![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 | |
|
Minister
|
Gevonden op internet.
Citaat:
Om te bewijzen dat ik niet lieg [/size][/size] Laatst gewijzigd door vercetti : 2 april 2005 om 18:19. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gouverneur
|
Ik denk dat die Amerikaanse outdstrijders meer invloed gehad zullen hebben, dan zo ne keer ne film waarin men " a dutch speaking colony" zegt...
heb ik het over Vlaanderen als ik Belg zeg? Misschien, wie zal het zeggen?
|
|
|
#3 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Die oudstrijders niet alleen. We hebben de pech dat het grootste deel van de toeristen in (het lelijke) Brussel blijft hangen en toevallig zit daar een bende fransdolle gekken.
Laatst gewijzigd door N-VA : 2 april 2005 om 19:11. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
A Dutch speaking colony??? En jij vindt dat een compliment of wat??
Vlaanderen was al ontwikkeld toen Amsterdam en co. nog haventjes van den hond zijn voeten waren. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waaw. Eén (één dames en heren) Amerikaan of Engelsman of whatever die op één of ander forum een foutje maakt over België. Echt wel hét argument om ons land kapot te maken
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het waren mijn Amerikaanse collega's die mij vroeger wezen op wat "The Hitchhiker's Guide to the Galaxy" bevat over België: "Belgium" is the most profane word in the universe.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als het uit de Gids der Gidsen komt moet het wel waar zijn
|