald op het hoogtepunt van hun populariteit. Ziekelijk ...
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() We zullen jullie wel krijgen, klootzakken. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
ik heb je al gezegd zo achter je PC kun je niet veel uitrichten man. ik zal mijn slaap niet uitstellen voor een stelletje loosers zoals jij.
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() voor darwin :
http://www.missoizo.com/humor/powerp...ge/fortuyn.pps om de moeilijke dagen die je meemaakt te verlichten. ![]() ![]() zet je geluid ook maar aan ![]()
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ik ben blij dat Pim Fortuyn vermoord is door een Nederlander. Ik ben blij dat er nog zulke goede Nederlanders zijn. Nederlanders die het opnemen voor hun medemens. Een jaar na de dood van Fortuyn zijn de gemoederen weer tot rust gekomen.
Lang leve Volkert van der Graaf!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() We zullen jullie wel krijgen, klootzakken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het is dus met ongeduld wachten op hetzelfde lot voor...zeg maar Abou Jajah. De reactie zal dan wel geen serene dodenwake zijn maar een losgeslagen meute allochtonen die met van haat vertrokken tronies onze binnensteden gaan plunderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
8)
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Het blijft plezant. Ik kan er niets aan doen. 'k moet al een dag of twee lachen telkens ik dit beeld terugzie. ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]() *Vermaak me hier kostelijk*
![]() Groeten uit Holland
![]() |
#20 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Eeuwige schande over jullie dat jullie het aandurven om de laffe moord op Pim Fortuyn toe te juichen weet je wat? Pim zei van jullie soort moeten er geen meer bijkomen en daar was hij nog veel te lankmoedig in het zou beter zijn om jullie hier allemaal terug te sturen naar het land van de Halve Maan salut en trek uw plan ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |